יש חוק הגנת הצרכן לחברה בע"מ?
ביקשתי מחברת הסלולר לנתק מספר קווים וסוכם שינתקו, בפועל לא ניתקו כלום.
הלכתי למרכז שירות ואמרו שצריך להביא את התעודת עוסק מורשה. לא עזר להם שהבאתי להם את הטפסים של רשם החברות שבמקרה היו לי באוטו, הם התעקשו על התעודה הנ״ל.
שלחתי פקס עם בקשה לנתק ולא ניתקו.
בבירור איתם במוקד שירות, הם טוענים שמכיון שבבקשה לא חתום איש הקשר אפילו שחתום שם החברה הם לא יכולים לבטל.
איש הקשר שמופיע אצליהם כבר שנים לא נמצא ולא ניתן להשגה.
יש לציין שבכל העיסקאות שעשינו איתם במהלך השנים הם לא דרשו את איש הקשר, רק בניתוק הם נזכרו בו.
שאלתי: האם כשבבקשה חתמנו למטה את שם החברה זה לא מספיק כדי לנתק את הקו, גם אם לא חתום איש הקשר?
במידה וזה מספיק, האם ניתן לתבוע את חברת אורנג' על כל קו בסך 10.000 שח ללא הוכחת נזק כמופיע בחוק הגנת הצרכן?
אני מעלה את זה שוב בפורום הזה, לדעת האם באמת לא ניתן לתבוע על בסיס החוק הז כשזה חברה בע"מ?
והאם נגזר עלי להישאר מחובר לתמיד ולהמשיך לשלם רק מכיון שאין לי את איש הקשר?
ביקשתי מחברת הסלולר לנתק מספר קווים וסוכם שינתקו, בפועל לא ניתקו כלום.
הלכתי למרכז שירות ואמרו שצריך להביא את התעודת עוסק מורשה. לא עזר להם שהבאתי להם את הטפסים של רשם החברות שבמקרה היו לי באוטו, הם התעקשו על התעודה הנ״ל.
שלחתי פקס עם בקשה לנתק ולא ניתקו.
בבירור איתם במוקד שירות, הם טוענים שמכיון שבבקשה לא חתום איש הקשר אפילו שחתום שם החברה הם לא יכולים לבטל.
איש הקשר שמופיע אצליהם כבר שנים לא נמצא ולא ניתן להשגה.
יש לציין שבכל העיסקאות שעשינו איתם במהלך השנים הם לא דרשו את איש הקשר, רק בניתוק הם נזכרו בו.
שאלתי: האם כשבבקשה חתמנו למטה את שם החברה זה לא מספיק כדי לנתק את הקו, גם אם לא חתום איש הקשר?
במידה וזה מספיק, האם ניתן לתבוע את חברת אורנג' על כל קו בסך 10.000 שח ללא הוכחת נזק כמופיע בחוק הגנת הצרכן?
אני מעלה את זה שוב בפורום הזה, לדעת האם באמת לא ניתן לתבוע על בסיס החוק הז כשזה חברה בע"מ?
והאם נגזר עלי להישאר מחובר לתמיד ולהמשיך לשלם רק מכיון שאין לי את איש הקשר?