אמקד יותר את השאלה
יש לי שתי טבלאות זהות בשני קבצים נפרדים
העמודות הן:
תאריך / סעיף הוצאה / סכום
 
בשתי הטבלאות יכולה להיות חפיפה, למשל
בקובץ ראשון - אוגוסט - ביגוד - 1000 ש"ח
בקובץ שני - אוגוסט - שכירות - 2000 שח
 
ואני רוצה לאחד את הנתונים של שתי הטבלאות ביחד כך שאקבל בגיליון אחד / או בקובץ אחד טבלא אחת עם כל סעיפי ההכנסה בכל החודשים.
 
ב Power query אני לא מצליחה כי זה יוצר לי שאילתא בכל קובץ בנפרד.
כשאני משמשת ב"איחוד" (תחת לשונית נתונים) הוא מציג לי את האיחוד בצורה מבולגנת.
 
קובץ 1 ו 2 הם הנתונים אותם רוצה לאחד. קובץ 3 הוא האיחוד אבל הכל שם בבלאגן. איך אני מתקנת? איך אני מאחדת בצורה נכונה?