לא ידוע לי על בעיה גורפת כפי שאת מתארת. חשוב לי לבדוק את פרטי המקרה. אודה לך אם תשלחי לי את פרטייך (שם בעל המנוי, מספר ת"ז, מספר טלפון לחזרה ושעות נוחות להתקשרות) בהודעה פרטית או למייל [email protected] ואדאג שנציג מטעמנו יחזור אלייך בהקדם. המשך גלישה מהנה מירית
אליי. הנציגה שדיברה איתי קודם אמרה שינתקו ויחברו אותי למקום אחר... בכל מקרה היא סיימה איתי את השיחה ב 18:00 ואמרה שתוך זמן קצר מישהו אחר יחזור אליי ולא חזרו אז כנראה שמחתי מוקדם מדי