יעוץ
אני לקוח של הוט מובייל כבר קרוב לשנה. הם חייבו אותי ב24.10.12 99 ש"ח כאשר אני הייתי בתוכנית 89 שמתי לב לזה באינטרנט ובאתר של ישרכרד לחצתי על "בירור" למחרת נכנסתי וראיתי שזה השתנה ל89 אז חשבתי שזה הסתדר, למרות שלא כל כך התעמקתי במה קרה.
לאחר מספר חודשים קיבלתי הודעה שקיים חוב ואם אני לא מסדיר אותו אני אנותק. יצרתי קשר איתם ואז התברר לי שכנראה בגלל ה"בירור" שלי היה קצר בתקשורת דיברתי עם חברת האשראי ונאמר לי שחוייבתי ב99 בעקבות הבירור שלי החברת האשראי ביטלה ונתנה להם לחייב 89. לא זוכר מה הסיבה או טעות שלי או של הישראגרד אבל לא הוצאתי פירוט כתוב ואני זוכר שנאמר לי שאי אפשר להוציא פירוט כי זה רחוק מידי. הסברתי את המצב להוט מובייל וזה כמובן כמו לדבר לקיר. אחרי משהו כמו חודשיים נותק לי הקו באמצע היום שוב יצרתי קשר ושוב הסברתי ושוב לא הקשיבו ואמרתי להם שהזמנתי כבר חיוב(באותו יום עשיתי את זה) אבל נאמר לי שזה עד 14 יום(זה היה יום חמישי) והפקידה פשוט אמרה לי ששי לי עד יום ראשון והקו ינותק שוב. ביום ראשון לא התנתק הקו ומאז חיכיתי בקוצר רוח לפירוט שתיהיה לי הוכחה. היום קיבלתי את הפירוט וכצפוי חוייבתי על סף 89.
רק בשביל להסביר שמלכתחילה חוייבתי ב99 כי הם חיובו אותי באיזה 10 שקלים הזויים על שיחות מחול שבכלל לא הייתי בחול בתקופה הזו(הזנתי כבר פירוט שיחות לשם בירור.
אני ממש לא רוצה לעבור על זה בשתיקה(כי הרי ברור שמחר אני אדבר איתם ואשלח להם הם יגידו סליחה וזהו) למה מס שעות הייתי בלי שיחות יוצאות ושלא נדבר על כל הצרחות וההתחננויות בטלפון ובשביל מה, בשביל שירות שמגיע לי ושאני משלם עליו!!!
מההאפשרויות העומדות בפניי?
תודה מראש
אני לקוח של הוט מובייל כבר קרוב לשנה. הם חייבו אותי ב24.10.12 99 ש"ח כאשר אני הייתי בתוכנית 89 שמתי לב לזה באינטרנט ובאתר של ישרכרד לחצתי על "בירור" למחרת נכנסתי וראיתי שזה השתנה ל89 אז חשבתי שזה הסתדר, למרות שלא כל כך התעמקתי במה קרה.
לאחר מספר חודשים קיבלתי הודעה שקיים חוב ואם אני לא מסדיר אותו אני אנותק. יצרתי קשר איתם ואז התברר לי שכנראה בגלל ה"בירור" שלי היה קצר בתקשורת דיברתי עם חברת האשראי ונאמר לי שחוייבתי ב99 בעקבות הבירור שלי החברת האשראי ביטלה ונתנה להם לחייב 89. לא זוכר מה הסיבה או טעות שלי או של הישראגרד אבל לא הוצאתי פירוט כתוב ואני זוכר שנאמר לי שאי אפשר להוציא פירוט כי זה רחוק מידי. הסברתי את המצב להוט מובייל וזה כמובן כמו לדבר לקיר. אחרי משהו כמו חודשיים נותק לי הקו באמצע היום שוב יצרתי קשר ושוב הסברתי ושוב לא הקשיבו ואמרתי להם שהזמנתי כבר חיוב(באותו יום עשיתי את זה) אבל נאמר לי שזה עד 14 יום(זה היה יום חמישי) והפקידה פשוט אמרה לי ששי לי עד יום ראשון והקו ינותק שוב. ביום ראשון לא התנתק הקו ומאז חיכיתי בקוצר רוח לפירוט שתיהיה לי הוכחה. היום קיבלתי את הפירוט וכצפוי חוייבתי על סף 89.
רק בשביל להסביר שמלכתחילה חוייבתי ב99 כי הם חיובו אותי באיזה 10 שקלים הזויים על שיחות מחול שבכלל לא הייתי בחול בתקופה הזו(הזנתי כבר פירוט שיחות לשם בירור.
אני ממש לא רוצה לעבור על זה בשתיקה(כי הרי ברור שמחר אני אדבר איתם ואשלח להם הם יגידו סליחה וזהו) למה מס שעות הייתי בלי שיחות יוצאות ושלא נדבר על כל הצרחות וההתחננויות בטלפון ובשביל מה, בשביל שירות שמגיע לי ושאני משלם עליו!!!
מההאפשרויות העומדות בפניי?
תודה מראש