ישראל נגד שווייץ שידור חי ישיר לצפייה ישירה - מוקדמות יורו 2024

PesekZamn

Member
לצפייה בשידור המשחק לחצו כאן!


ישראל נגד שווייץ לצפייה ישירה, ישראל נגד שווייץ שידור חי, ישראל נגד שווייץ שידור ישיר, שווייץ נגד ישראל שידור חי ישיר לצפייה ישירה, ישראל נגד שוויץ שידור ישיר חי לצפייה ישירה, ישראל נגד שוייץ שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: גרניט ג’אקה מכסח, לא עושה חשבון, לא מהסס להיכנס לעימותים ולא מתכוון לעשות שום הנחות לאף אחד, גם לא לנבחרת ישראל מולה יתמודד הערב (שלישי) ב-21:45 במוקדמות יורו 2024. קפטן נבחרת שווייץ ואחד הכוכבים הבולטים בארסנל העונה נחשב לשחקן שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.

בגיל 30 הקשר נמצא בשיאו כשקבוצתו מוליכה את טבלת הפרמייר ליג ביתרון של חמש נקודות על פני האלופה המכהנת, מנצ’סטר סיטי, ונמצאת קרוב למטרה שכבר מזמן לא נחשבת למילה גסה – אליפות ראשונה מאז 2004. ג'אקה התפרסם בקריירה שלו לא רק בזכות היכולת הטכנית, המסירות והבעיטות המסוכנות לשער, אלא גם בטמפרמנט החם שגרם לו להסתבך לא פעם, לספוג כרטיסים אדומים ובשיא השפל גם לאבד את סרט הקפטן של התותחנים.

רק לפני קצת יותר משלוש שנים נראה היה שהקריירה של הקשר תלך בכיוון אחר לגמרי, כשארסנל סיימה ב-2:2 נגד קריסטל פאלאס באוקטובר 2019. באותו משחק האוהדים קראו להחלפתו וכשהמנג’ר דאז, אונאי אמרי, עשה זאת, הקהל החל לשרוק לעברו בוז. השווייצרי בתגובה ביצע תנועה מגונה אל עבר האוהדים, קילל אותם “לכו ת*****ו” ופשט את חולצתו בטרם ירד בכעס למנהרה. בעקבות זאת הוא ספג ביקורות רבות, כשגם אמרי בעצמו טען שההתנהגות לא הייתה במקום ושעליו להתנצל. ארסנל פרסמה בהמשך הבהרה מצידו של השחקן ושללה ממנו את הסרט, אך הרוחות עדיין לא נרגעו כשהאוהדים קראו להיפטר ממנו לאלתר.
 
למעלה