יש לי בעיה קלה

בשדר

New member
יש לי בעיה קלה

אני וחברה שלי ניסינו לקיים יחסי מין לא מזמן. היו לנו שתי בעיות.... 1) כאב לה נורא 2)אחרי כל נסיון חדירה האיבר שלי היה נופל והיא היתה צריכה להעמיד לי אותו. אנא.......פתרו לנו את שתי הבעיות...
 

erezzz23

New member
כמו שהמרצה שלי אומר כשמתרגלים

בסוף הכל יילך חלק, חומר סיכה יעזור
 
ידידי...

לאט לאט,אל תלחצו שניכם ואל תילחצו גם ! קחו את הזמן תכירו את הגוף,את הפיזיולוגיה של האיברים שניכם ביחד,תלמדו קודם להינות מהמראה,אחר כך תמשיכו הלאה.לבתק בתולים,זה לא קל וזו עבודה קשה ! אז לאט לאט קחו את הזמן בלי לחץ !
 

alfalf

New member
הנה עוד תגובה

1) אם כואב לבחורה קודם כל לעצור. מין אמור להיות מענג ולא מענה (סאדו בשיעור אחר). יכולות להיות כמה סיבות לכאבים. הנפוצות בינהם: העדר רטיבות - אם המשחק המקדים (שהוא החלק היותר מהנה בכל הזיון) לא מספיק ארוך, או מושקע, אז בת הזוג לא מספיק מגורה ולכן לא מספיק רטובה. אפשר להוסיף רטיבות עם רוק או גל (למשל KY שניתן לרכוז בכל פארם). לחץ - אתם לחוצים. אם הבת לחוצה, היא גם לא מספיק מגורה (אפילו שהיא חושבת שכן, הגוף מגיב אחרת), ולכן לא מרטיבה ובנוסף לזה מכווצת שרירים באופן לא רצוני. זה בהחלט יוצר מצב בו קשה לחדור. אם מנסים בכח, זה כואב יותר ועוד יותר מלחיץ - הנה מעגל קסמים שלא יאפשר חדירה. לכן חשוב להיות רגועים ונינוחים. אל תכריחו את עצמכם להתקדם בכח. תתלטפו, תרדו אחד לשני, ותעשו כל מה שבה לכם, בלי להתחייב לחדור. אח"כ נסו להכניס אצבע לנרתיק. אם הולך בקלות, אפשר להוסיף עוד עצבע. ככה תתקדמו. אחרי 3 אצבעות אפשר לנסות להכניס את הזין. שוב - מאד בעדינות. אולי תנסו תנוחה בה היא תרכב עליך, ותרגיש שהשליטה מצויה בידה. הכי חשוב אווירה. תעמעמו אורות, שימו איזה נר ריחני, וקדימה. 2) גם אם אני היתי מכאיב לבת הזוג שלי הזין היה נופל. די ברור שאתה מתוסכל מזה, זה מפריע לזרימה החופשית של הפעילות, ולכן מוציא את החשק. אני לא חושב שיש לך בעיה.
 
תגיד לי מה זה פה ?!

תחרות השירשור הכי ארוך ?! מה כמה שיותר תגובות ?! אתה צריך זיון לך תזיין אותה כבר וזהו !!! מה תגובות !!!? במקום לזיין אותה הוא רוצה לזיין לנו את המוח ! יאללה לך תזדיין כבר ! (תרתי משמע)
 
למעלה