יצירה

mga-abir

New member
יצירה../images/Emo39.gif

-------------------------------------------------------------------------------- יצירה -------------------------------------------------------------------------------- אין עולם הרוח כה נסתר, תובנות האדם מגיעות לשיאים בכל רגע כאשר במרכז נצבת הגשמיות כעדות לדברים. ללא הגשמיות החוויה נעלמת. באומרי גשמיות כוונת דברי לרשומי הגוף, לתחושותיו, לתפיסת המציאות באמצעות ההכרה. אומרים יש וקיים למי שמצליח בכך, ואין ולא קיים למי שאינו מצליח. ושוב הכל מתמקד ובא לידי בטוי במכלול שאנו נושאים המרוכז בגופנו הגשמי. הווה אומר: מחשבות, רגשות, תחושות. יצירת עולם רוחו המלא במחוללים כישויות, מהויות, ואנרגיות הכל בהתאם לעולמו הפנימי של כל פרט. ההנחה שאנו יוצרים את המציאות (הגשמית) מטעה ביסודה ומפלי הנפש גדולים בה למי שדרכו אינה צלחה במעל " מעשה" רוחו. כאשר מכוונים למציאות (גשמית) רצויה אין המציאות מתגשמת תמיד כפי הכוונה, וגם כאשר הכוונה מתממשת בעטיה של פעולה רוחנית ואו גם מיסטית (אין הבדל לדעתי) לא תמיד נרקמת כהוויתה המכוונת. הצלחות חלקיות אל מול כשלונות חלקיים, או הצלחות מלאות מול כשלונות מלאים. נשאלת השאלה מהו הגורם המשפיע? האם אנו נעזרים ב... או אנו המשפיעים מכוח תוכננו הפנימי. האם עושים מבצעים עבורנו או אנו משתמשים ב"חומרים" מחוללים. השפעה, שינוי, רפוי וכיוצא בזה. האדם נוטה ליחס חשיבות גדולה לכוחות על , אנרגיות, ומהויות מתוך עול פנימי שיצר בעקבות למידה או התפתחות. ברור שההשפעות הן מכאן ומכאן. אני טוען שקיימת תנועה ומתחולל שינוי דינאמי בכל עת. דומה לרוח סערה השוקטת ונעלמת. האומנם נעלמת? אם כן מדוע שלא נשאל לאן. גם כאשר הרוח שוקטת עדיין קיימת היא אך יש צורך בסיבה(חום-קור ותנועת האוויר) כך נתייחס למעשי האדם עלי אדמות, ללא הבדל אם מחשבות הם, רגשות ותחושות, או מעשים פיזיים בפועל. המפתח להגדרת המניע הנעלם טמון אך ורק בנו, כשם שטמון בנו מניע זהה למניעים בעולם הגשמי המחוללים שינויים בעת השפעתם על החומר. אם כך כיצד אנו מניעים? מה אנו מניעים? מה הן התוצאות? מהי ההשפעה על הכרתנו? כיצד יוצרת השפעה זו שינוי בתודעה? על הכתוב עוד אוסיף: הספרייה הקוסמית אינה נמצאת במקום מסוים. הספרייה הקוסמית מוטבעת בכל חלק רוחני וגשמי בכל עולמות תודעתנו. מתוך כך נבין שהכלים העומדים לרשותנו הנם החושים הפנימיים והחושים החיצוניים הנם שווי ערך. יש ללמוד את המשמעויות ולדעת את ההשפעות שאנו מחוללים בכל עת וההשפעות והשינויים שאנו חשופים אליהם. יש צורך בתרגול ואמון על מנת להאיר. תרגול זה שונה מאדם לאדם ומתחלק בין שאיפותיו להבנותיו. אך אין זה מספיק, יש להוסיף את החוויה בכללותה אשר אנו מודעים לה באמצעות כלל המערכות המתקיימות בנו ובראשן החשיבה. על מנת להסביר תרגול זה, יש לכתוב ספר עב כרס לפחות. בברכה אביר
 
למעלה