יצא מנגה 457

ANGELUSPIKE

New member
יצא מנגה 457 ../images/Emo58.gif

למרות שלא היה אקשן היה פרק מעניין, מאז הקרב עם פיין אני יותר אוהב ומעריך את נארוטו. זטסו הוא ממש דמות מעניינת שאנחנו לא יודעים עליה כלום, האם יש סיכוי ששני הפיצולים שלו אחד נגד השני, זה יכול להיות מעניין ומצחיק.
 

sapir aloud555

New member
\: ../images/Emo58.gif

בקצרה: (או שלא) - ראיקאגה! לא מקשיב לSpeech no jutsu? יאי. - גאארה. 3> - אני לא מבינה למה סאסקה לא מנסה להקשיב לקארין כבר בכמה פרקים האחרונים - אני מעריכה אותה יותר עכשיו, יש לה שכל, בערך. (עד כמה שאפשר להגיד משהו על דמות במנגה הזו). - המנגה הופכת לשוג'ו: 437, נארוהינא, 450, נארוסאקו, 453 , סאסוסאקו, ועכשיו נארוסאקו שוב. THE HELL IS THIS SHIT? הו וול, אני מקווה שסאי יגיד לסאקורה שנארוטו עזב את הכפר ושיהיה לה מה לעשות בArc הזה. - נארוטו, מה לעזאזל קרה לך? \: במקום להשתטח על השלג ולבכות על שלום עולמי הוא לא יכל להגיד לראיקאגה שKiller-Bee אולי בחיים? או שיש לו מידע על האקאטסוקי ושאולי משתמשים בסאסקה למטרות שלהם? ראיקאגה היה מתייחס אליו יותר ברצינות. לפחות הוא יודע שסאסקה כבר לא הסאסקה שהוא הכיר. ומה המטרה לבכות על השנאה שתביא שנאה אם הוא בעצמו אומר שהוא יפגע במי שיפגע בסאסקה? או בכלל, עכשיו גם הוא לא ינסה לפגוע באקאטסוקי כי יש מצב שלמישהו אכפת מהם ושנאה תביא שנאה? לול. http://www.onemanga.com/Naruto/22/06/ ;_;
 

ANGELUSPIKE

New member
אני דווקא חכיתי../images/Emo58.gif

שנארוטו יגיד שהוא הבן של הרביעי, אני כבר מת לראות אותו מתמשמש ביחוס שלו לטובתו, אני מקווה שזה יקרה מתישהו.
 

sapir aloud555

New member
נארוטו של חלק 1 היה עושה את זה, ../images/Emo58.gif

נארוטו של חלק 2.. I'm not so sure. הוא אפילו לא אמר את זה כשהוא דיבר עם קאקאשי. הקטע שהוא קיבל כבוד מאנשים בלי שהם ידעו שהוא הבן של הרביעי עדיפה יותר משהוא יקבל כבוד על "הבן-של", לדעתי.
 

¥otamsh

New member
צ'עמם לי!!!

מה זה? כבר ארבע פרקים - הלילה לפניש הם נפגשים -חמשת הקקאגים -לקראת הפגישה -הפגישה עומדת להתחיל יאללה שתתחיל כבר סעמק! ולמה יש למיזוקאגב שיער חום, לא אהבתי.
 
למעלה