ירח דבש בספרד

ירח דבש בספרד

שלום לכולם,
חשבנו לנסוע לירח דבש בספרד
יש לנו 3 שבועות בספטמבר-אוקטובר
מישהו יכול להמליץ למסלול?
וגם- מה העלות המשווערת של טיול כזה?

תודה מראש
 

edna28

New member
מזל טוב קודם כל :)

דבר שני, ספרד עצמה די זולה ממה שזכור לי, אבל בספטמבר-אוקטובר באיזור החגים הטיסות עצמן יכולות להיות
קצת יקרות אז כדאי לברר מראש ולהשוות.
מה שכן, בשלושה שבועות הייתי משלבת גם נסיעה למקום אחר (צרפת אולי?).
אם מזדמן לכם לראות משחק כדורגל בספרד זו חוויה אמיתית גם למי שלא חובב כדורגל, אני מאוד נהניתי.
אנחנו נסענו לימים ספורים אבל תכננו הכל מראש כדי לא לבזבז זמן, ישבנו לא מעט על הטריפ אדוויזור ועל המדריכים באתר של אל על ועל אקספדיה בשביל הטיסות.
תיהנו!
&nbsp
 

La Milagrosa

New member
בשלושה שבועות אתם יכולים להנות מכל חצי האי האיברי בכיף!

הייתי מתחילה מברצלונה, ומבלה בעיר יומיים שלושה. יורדת לוולנסיה, ממשיכה למלגה, גרנדה, סביליה וקאדיס, נהנית שם מהים כמה ימים. בספטמבר זה עוד אפשרי, ואם אתם נרתעים מהמים הקרים של האוקיינוס האטלנטי אז תעצרו לחופשת חוף במלגה, או באחת מערי הקיט הסמוכות לה כמו טורמולינוס (TORREMOLINOS), פואנחירולה (FUENGIROLA) או MARBELLA (היקרה והפלצנית).
מקאדיס הייתי עולה למדריד, מבלה בה בכיף יומיים או שלושה ימים, ונוסעת לטולדו יום אחד, וגם לסגוביה, - כשהבסיס הוא מדריד ואליה חוזרים לישון כל יום.
אחר כך הייתי נוסעת לבילבאו, לסן סבסטיאן, לסנטנדר ולגליסיה (לה קורוניה, סנטיאגו דה קומפוסטלה). בצפון, הייתי שוכרת אוטו כי כדאי לעצור בדרך בכל מיני כפרים ומקומות נחמדים שלאו דווקא מופיעים על מפת הטיולים הידועה. הספרדים נהגים אדיבים, אם כי לפעמים הם עושים שטויות אבל כמי שבאים מישראל על תרבות הנהיגה האגרסיבית שלה, ממש לא תהיה לכם בעיה.
מזל טוב וצרו קשר בפרטי, אם אתם פה בספרד ויש לכם איזו בעיה או שאלה. אני גרה במדריד המון שנים.
 

ItsikH

Member
אם לא מאוחר מדי, בפוטס שבפיקוס דה אירופה
לא מאוחר מדי בספטמבר, כי מהר מאוד מתקרר שם - אפילו בשיא הקיץ יש ימים חורפיים לעתים - יש שפע פעילויות בשמורה העצומה כולה - טרקטורונים, אופניים, מסלולי הליכה - העיירה הציורית היא המקום שתמיד חלמתי להביא אליו אהבה ולא לבד. המלצה למלון רומנטי ושווה לכל נפש אפשר במסרים [לא אסגיר אותו לכל ישראלי שהוא
].
לא רק בשמורה, בכל סביבתה יש פינות קסם, כמו למשל סן ויסנטה דה לה ברקרה ממזרחה [לא הרחק משם נמצאות מערות אלטמירה] - שכמו יצאה מתוך גלויה - ורבות פינות החמד בנסיכות אסטוריאס ממערבה, כולל אוביידו הבירה.
 

La Milagrosa

New member
וחיחון המקסימה! שלא לדבר על הכפרים שעל החוף. מתה על אסטוריאס

(רק רטוב לי שם מדי וגם אין עבודה).
 
למעלה