ירידה בשביעות הרצון של נוסעי האוטובוסים

כשלוגי

Active member
לפי דו"חות יחידת המחקר ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, שירות האוטובוסים בישראל סובל מרמות נמוכות של אמינות, שביעות רצון ותחושת ביטחון אישי מצד הנוסעים ■ בתקופת כהונתה של שרת התחבורה מירי רגב בוטל תגבור של קווים ומתכננים לצמצם נת"צים

 

Ccyclist

Well-known member
לפי דו"חות יחידת המחקר ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, שירות האוטובוסים בישראל סובל מרמות נמוכות של אמינות, שביעות רצון ותחושת ביטחון אישי מצד הנוסעים ■ בתקופת כהונתה של שרת התחבורה מירי רגב בוטל תגבור של קווים ומתכננים לצמצם נת"צים


ככה זה כששרה שלא נוסעת בתח"צ מועדפת עדיפות שגויה כמו מחיר, כאשר לנוסעים הקבועים יש כירטוס תקופתי. מבחינת הנוסע התדירות היא הדבר החשוב ביותר. להקריב תדירות על מזבח "מחיר" שאינו רלבנטי למחזיקי חודשי זו טעות חמורה.
 
ככה זה כששרה שלא נוסעת בתח"צ מועדפת עדיפות שגויה כמו מחיר, כאשר לנוסעים הקבועים יש כירטוס תקופתי. מבחינת הנוסע התדירות היא הדבר החשוב ביותר. להקריב תדירות על מזבח "מחיר" שאינו רלבנטי למחזיקי חודשי זו טעות חמורה.
בעיקרון זה נכון שלתדירות ואמינות יש חשיבות גבוהה בתחבורה ציבורית.
לגבי המחיר: כשמחיר נסיעה בודדת עולה, גם מחיר ה"חופשי" עולה בהתאם.
יש אנשים שמאוד חשוב להם גם עניין המחיר. ע"ע שיעור הלא-משלמים (ועניין היעילות הרבה של הפקחים שהגיע לכנסת) וזיוף כרטיסי סטודנט. אני אצמצם עוד יותר נסיעותי ברק"ל, המועטות מאוד גם כך, ברגע שיעלה מחירו.
ויש יותר מידי אנשים שלא מבינים שאי אפשר לסבסד גם בזול וגם משובח. ותודה למורתי בתיכון שהקדישה חלק מלימודי האזרחות לנושא הכלכלה.
 
למעלה