ToMeR Yea Yea
New member
יש לי בעיה...
כמו שאמרתי קודם, אני אחראי תלמידים, ויש לי תפקיד קשה במיוחד... הכל הגיע קל ועבר ממש קל, אבל הגעתי לבעיה רצינית והיא, שאני מדריך את התלמידים להכנה בפנימיה, ואחת הפעיליות שיש לנו במסגרת ההכנה היא לשאול למה אתה נוסע לפולין? ולמה אתה חושב שאתה קשור לשואה? ומה אתה מסיק מסקנות... כל מיני שאלות שמתייסחות בעיקר ליהודים, אבל מה שנהדר במסע שלנו שיש 4 ערבים, וזה הופך את שיתוף הצער של הערבים עם העם היהודי ליחודי. אין כל בעיות בין הערבים בקבוצות לבין היהודים הפוך הוא אלא הם חברים הכי טובים שראיתי, אבל ניצבת הבעיה בעיני איך אני יכול להתחשב כמה שיותר בערבים? מה אני אצפה לשמוע מהם? איך אני יכול להעביר את המסע כאחראי תלמידים שלא ירגישו לא שייכים! אגב, הם בכיתה י', ואני עולה לי"ב ואני פעם שלישית יוצא למסע...
כמו שאמרתי קודם, אני אחראי תלמידים, ויש לי תפקיד קשה במיוחד... הכל הגיע קל ועבר ממש קל, אבל הגעתי לבעיה רצינית והיא, שאני מדריך את התלמידים להכנה בפנימיה, ואחת הפעיליות שיש לנו במסגרת ההכנה היא לשאול למה אתה נוסע לפולין? ולמה אתה חושב שאתה קשור לשואה? ומה אתה מסיק מסקנות... כל מיני שאלות שמתייסחות בעיקר ליהודים, אבל מה שנהדר במסע שלנו שיש 4 ערבים, וזה הופך את שיתוף הצער של הערבים עם העם היהודי ליחודי. אין כל בעיות בין הערבים בקבוצות לבין היהודים הפוך הוא אלא הם חברים הכי טובים שראיתי, אבל ניצבת הבעיה בעיני איך אני יכול להתחשב כמה שיותר בערבים? מה אני אצפה לשמוע מהם? איך אני יכול להעביר את המסע כאחראי תלמידים שלא ירגישו לא שייכים! אגב, הם בכיתה י', ואני עולה לי"ב ואני פעם שלישית יוצא למסע...