יש דבר כזה טלפון של "שרות לקוחות"
של אסם? כל מה שמופיע על המנה חמה שלהם זה כתובת ת.ד. למשלוח תלונות תוך דרישה לצרוף האריזה לתלונה, להבדיל מ"קוקה קולה" ותנובה לדוגמה, שכן משאירים מספר טלפון (אפילו חינמי 800-1), במקרה של מנה חמה עם גופים זרים בתוכה מתוצרת אסם (שערה ארוכה מאד ומספר שבבי עץ, ואני מניח שיש עוד הרבה הפתעות שלא מפורסמות) פשוט החברה כנראה מנסה להתיש את הלקוח מלהתלונן ולקבל פיצוי כדי לחסוך בעלויות?!... לי זה הספיק, אם הם מתחבאים מאחורי ת.ד. ומסכת מתלות מתישה למי שאוכל אותה שיחנקו עם החרא שהם דוחפים למוצרים המגעילים שלהם ויאכלו את זה בעצמם! אני לא קונה מהם יותר בחיים! הנסיונות העלובים האלה לחסוך יעלו להם ביוקר!!! אפילו חיפוש משהו שמזכיר שירות לקוחות של אסם ב"גוגל" לא העלה דבר אם כבר מדברים אז אין אפילו אתר של אסם (או שצריך מומחיות מיוחדת כדי לגלות אותו) איזה יחס משפיל מקבל צרכן של אסם (אם בכלל מקבל יחס) בושה!
של אסם? כל מה שמופיע על המנה חמה שלהם זה כתובת ת.ד. למשלוח תלונות תוך דרישה לצרוף האריזה לתלונה, להבדיל מ"קוקה קולה" ותנובה לדוגמה, שכן משאירים מספר טלפון (אפילו חינמי 800-1), במקרה של מנה חמה עם גופים זרים בתוכה מתוצרת אסם (שערה ארוכה מאד ומספר שבבי עץ, ואני מניח שיש עוד הרבה הפתעות שלא מפורסמות) פשוט החברה כנראה מנסה להתיש את הלקוח מלהתלונן ולקבל פיצוי כדי לחסוך בעלויות?!... לי זה הספיק, אם הם מתחבאים מאחורי ת.ד. ומסכת מתלות מתישה למי שאוכל אותה שיחנקו עם החרא שהם דוחפים למוצרים המגעילים שלהם ויאכלו את זה בעצמם! אני לא קונה מהם יותר בחיים! הנסיונות העלובים האלה לחסוך יעלו להם ביוקר!!! אפילו חיפוש משהו שמזכיר שירות לקוחות של אסם ב"גוגל" לא העלה דבר אם כבר מדברים אז אין אפילו אתר של אסם (או שצריך מומחיות מיוחדת כדי לגלות אותו) איזה יחס משפיל מקבל צרכן של אסם (אם בכלל מקבל יחס) בושה!