צפרדע מהפורום הישן
New member
יש הגנה למוכרים על מוצר שנשלח ברשום ולא הגיע?
לקוח פנה אלי על מוצר שלא הגיע, העליתי שוב את מספר המעקב מהדואר הרשום וביקשתי (בנימוס לדעתי) שיחכה קצת כי נראה שהמוצר בדרך. אחרי כמה ימים הוא פתח קייס ואיביי החזירו לו את הכסף מהחשבון שלי. האם יש עלי איזושהי הגנה כששלחתי מוצר ברשום, סיפקתי אסמכתא והוא לא הגיע ללקוח? מה אפשר לעשות?
לקוח פנה אלי על מוצר שלא הגיע, העליתי שוב את מספר המעקב מהדואר הרשום וביקשתי (בנימוס לדעתי) שיחכה קצת כי נראה שהמוצר בדרך. אחרי כמה ימים הוא פתח קייס ואיביי החזירו לו את הכסף מהחשבון שלי. האם יש עלי איזושהי הגנה כששלחתי מוצר ברשום, סיפקתי אסמכתא והוא לא הגיע ללקוח? מה אפשר לעשות?