יש אומרים ש ..................

אבי בן 1231

Well-known member
הנבואה ניתנה לשוטים - אך כמו בכל כלל יש יוצא מן הכלל.
כלאמר הנבואה ניתנה לחכמים ומאידך גיסא השאננות, השחצנות והיוהרה ניתנו לשוטים.
ב 1.9 בבוקר ישבתי על מרפסת ביתי שפונה לשדרה רחבת ידיים ושתיתי קפה בחברת זוגתי.
מול ביתי יש תחנת אוטובוסים הוכוללת גם תחנת הסעת תלמידים, עמדו בתחנה כמה בנות שמרחוק ניראו לי בגיל של חטיבת ביניים מינימום.
אף אחת מהבנות לא עטתה מסיכה והן היו עליזות ושמחות למפגש הראשון של שנת הלימודים שעמדה להפתח הן גם שכחו שמזמן היתה פה מגפה של קורונה הן התנשקו והתחבקו.
אמרתי לזוגתי הנה אחת הסיבות להתפרצו נוספת של הקורונה, את הגיגי זה העלתי פה בפורום, כמו שבאה תגובה מהחכם בפורום, לא אזכיר את שמו, "האם אתה רואה בעייניך את המחלה" ?
"לא", עניתי, "איני רואה בעייני אלא בעין אחת בלבד, היות ורק אחת ממש פעילה", ובכן היום התבשרנו שהשכונה שלנו נבחרה להיות בסגר משעה 19:00 ועד השעה 05:00 בבוקר.
ואני שואל ברצינות האם צריכים להיות חכמים מופלגים על מנת לחזות התפרצות חדשה כאשר השוטים השאננים מסתובבים ברחובות בניגוד לתקנות וגורמים לנו לסבל??
עבר רק שבוע מתחילת הלימודים והופ בתי הספר בשכונתנו סגורים, ואוכלוסיה של שומרי חוק נעולה בבתים משעות הערב ועד הבוקר, תלמידים לא הולכים לבית הספר והורי התלמידים יושבים כל היום בבית ולא הולכים לעבודה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
את הגיגי זה העלתי פה בפורום, כמו שבאה תגובה מהחכם בפורום, לא אזכיר את שמו, "האם אתה רואה בעייניך את המחלה" ?
תיקון קליל. מה שאותו "חכם" (כהגדרתך) הגיב עליו, היה טענתך שאתה רואה לנגד עיניך את "התפרצות הגל השלישי". על כך ועל כך בלבד שאל השואל וטען שמאחר ואנחנו לחלוטין באמצע הגל השני וטרם מיגרנו אותו, לא שייך כרגע לדבר על גל שלישי.

ואני שואל ברצינות האם צריכים להיות חכמים מופלגים על מנת לחזות התפרצות חדשה כאשר השוטים השאננים מסתובבים ברחובות בניגוד לתקנות וגורמים לנו לסבל??
לא, בוודאי שלא. השאלה מה צריכים להיות כדי לדייק ולדבר אמת במקום לעוות ולסלף מתוך נסיון (פתטי למדי, כרגיל) להגחיך ולהשמיץ אחרים.
 
למעלה