יעקובי - האם המורים באמת אשמים?
יעקובי. יש קשר ישיר בין אחוזי הבגרות והצלחת התלמידים לבין התנהלות בית הספר ותפקוד המחנכים, המורים המקצועיים והמנהלות. בזה נמדדת הצלתחן. נכון, לא רק עובדה זו צריכה לשמש למדד הצלחה. אולם בפירוש אין העובדה כי בבית הספר גדל דור משתמטים מהצבא או פרחחים או נערים ונערות בסוטים מהיישר, משפיעה על תפקודה המוצלח או לא מוצלח של המנהלת או המורה. נכון לבית הספר ישנה השפעה, אבל גם לתנועות הנוער, המצב הביטחוני במדינה, המצב הפוליטי ובעיקר הבית. המשפחה התומכת. מרבית המחקרים הראו כי נוער שוליים ונוער משתמט ונוער לא יציב ונוער ונדליזם גדל בסביבה בלתי תומכת, עם השפעה רעה. נערים המשתמטים מהצבא ברובם גדלו בבית שהחדיר בהם אידאולוגיה הנוטת לכיוון זה. כך שלהאשים את המורים, המנהלות ואת מערכת החינוך, אינו במקום, ושוב לדעתי האישית. שלכם פוזה אשמח באם תקרא תגובתי בשידור
יעקובי. יש קשר ישיר בין אחוזי הבגרות והצלחת התלמידים לבין התנהלות בית הספר ותפקוד המחנכים, המורים המקצועיים והמנהלות. בזה נמדדת הצלתחן. נכון, לא רק עובדה זו צריכה לשמש למדד הצלחה. אולם בפירוש אין העובדה כי בבית הספר גדל דור משתמטים מהצבא או פרחחים או נערים ונערות בסוטים מהיישר, משפיעה על תפקודה המוצלח או לא מוצלח של המנהלת או המורה. נכון לבית הספר ישנה השפעה, אבל גם לתנועות הנוער, המצב הביטחוני במדינה, המצב הפוליטי ובעיקר הבית. המשפחה התומכת. מרבית המחקרים הראו כי נוער שוליים ונוער משתמט ונוער לא יציב ונוער ונדליזם גדל בסביבה בלתי תומכת, עם השפעה רעה. נערים המשתמטים מהצבא ברובם גדלו בבית שהחדיר בהם אידאולוגיה הנוטת לכיוון זה. כך שלהאשים את המורים, המנהלות ואת מערכת החינוך, אינו במקום, ושוב לדעתי האישית. שלכם פוזה אשמח באם תקרא תגובתי בשידור