יצירת תוכן עניינים אוטומטי.

יצירת תוכן עניינים אוטומטי.

שלום, הורדתי אופן אופיס ורייטר ואני מנסה ליצור תוכן עניינים אוטומטי. יש לי מסמך של 200 עמודים ואני רוצה שהוא ייתן לי רשימה של כל מה שמודגש - ובאיזה עמוד הוא. אני יכולה לעשות זאת באמצעות: הוספה-אינדקס ורשומות. אבל רק עם חלוקה לHeaderים, לצערי הקובץ לא מחולק לheadeים כמו שצריך ולכן התוכן עניינים שלי ריק. מישהו יודע איך אוכל לעשות זאת? (זה יכול לחסוך לי המון שעות...)
 
תוכן עניינים אוטומטי לא יעבוד לך עם עיצוב נטו

לא מספיק סתם לשנות את עיצוב הטקסט. את חייבת להשתמש בסגנונות אוטומטיים. כל כותרת שהדגשת בפונט בולד צריכה לקבל את הסגנון האוטומטי Heading 1. מכאן ואילך, כשתייצרי את תוכן העניינים האוטומטי הוא יציג את הכותרות הללו ואת מספר העמוד שבו הן נמצאות.
 
למעלה