יקור ביטוחי האופנועים גזלה

  • פותח הנושא 101
  • פורסם בתאריך

101

New member
יקור ביטוחי האופנועים גזלה

שמחתי לראות כי קיים פורום כזה, איחולינו כולנו. אז מלבד הלחיצה על הגז,מה קורה עם החברות ביטוח ,גזלני הכסף הארורים? מאיפה תחסכו לביטוח? לא תחליפו צמיגים ותיסעו עד לחוטים,ברקסים עד למתכת,קסדות עם משקפים סרוטים ומודבקים,שלא לדבר על לבוש הגנה . כל הדברים הללו יחסרו לרובכם במידה זאת או אחרת. הריי אתם תרכבו אף עם תצטרכו לשכפל מיספרים לאופנועים כדי לקנות ביטוח בחצי מחיר או שליש.הרי אתם תרכבו אולי לא מוגנים אבל תרכבו. אולי לא בצורה חוקית אבל תרכבו. כופפו את המספר,כסו בנינגות,ותנו בגז מוגנים מאובזרים וצמיגים טובים לאשכבות. אני מקווה שאתה, כן אתה, אתה הנבלה שהשפעת על יקור הביטוחים, תבין את ההשלכות על נשמתנו. אותי ושכמותי לא תוריד מהכביש...!!!!!!! שתיתקע בפקקים ויתקלקל לך המזגן והדיסק תזיע ותדע:בגללך!!! אנחנו נחלוף בין במכוניות נבריז לכל הניידות וניסע... כן כן אתה...קנאי רוכב רכב אוכל כביש...אנחנו נישבור לך את הראי
 

עמרי 24

New member
מסכים ורוצה להוסיף משהו חשוב

ייקור הביטוחים הוא באמת גזל,והרבה ככל הנראה לא נוכל לעשות אבל חקרתי קצת לעומק,מסתבר שחברות הביטוח הפסידו לא מעט עלינו,רוכבי האופנועים,תשאל למה? אני אענה לך... כי כל יבחוש שהחליק עם ה-50 סמ``ק שלו באיזה שלולית הלך וטבע את חברת הביטוח על אלפי ולפעמים עשרות אלפי שקלים,ועל מה?!?! פגשתיח לא מזמן אחד שהראה לי צלקת משפשוף (קטנה) הוא הולך לעשות ניתוח פלסטי כמובן כדי לנפח את הפיצוי שיגיע לו בעזרת עו``ד שיקבל גם הוא לכיסו כסף שהטובים מביננו משלמים... אז נכון,מה שמגיע מגיע,גם אני עברתי תאונה ותבעתי את חברת הביטוח (דווקא עם רכב עברתי אותה) אבל אני מדבר על אותם אנשים שיושבים ופשוט חיים מתביעה לתביעה,הם אלה שגוזלים את כספינו...
 

evan

New member
אז שים לב לזה...

במדינות מתוקנות יש איזשהוא דירוג לפי תאונות. זאת אומרת שנהגים פורעים משלמים יותר. נשמע מדהים לא?? ככה אנשים שיוצאים לתת בראש אחר כך מקבלים בראש. ותאמין לי אנשים מבינים הרבה יותר מהר דרך הכיס מאשר `` תיזהר שלא תמות`` אם היה ככה גם פה אז מי שלא עושה תאונה כל היה משלם רגיל ואת הפרמייה היקרה היה משלם המשוגה המצוי.אבל פה כבר מדובר בהיגיון.. מה לזה ולנו במדינה הזאת?? ככה זה.
 

101

New member
צודק!

קראתי את דברייך לאחר תגובתי לעומרי וטוב לראות שיש אנשים הגיוניים במדינה בה אין היגיון.:) ועם מדברים על הגיון אז איפה ההגיון של ה3 שוטרים שהיו בטרנספורטר משטרתית בשעה 1835 וניסו לעצור אופנוע בנפח 1100F אשר הוביל מטען של כיסא עץ הקשור טוב למושב( מספרו מכופף)? מצאתי את ההגיון-הם אופטימים...
 

101

New member
יש בזה הגיון אבל ...

דבר אחד ברור לחלוטין הם עושים אותי שותף ל``פשע`` .עובדה היא כי אבנר סיבסדה זאת גם מבעלי המכוניות ואכשיו זה נופל עלינו כבד למה שלא יחייבו את המחיר לפי רקע קודם או מספר עברות התנועה?לא יותר הגיוני?ראית את המאזנים של חברת הביטוח אבנר יש הרבה יותר תביעות גוף במכוניות כמה רמאים יש שם?
 

ליויתן

New member
דופקים את האופנוענים

נהג אוטובוס טען בפני היום שמתגבשת מזימה חדשה נגד האופנוענים: במקומות שיש שוליים, יהיה עליהם לרכב בשוליים בלבד. האם מישהו יכול לאשר או להכחיש זאת?
 

Miss Mor

New member
אין גבול

על זה עוד לא שמעתי אבל גם לא שמעתי על אופנועים שחונים על מדרכה וחוטפים דו``ח... עד שלי זה קרה... :( פשוט אין גבול
 

stilgur

New member
תדהמת קלה אחזה בי !

ממממממממההההההההההה ? דו``ח ? אין בושה אין !
 

Miss Mor

New member
:-(

הדו``ח היה של העירייה וגם המון קטנועים של שליחים חטפו כניראה שיעמם להם והם יצאו למלחמה נגדנו
 

evan

New member
אחי. יש חדש..אני נוסע תמיד בשוליים.

הכי בטוח הכי מהיר. חחחחח..בין שתי מכוניות בטור ארוך.יש רק מסקנה אחת. שוליים. אז שזה יהיה הצרות שלנו.
 

stilgur

New member
אבל ........

אל תשכח שתמיד יש את נהגי הקופסאות המתחכמים שגם הם רוצים לעקוף ת`תור או ``רק`` להציץ מה קורה בהמשך הכביש. ת י ז ה ר ו מ ה ם . . . . אל תשכחו שמבחינת הרכבים אנחנו שטח מבוזבז שסתם תופס חלל בכביש והם היו שמחים להפוך אותנו באמת לחללים של מלחמות הכביש.
 

אילה.

New member
אתה???

אם זה אתה, שולחת לך חיוך :) שלא תהיה כועס כל כך... זה עושה לך ענן בכחול של העיניים... אילה שבכלל לא רוכבת על אופנועים
 

evan

New member
הרהורים...ומחשבות...

קיבלתי את העבודה המועדפת בשימחה ובששון 7004 שח פטורים ממס וואלה שמחתי עד השמיים וחשבתי לי ``וואלה .אולי המדינה לא כזאת חרא כמו שחשבתי. אבל אוטוטו מתקרב מועד חידוש הביטוח שעד לא מזמן היה סכום הוגן של 2000 וקצת אבל משום מהעלה באלף. 3000 שקל ועוד טיפה = חצי מהמענק. המדינה נתנה המדינה לקחה. אני יאמר את האמת אני משמ חושב על ליסוע בלי ביטוח . באנה זה בוחטה עצומה של כסף. התחלתי לחשוב היום בבוקר על כמה דברים אני י כול בכסף הזה להביא ועוד נשאר לי כסף. מה אתם חושבים??..
 

stilgur

New member
תהיה חכם.......

בקיצור, אל תסכן את עצמך בגלל שהם מטומטמים. העלו את המחיר- באסה , אני מסכים לפני 3 ימים שילמתי 3377 ש``ח. אבל לסע בלי ביטוח זה טמטום גדול יותר, תאמין לי !!! תשלם ת`ביטוח ולך להפגין נגד או משהו. אתה מבין היתה לי חברה שנסעה בלי ביטוח ובמהירות אפס היא נפלה ודפקה ת`ברך, חבל על הזמן, שנה של טיפולים ועוד מעקב שנתיים אחריי, אז עזוב אותך... ההורים שלה הוציאו עשרות אלפי דולרים על הטיפולים. ז ה ל א ש ו ו ה א ת ז ה ! ! ! ! !
 

עמרי 24

New member
צודק!!!

זה 3000 שקל שאתה יכול להוציא עכשיו בתשלומים או לשלם על זה כל החיים שלך, תחליט מה שווה לך...
 

stilgur

New member
תודה......

על הגיבוי, חשוב להבהיר ת`נקודה הזו כי זה נראה מגניב לסע בלי ביטוח אבל זה ממש ממש ממש לא לעניין .
 
למעלה