יש גבול לכל תעלול 2

  • פותח הנושא liti
  • פורסם בתאריך

liti

New member
יש גבול לכל תעלול 2 ../images/Emo59.gif

הפינה לה חיכיתם חוזרת! זה המקום לספר על מקרים שקרו לכם במסעדות שממש גבלו בחוצפה. ולדוגמא- מקרה שגוז
סיפרה לנו בשירשור הקודם- הגישו לה פעם סלט עם שערות - ומנהלת המשמרת טענה בתוקף שאלו שערות של פטריות שמפיניון! אותי מעניין מה היה צבע השערות, משעשע לחשוב שהשערות היו ג´ינג´יות או בלונדיניות... הבמה שלכם!
 

פומפיה

New member
אפשר לא תוצרת הארץ? ../images/Emo8.gif

בלימה שבפרו אכלנו ארוחת בוקר בהוסטל. לחברה שלי היתה תולעת בסלט החסה, וכשהיא הצביעה על התולעת בתקווה למנה חדשה, בעל המקום אמר: "אה, זו תולעת" (בספרדית, כמובן) ולא הוסיף. זו היתה התולעת הראשונה בטיול. בהמשך התיידדנו עם תולעים נוספות, אבל לפחות התלוו לכך התנצלויות.
 

Giggle Loop

New member
אם בתולעים עסקנו ..

אז לא ממש מסעדה, אלא בקפיטריה של מדעי החברה באוניברסיטה העברית. חברתי ואני המורעבות הזמנו אוכל וחברתי לקחה בתמימותה כרובית מבושלת וגילתה להפתעתה תולעים מבצבצות מתוך הכרובית. היא נגשה שם למי שאחראית על האוכל שענתה לה "את באמת מצפה שבכמויות כאלה של אוכל אני אנקה את כל הכרוביות מתולעים ? "
 

Amoureuse

New member
חייבים לדון בתולעים בפורום מסעדות??

לא שיש לי משהו נגד תולעים, אבל זה מקלקל את האוויר מקריאת תיאורי המאכלים המופלאים
 

יניבניב

New member
חוויה לא נעימה במנטה ריי

ישבנו במסעדת מנטה ריי על החוף בתל אביב, הכל היה בסדר וגם המזטים שהגיעו עם לחם טורקי היו מצוינים. ואז, נאספו צלוחיות המזטים ואנחנו חיכינו למנה העיקרית. וחיכינו וחיכינו עברו 25 דקות וכבר התחלנו להתפתל בכסא וגם היינו רעבים. אחרי 25 דקות, ניגש אלינו המלצר ואמר "המנות שלכם תיכף יוצאות", לא התנצלות, לא שום דבר כאילו הכל בסדר. וחיכינו עוד רבע שעה. אז כבר התעצבנתי (ודי קשה לעצבן אותי) קראתי למלצר ואמרתי לו שאם המנות העיקריות לא יגיעו בתוך כמה דקות אנו לא רוצים אותן בכלל, הוא אמר "בסדר, אני אבדוק", שוב, אפילו לא התנצלות וכעבור כמה דקות חזר עם .......חשבון ופשוט הלך שילמתי ואמרתי לו "דע לך שזה לא בסדר" ומה היה לו לומר "ככה זה במסעדה, לפעמים יש עיכובים במטבח". ובכן, יצא לי לעבוד בכמה מסעדות בחיי, ואין, פשוט אין מצב שנותנים ללקוח לחכות מעל חצי שעה למנה עיקרית. זמן המתנה סביר הוא בין 10 דקות ל 1/4 שעה, זהו. גם אם חל עיכוב במטבח, נשרף משהו, טבח התעלף, שכחו, לא יודע מה. אז ניגשים לשולחן, מתנצלים על העיכוב, מגישים בינתיים סלט ירוק או סורבה על חשבון הבית, משהו, אבל לא נותנים ללקוח לחכות סתם. ובטח ובטח שלא נותנים ללקוח לעזוב את המסעדה ר ע ב כאילו הכל בסדר. מסעדה שעושה כזה דבר הפסידה לקוח - אותי. וחבל, כי האוכל באמת היה טוב (מה שהספקנו לטעום).
 

פוגטיב

New member
את המכתב הזה בשינוי נוסח

תשלח לבעל המסעדה. אני בטוח שתזכה לפיצוי על עגמת הנפש. ואם לא, אני גם לא אגיע למסעדה למרות שרציתי.
 

Siren

New member
החוויה שלי

די משעשעת בלי הרבה מוסר השכל: אכלתי ארוחת ערב עם חבר שלי בסי-בס ובשלב הסלטים החשמל "נפל". אחרי 15 דקות המתנה (לחשמל שישוב...) ביטלנו את העיקריות ויצאנו שבעים ומשועשעים.
 

utopia 111

New member
פאשלה בלחם ארז

קרה לי מקרה ממש מעצבן ב"לחם ארז" באבן גבירול, ולמרות שאני ממש מת על האוכל שם, עד היום אני לא מתקרב לסניף הזה. הגעתי עם שתי בנות משפחה בשעת צהריים, והזמנו. אחרי רבע שעה של המתנה סוף סוף הגיעה השתיה, ורק 20 דקות אחר כך הגיעו המנות, אבל זה לא היה מה שהרתיח אותי. אחרי האוכל הזמנו שני סוגי קינוחים, ורק אחד הגיע. כששאלתי את המלצר מה קרה, הוא אמר שיברר, וכשחזר עם אחראית המשמרת, היא טענה שאין את הקינוח, ושחסרים המרכיבים. למרות זאת, אחרי 5 דקות הוגש לשולחן שלידנו, בדיוק אותו קינוח שהזמנתי !!! בנוסף למה שאכלנו ביקשנו שיארזו לנו שני מאפים, וסנדביץ´. ושיצרפו את זה לחשבון. כעבור 10 דקות הגיע החשבון, ביחד עם שקית. אחרי ששילמנו, בדרך לרכב גילינו שחסר הסנדביץ´, אך למרות זאת חוייבנו עליו. חזרנו למסעדה, וכבר היינו ממש עצבניים. כשפניתי לאחראית המשמרת ואמרתי לה שלא מספיק שרימו אותנו עם הקינוח, עכשיו גם חסר סנדביץ´, ולמרות זאת חוייבנו עבורו. היא ישר התחילה לצעוק שזה לא נכון, פשוט התחילה לצעוק עליי ליד כל האנשים. שלפתי את החשבון והראתי לה, ואז היא אמרה שלקחנו את הסנדביץ´. אתם קולטים ? האחראית משמרת שניסתה לגנוב אותי בצורה הכי בוטה שיכולה להיות, מאשימה אותי בגניבה !!! כבר הייתי ממש חסר סבלנות, אז התחלתי לצרוח עלייה בחזרה שאני לא זז עד שלא מזכים אותי על הסנדביץ´, ורק אחרי כמה דקות היא התרצתה, וזיכתה אותי. לעומת זאת, בביקור קודם באותו מקום, כבר הייתי בדרך החוצה, ועל המדרכה ברחוב נפל בקבוק הקוקה קולה שהזמנתיבמהלך הארוחה, הוא נפל על המדרכה והתנפץ. למרות שהוא היה כמעט ריק, וכבר הייתי מחוץ לתחום המסעדה, מיד רץ אליי מלצר עם בקבוק חדש.
 

mica35

New member
"חוויה" מאידי

לאידי כידוע יש שם טוב במאכלי ים ולכן בפעם הראשונה שאכלתי מולים זה היה שם. בהתחלה אמרו לנו שאין מולים, אבל לאחר דקה חזרו ואמרו שבעצם יש אז הזמנתי. הגיע קערה גדולה מלאה במולים והיא היתה די מסריחה (בלשון המעטה). אבל מכיוון שאף פעם לא אכלתי מולים לא ידעתי מה אמור להיות הריח שלהם ואני באופן כללי חושבת שריח של דגים הוא מסריח אז לא יחסתי לזה יותר מידי חשיבות. הטעם גם לא היה משהוא - אבל שוב זו היתה הפעם הראשונה שניסיתי לאכול מולים ודגים זה לא הצד החזק שלי. לאחר כמה דקות שמנו לב שכל המסעדה מסתכלת ומחפשת את מקור הריח ואז כבר הבנו שמשהוא באמת מסריח (מה שלא מנע את כאב הבטן ממה שכבר אכלתי) אני יודעת שפירות ים זה דבר שנוטה להתקלקל אבל אמרתי שמסעדה כמו אידי בטח לא תגיש בידיעה משהוא מקולקל. אז מסתבר שלא.
 
גם אנו זכינו באותה החוויה באידי

נהגנו לאכול באידי לעיתים ואהבנו את האוכל עד מאוד דוקא באירוע משפחתי חשוב ורב משתתפים נפלנו בגדול אכלנו את ארוחת הפינוק בה לא בוחרים את המנות כנראה שספו לכבודנו את כל השאריות... רוב המנות היו מטוגנות וזה היה כבד ומעיק מנת המולים הסריחה ולאחר שכולנו טעמנו ממנה הותרנו אותה בצלחת כאב בטן היה לכולם מאותו לילה!! האכזבה היתה עצומה כתבתי מכתב לאידי, עד היום לא זכינו לתשובה גם אידי לא זכה ולא יזכה לראות אותנו יותר
 

effigy

New member
מסעדת פועלים

מסעדת פועלים ליד כוכב יאיר צור יגאל בשרון בשם "מסעדת המנגל והטאבון" יש סניף גם באופם אל פאחם.. בכל מקרה פעם היא הייתה נורא טובה אבל היום היא התקלקלה .. אמא שלי מצאה תולעת בלאפה.. ואני מצאתי שבלול בטאבולה... ולא אין פואנטה..
 

amir y

New member
טל ביגלס...

היינו אני וחברתי בטל ביגלס בתל אביב (ליד רחוב הארבעה) והזמנו 2 ביגלס עם סלט ביצים (לדעתי המנה המובחרת שלהם). בכל אופן, חברה שלי רצתה לקינוח את העוגיות האלה הממולאות בשוקולד (שכחתי איך קוראים לזה). הזמנו והמלצר החביב אמר לנו שנאכל את הביגלס ואח"כ הוא יביא לנו את עוגת השוקולד החמה . טוב, כמובן שאני סיימתי את הביגלה ראשון והלכתי לקחת את העוגה, וכפצעתי אותה במזלגי הרחתי סרחון כזה (איכם, רק לחשוב על זה שוב עושה לי בחילה). שאלתי את חברה שלי אם זה לא נראה לה מוזר הריח, ובגלל שישבנו בחוץ והרוח הייתה לכיוון שלי היא בכלל לא הריחה את זה. אחרי שאכלתי 2 ביסים וכבר הבנתי שזה מקולקל בטירוף והלכתי עם זה למנהל המשמרת, ומה החוצפן המשקפופר הזה
אומר לי ??? "בדיוק אחרי שנתתי לך את העוגה אמרו לי שחלק מהעוגות האלו מקולקלות", ואז הדפוק הזה שאל אותי אם אני רוצה אחת אחרת. הבהרתי לו תוך טוב מאוד שאני לא רוצה לגעת בשום דבר שקשור במסעדה שלהם ודרשתי (וגם קיבלתי) את הכסף על העוגה בחזרה !!! בכל אופן, אני כבר לא אוכל שם. לדעתי זאת שיא החוצפה. אם הוא ידע שייתכן והעוגה שלי מקולקלת אז למה הדפוק הזה לא יכל להגיד לי??? הוא חיכה שאני יקבל קילקול קיבה, או משהו כזה? לא נוגע עם מקל במטבח שלהם. אם זה ככה בעוגות אז מבחינתי זה גם ככה בשאר הדברים שלהם. איכס !!! (חבל שאי אפשר להעביר ריחות באינטרנט).
 

aviro

New member
תשמעו סיפור

כידוע לחלקכם אני עוסק בענף הצימרים,והשבוע שמעתי סיפור מחבר שגם לו יש צימרים,סיפור שלדעתי מתאים לכאן,התארחו אצלו זוג כנראה דתיים,ביום שישי בערב הוא שמע מהצימר שנמצא אצלו מתחת לבית את רעש משאבת הג´קוזי ,ויצא לבקר אותי יחד עם אישתו וילדיו,כאשר חזר מאצלי כעבור בערך שעתיים,הוא שמע שמשאבת הג´קוזי עדין פועלת,הוא התחיל להתנדנד בכורסת הטלוויזיה שלו באי נוחות,היתכן שעושים ג´קוזי שעתיים? המתין ידידי עוד כחצי שעה וכשראה שהמשאבה עדין פועלת ניגש לשאול אם יש בעיה כל שהיא,דפק בדלת בזהירות,וכשפתחו שאל אם יש בעיה בג´קוזי,לא ענו אנחנו שומרי שבת ולכן השארנו את הג´קוזי פועל.אתם מבינים מה הם רצו לעשות? להשאיר את המשבה של הג´קוזי פועלת 25 שעות. (היא הייתה מתפוצצת אחרי 3 שעות)
 

שח_מט

New member
פדיחה בפיקולה פסטה

לפני כמה חודשים טובים חבר גרר אותי לשם כתוצאה של ויכוח איפה האיטלקית הכי נחמדה בת"א. אשתי ואני יושבים די קבוע (לפני שקיבלתי אחלה שבר ברגל שמשבית אותי כבר 5 שבועות) בפסטה מיה ברמת החייל ואורחים מדי פעם במיתולוגית ההיא בבן יהודה... באנטי פסטי שכלל כמה עלים של חסה. ליד החסה שכן לו יצור ארוך וירוק וזז... משהו כמו תולעת... היה לנו קשה לשרוד את הארוחה. חוץ מהחלפת המנה לא קיבלנו פיצוי. בעל המקום ניצל מצרחות ונטישה רק בגלל הכרותו עם החבר. אותי לא תמצאו שם יותר. לא כל כך בגלל היצור, יותר בגלל הבינוניות. שחר
 
אצלנו קבלנו חשבון שגוי

אכלנו במסעדה באגם ברעננה (האוכל לא משהו), והזמנו חשבון במהרה המלצרית הביאה חשבון שהינו מאוד שמחים לשלם כי חוייב בו רק על 50 שקלים ואנחנו מה לעשות אכלנו קצת יותר. הפננו את תשומת לב המלצרים וחיש קל הביא לנו חשבון חדש שהפעם היה כולל סלט שלא אכלנו ושתיה שלא שתינו או יותר נכון שתיה אחרת ממה שהזמנו, כמובן ששוב פנינו למלצר ושוב חזר חשבון שגוי, קצת התעצבנו (כנראה שהינו צריכים לשלם את החשבון הראשון ולשתוק), בסוף שלחנו נציגה מהשולחן להסדיר מולם את החשבון מיותר לציין שאפילו לא התנצלו בפנינו.
 
למעלה