יצירת תוכן עניינים אוטומטי.
שלום, הורדתי אופן אופיס ורייטר ואני מנסה ליצור תוכן עניינים אוטומטי. יש לי מסמך של 200 עמודים ואני רוצה שהוא ייתן לי רשימה של כל מה שמודגש - ובאיזה עמוד הוא. אני יכולה לעשות זאת באמצעות: הוספה-אינדקס ורשומות. אבל רק עם חלוקה לHeaderים, לצערי הקובץ לא מחולק לheadeים כמו שצריך ולכן התוכן עניינים שלי ריק. מישהו יודע איך אוכל לעשות זאת? (זה יכול לחסוך לי המון שעות...)
שלום, הורדתי אופן אופיס ורייטר ואני מנסה ליצור תוכן עניינים אוטומטי. יש לי מסמך של 200 עמודים ואני רוצה שהוא ייתן לי רשימה של כל מה שמודגש - ובאיזה עמוד הוא. אני יכולה לעשות זאת באמצעות: הוספה-אינדקס ורשומות. אבל רק עם חלוקה לHeaderים, לצערי הקובץ לא מחולק לheadeים כמו שצריך ולכן התוכן עניינים שלי ריק. מישהו יודע איך אוכל לעשות זאת? (זה יכול לחסוך לי המון שעות...)