ירדן..לכאן מהר...

נ"ש

איזה באסההההההההההההההה עכשיו יש לי להתכונן למבחן בהיסטוריה! לעשות שיעורים! ו...הם עוד רוצים שנלך בשעה שמונה להצגה על סמים:"חובה לבוא ותבואו עם ההורים זה נורא יפה" ארררררררררררררררר כיתה ט' זה לא סתם...... טוב אני עפתי|ציפור| מהמחשב...בייי
 

DaSi ON LsD

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo29.gif לא סתם? טטטטטטווובבבבב

זה ממש יותר חפיף מ-ח..
 

T z L i L u S h

New member
לי יש גם בוחן בהיסטוריה על מה אתה

לומד
אני שונאת היסטורייייייייייה
אני לומדת על מלחמת העולם ה1
 

DaSi ON LsD

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo29.gif היה לי בוחן על זה

לפני שבוע.. מחר יש לי מבחן בערבית ..
 

T z L i L u S h

New member
אני לא לומדת ערבית../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif אבל במקום

לומדת צרפתית שפת האם שלי
 
גם לי יש על מלע"ה הראשונה!

אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אני כל כך רוצה לרצוח תמורה שלי!
 
הנה אם זה יעזור לך:

חזרה למבחן בהיסטוריה - 23.10.03 הסכמי ורסאי נחתמו בסוף מלחמת העולם הראשונה כדי לסיים את המלחמה בשלום בין ארצות אירופה המדינות חתמו על הסעיפים הבאים: * ביטול האמפריות * עצמאות לעמים => יצירת מדינות חדשות עם משטרים דמוקטריים * האמפריות לשעבר צריכות להחזיר שטחים שכבשו ממדינות אחרות * תשלום פיצויים * יפקחו למדינות על החימוש, הנשק, הגבלת אמצעי הלוחמה * הקמת חבר הלאומים => האו"ם המצב באירופה בתום מלחמת העולם הראשונה היבט כלכלי: -מפעלים נהרסו -האבטלה גדלה -תשלום כספי פיצוי -שביתות כלליות -המצב הביא לגירעון שהביא להדפסת כספים מה שגרם לעליית האינפלציה ובתוך 5 שנים עלה מחיר לחם בגרמניה מ0.68 מרקים ל 201000000000 מרקים היבט חברתי: -פליטים חסרי בית -אכזבה והרגשת מרירות ותסכול -חוסר תועלת מהמלחמה -ייאוש וגל התאבדויות נרחב -הגאווה הלאומית נפגעה -פגיעות נפשיות היבט מדיני-פוליטי: -ביטול האמפריות -בקמת מדינות חדשות בעלות ממשל דמוקרטי -שינוי כל הממשלים לדמוקרטים -משברים פוליטיים ורציחות -הקמת מפלגות חדשות(כמו הנציונל סוציאליזם בהנהגת היטלר) מאפייני המשטר הפאשיסטי: הפרט אינו חשוב ואין לו זכויות הפרט מחויב לפעול למען העם המדינה והשליט - הדוצ'ה שולט שליטה מוחלטת בחיי האזרחים בכל התחומים - המדינה מעל הכל הדוצ'ה הוא מוסליני ציות מוחלט לשליט הדוצ'ה פועל ללא מגבלות שליטה בכח בדרך של טרור הממשלה דאגה לחנך את הילדים מגיל צעיר ונתנה להם השכלה שדגלה בשימוש ברובה וספר, פאשיסט עם רובה וספר הוא פאשיסט מושלם. מאפייני המשטר הקומוניסטי: שימוש בכח וטרור להשיג את מטרותיהם לנין המנהיג עלה לשלטון בעזרת טרור ואסר לשמוע דעות שונות משלו אסר את זכות הביטוי אסר את זכות האיגוד והשביתה ונקט באמצעי טרור כלפי מתנגדיו. הוא הקים משטרה חשאית שגילתה כל מי שהוציא דיבה כלפיו או חושב אחרת ממנו ולחסל אותו. אחרי לנין עלה לשלטון סטאלין שאף השתמש בטרור יותר מלנין, הוציא להורג מליוני מתנגדים, היו כאלה שהוגלו וכאלה שנכלאו בצינוק. -המדינה התייחסה לאזרחים כמשרתים. -היתה תחושת פחד ואסור היה להתנגד. -היחס לכלכה לדת ולצבא- בצבא בוטלו כל הדרגות, כולם שווים. דרשו מהאזרחים למסור את כל הרכוש לממשלה, בתי הספר בוטלו משליטת הכנסייה והועברו לשליטת הממשלה והמנהיג. הקומוניזם - צדק ושוויון זכויות, סוציאליזם. משטרה חשאית(KGB) הצבא האדום- צבא חזק. סוציאליזם - ביטול המעמדות, חיים כמו בקיבוץ, שויון כל האזרחים. מאפייני המשטר הנאצי: -גזענות / אנטישמיות -תורת הגזע - עליונות הגזע הארי, הגזע השמי נחות ומסוכן -טוהר הגזע הארי, טיהור השטח מגזעים אחרים -החזרת גרמניה אל העבר ההיסטורי המפואר - הרייך השלישי רייך שלישי - רייך=ממלכה גרמניה הייתה פעמיים ממלכה גדולה ומפוארת והיטלר רצה להחזיר אותה לממלכה שלישית, הרייך השלישי. מאפיינים משותפים לכל המשטרים הטוטליטרים: -הלאום ערך עליון -המדינה מעל הכל -צבא, משטרה צבאית, מפלגה אחת עלייתה לשלטון של המפלגה הנציונל סוציאליסטית: בהתחלה המפלגה היתה קטנה, היטלר נשא נאומי ענק ושכנע אנשים לבחור בו עד שהמפלגה הלכה וגדלה וכשעלתה לשלטון המפלגה הנאצית היתה ענקית והיתה המפלגה היחידה שהיה אפשר לבחור בה בגרמניה - המנהיג=פיהרר באיטליה - המנהיג=דוצ'ה ברוסיה = המנהיג=מזכיר המפלגה הקומוניסטית חוקי נירנברג: 1. חוק אזרחות הרייך 2. חוק הנפת הדגל וקשרי נישואין התעמולה שביצע היטלר- היטלר השתמש בכל אמצעי התקשורת ההמונים כדי להשפיע על אזרחי המדינה: נאומים, סרטים, כרזות ושידורי רדיו. שר התעמולה בגרמניה הנאצית, יוזף גבלס, כתב ביומנו: את הרייך השלישי יצרנו ע"י תעמולה. היטלר טען כי בלי הרמקול בעצרות העם וללא הרדיו לא היה מצליח לכבוש את גרמניה. ואכן בנאומיו ריתק היטלר את הקהל הרב ובשנת 1933 נטל פיקוח על הרדיו והוזיל את מחיר המקלטים ולכולם היה רדיו וקח כולם הקשיבו לו, הוא שטף לאזרחים את המח, והצליח לדכא חשיבה עצמית וביקורתית
 

T z L i L u S h

New member
יא... כפרה עלייך../images/Emo70.gif נשמתתתתתתי../images/Emo70.gif

אני חולה עלייך תודה מאמי
 

rebelde2003

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo122.gif

לי היה היום מבחן בהיסטוריה
ונראה לי שאני אקבל ציון גרוע ביותר... היה לנו 4 שאלות פתוחות וזהו!! ושבוע הבא יש לי מבחן במתמטיקה שהוא 5 תרגילים
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אז... כיתה י' וכבר מכינים אותנו לבגרות בכל מקצוע!
 

y a ® d e n a

New member
גם לי יש 5 תרגילים במתמטיקה../images/Emo70.gif

אבל אני ב- ט'... גם שנה שעברה היו לנו5 תרגילים... ויש לי ביום ראשון מבחן...
 
../images/Emo42.gif../images/Emo185.gifמה אתם בוכים../images/Emo35.gif ../images/Emo3.gif

זה רק מתמטיקה... לעומתכם,אני מקבלת בד"כ 3-4 תרגילים באלגברה,ובמקרה הטוב 2-3 בגיאומטריה
בתכלס,זה מעולה...ככה אין כמעט שעורים
אבל בדגורי,זה רע
כי צריך לחרוש על מתמטיקה כדי להצליח...וכמה שיותר תירגול יותר טוב
 
מתמטיקה זה המקצוע היחיד בכל המערכת

המזורגגת הזאת, שאני מצליחה להשיג בו ציון נורמלי באפס השקעה..
 
למעלה