ישראלים נמאסתם-הג'נגי מדבר

מוחמד5

New member
ישראלים נמאסתם-הג'נגי מדבר

יבדש! גם לך כדאי לקרוא . "מה שמתרחש היום זו הנקמה של מרקס. מרקס לימד אותנו שאידיאולוגיות משמשות במקרים רבים כמבנה-על שמסווה מתחתיו את הלבה של האינטרסים האמיתיים. היום אין יותר מסווה. היום הממון מכריז על עצמו בריש גלי: אני אלוהיך ישראל". "היום, כשבאים ומתייחסים - בעצם לא מתייחסים - למיליון בני אדם שלא היו מסוגלים לעשות את הסדר, אתה שואל את עצמך: הכיצד הדבר הזה לא מקים צעקה גדולה ומרה? איך הדבר הזה לא מהווה נורת אזהרה שצריכה להחריד את כולם? התשובה פשוטה. כי מה שהעולם הפוסט-מודרניסטי, והתאצ'ריזם שנוהג בישראל, אומר לאנשים הללו הוא אחד מהשניים: אתם אשמים במצבכם, אתם למעשה פרזיטים שלא רוצים לעזור לעצמכם, או שזו נכות שנגזרה עליכם. זה הרי היחס האמיתי, זה מבטא את האפתיה הגדולה. כי האנשים האלה עומדים לרועץ למי שבאמת רוצה להיות מופעל על ידי הדיוניסוס הזה. תראה כיצד הפך התאצ'ריזם להיות בן בית לגיטימי אצל ימין ושמאל כאחד. תאצ'ריזם אינו תפיסת שוק חופשי כמכשיר המשועבד לקידום ערכים חברתיים ראשוניים שהוא משני להם. תאצ'ריזם הוא שעבוד של כל הערכים האחרים לשוק החופשי". תראה, נתניהו הוא אדם שרואה בתאצ'ר דמות חיובית "אני רוצה להגיד לך שגם כאן הדברים הם לא רק שלא כפשוטם, אלא הם הפוכים. תסתכל על משטרת ישראל, זו משטרה שקשה לך להיעזר בה. אני לא מאחל לאף אחד לקבל מכה מבריון ברחוב. אני לא מאחל לאף בחורה להיאנס, או לאדם שייפרץ ביתו, שיזדקקו לשירותיה. יש דבר אחד שמשטרת ישראל עושה בקול רעש גדול - החקירה של פוליטיקאים. ואתה שואל את עצמך: איך משטרה שהיא כל כך חלשה בכל התחומים פתאום בתחום הזה היא פועלת באינטנסיוויות? וכשאתה מסתכל באמת אל החברה הישראלית ואתה רואה מה שאני רואה כעורך דין, איפה שזורמת השחיתות באמת, לשם המשטרה לא מגיעה בכלל". אתה עדיין חש שיש שנאה המופנית כלפי החרדים? "יש שנאה ויש יותר גרוע משנאה, יש המון בוז. קוראים להם סחטנים, פרזיטים. מה זה פרזיט? פרזיט זה טפיל שאתה מחטא את עצמך מפניו, עלוקות שמוצצות את הדם של החברה, הנצלנים הגדולים. הם בעצם מהווים את הסמל של היהודי הגלותי שמפניו אנחנו נמלטנו ואותו רצינו להכחיד. אבל זה לא דבר חדש. זה היה בכל התקופה של ההשכלה ובכל התקופה של הציונות. חזרתי וקראתי לאחרונה מאמר של מרטין בובר וכשהוא מתייחס אל יושבי בית המדרש, אלה שלמדו מקרא כפשוטו, הוא קורא להם 'הטומטמנים האלה'. בין הטומטמנים האלה היו אנשים שרמת האיי-קיו שלהם עלתה עליו פי כמה, למרות שהוא היה מרטין בובר. אם יש תחום שאני מיואש בו, זה התחום הזה. מלבד תיקונים קטנים פה ושם שאני עושה ברשות היחיד שלי, או בכל מיני ועדות שאני יושב בהן, אני לא רואה את התיקון הגדול כאן. אני חושב שמי שלא יידע לדבר עם חרדים, לא יידע לדבר עם זרים בכלל. לא יידע לדבר עם אנשים עם מנטליות אחרת, ובוודאי ובוודאי שלא יוכל להבין דבר וחצי דבר על חמאס". אתה היית מדבר עם חמאס? "קודם כל הייתי מבין. ב', יש לי ברירה? עם מי מדינת ישראל מדברת היום? עם אדם שאין לו לא סמכות ולא כוח. כמו שהיא יצרה בעבר את כפרי פוטיומקין של האגודות החקלאיות, כך היום אנחנו מדברים עם אבו מאזן, אדם שכל העולם הערבי בז לו ואין לו שום השפעה אמיתית". http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/979371.html ציונים חמודים,מוזמנים לתקוף את האיש, דווקא ביום חגה ה60 של המדינה כך מדברא האיש הזה !!! מוזמנים להתחיל עם המילים "מתחסד""בוגד" ..... האם נשאר משהו להתגאות בו מלבד התחת של מרינה, והגוף הערום של בר ?
 

mike00

New member
אני לא יודע מה איתך אבל

לדעתי התחת של מרינה קטלני ובר רפאלי בערום נותנת לי הרגשה של מוזאון הלובר,כאילו שאני מסתכל על פסל של מיכאלנג'לו.....
 

מוחמד5

New member
אפשר לשפץ طيز

אפשר לצייר زوج حمام אבל אי אפשר تغير وش شعب
 

mike00

New member
אנחנו חיים בעידן אדיר של

ציצים עומדים וטוסיקים מחוטבים להפליא....... תודה תודה תודה!!!!
 

מוחמד5

New member
תם עדן חיים

תדליק את האורות
אנחנו בעידן , מכבה את הלפיד
אני מודה מודה מודה.
 

mike00

New member
למה מסכן??

הוא דווקא עשה קופות לא רעות במסגרת הגנתו על כל עשירי המדינה.... אולי תיתן תרגום למה שאתה ואקרא רשמתם למעלה?? אני גם רוצה לדעת מה משפצים
 

DIGITAL MAN

New member
לא מבין איך זה קשור לפורום?../images/Emo4.gif

בכל מדינה יש את הזבל הפנימי שלה יש מדינות שמבחינת שחיתות שמים את ישראל בכיס הקטן, אנחנו עד יחסית בסדר אבל אתה מוחמד5 עוד מעיז להביא את המאמר הזה בשימחה לנו הציוניים שנתבייש?! אז אם אתה מביא את המאמר הזה אין לי להתבייש בכלל, כי כל השחיתויות של ה"ראיס" ושותפב היו גדולות מאלו, לא שהחמאבס יותר "צדיק" ממנו, אז לפנ שאתה מביא מאמרים כאלה תסתכל על "העם" שלך ועדיף שתשתוק, כי יש לכם הרבה הרבה מה לשפר ולתקן בכדי להגיע לפחות "לרמה" של העם הציוני.
 
למעלה