יקירותיי, אמנם קצת מאוחר אבל...

doda lolla

New member
יקירותיי, אמנם קצת מאוחר אבל...

מוטב מאוחר מאשר אף פעם - עיינתי לי בפורום ושמתי לב שנתקלנו בנושא החביב עלי - חזיות. ובכןיש פתרון לבעיה. בעוונותי נולדתי לאם הסובלת מאותה הבעיה הקידמית ( או בכלל לא בעיה לדעתי!!!) ולכן גם אני נאבקת בדילמת ה- "זה מכוער אבל...אין ברירה", אך אמי הנפלאה פתרה אותנו מצרותינו...ישנה חנות קטנה ולא מוכרת אי שם בפאתי ת"א שמוכרת חזיות במחירים שלא דורשים מאיתנו למשכן את הבית, יש בכל מני צבעים ואף במידות גדולות. לצערי אני לא זוכרת את שם החנות אך אוכל למקם אותה בעבורכן, כשאתן נוסעות בדרך קיבוץ גלויות לכיוון רחוב הרצל מצד ימין של הכביש ישנה חנות (שצריך קצת להשתדל בשביל לראות לכן מומלץ לעשות סיבוב רגלי בשני הבלוקים האחרונים) קטנה ומאוד נחמדה שבאמת מספקת את צורכיהן של הבנות העסיסיות יותר, שווה ביקור ואפילו יש סטים מאוד נחמדים - אישית עשיתי שם קנייה יחסית גדולה (שבחנות אחרת הייתה שוות ערך לארוחת צהריים במסעדה אקסקלוסיבית + קינוח + חנייה+ דלק) ויצאתי משם עם חור מאוד לא רציני ואפילו אגזים ואומר מינורי לחלוטין (ואפילו קיבלתי מתנה מהמוכרת הנחמדה)! שווה בדיקה!
 

אורלי41

New member
הלבשה תחתונה גם למלאות

בתוכנית המהפך האחרונה ששודרה הערב הייתה תצוגת אופנה להלבשה תחתונה מדהימה. אמנם הדוגמניות הן אותן שדופות שאפשר לספור כל צלע וצלע אך לדברי המעצב שלהן נאמר שההלבשה התחתונה שלהם במידות של עד 3XD ואפילו E ו-F וכנ"ל חוטיני עד מידה 50 ובגדי גוף גם לבעלות הגוף העסיסי ביותר. לאופנה קוראים TOOT. לא נאמר היכן ניתן למצוא את הדגמים שלהם. השארתי מייל בתא הדואר של חברת קשת בערוץ 2. מקווה לקבל מהם תשובה היכן נ יתן להשיג את הדגמים המקסימים הללו. כמו כן אשמח לקבל מידע מכן אם מישהי מכירה ויודעת על מה אני מדברת, בעיקר באזור המרכז. שרק נמשיך לבזבז ולהתענג על ההלבשה התחתונה.....
 

השמש

New member
תודיעי לנו |../images/Emo8.gif|

ברגע שתדעי איכן ניתן להשיג את ההלבשה התחתונה הזו אשמח עם תשאירי הודעה גבי הכתובת שנוכל כולנו ללכת ולהנות |
|
 

ShirShir

New member
TOOT ../images/Emo141.gif

יש להם אחלה דגמים !! צעירים.. צבעוניים.. סקסיים.. קניתי לי חזיות שלהם בחנות לאופנת נשים, [אך הם מחזיקים מעט דגמים..] החנות:"פנינת חן", רח´ שנקר,חולון.
 
למעלה