יש לי בעייה עם הפורום הזה.

Niti

New member
יש לי בעייה עם הפורום הזה.../images/Emo140.gif

אתם שמים כאן יותר מדי תמונות של שוקולד, ואתם מדברים "רק" על שוקולד, דבר שמטריף לי את השכל. למה? כי יש לי שוקולד בבית. מכירים את זה שנראה כמו גבינה צהובה- עם החורים בתוכו? יאמי של שוקולד. ואני מסוגלת לגמור חבילה שלמה, ובגללכם זה עוד יקרה! אני רואה ושומעת כאן רק שוקולד, ונשבעת לכם שעוד שנייה אני יורדת למטבח לקחת אותו!
בגללכם אני אשמין! ועוד שני דברים אחרונים- *מיטל המלכה! מזל טוב! *אין על טובלרון. לבן. פשוט אין!
 

leeloo

New member
../images/Emo6.gif גם לי יש את השוקולד המגעיל הזה

בבית.. שוקולד שהוא כמו אבן ששכחתי את שמה.. סתם דיאטטי ולא טעים.. למה לעשות שוקולד דיאטטי? אם כבר דופקים את הגוף, אז שיהיה עד הסוף המר! שלפחות נהנה מהטעם! ואני חולקת עלייך בעניין הטובלרון... שונאת, שונאת ושוב פעם- שונאת טובלרון.. סתם יבש, קשה ללעיסה, והטעם שלו כבר מיושן.. אני אוהבת שוקולד שנמס בפה.. אז אם כבר את מתעקשת על טובלרון, צריך את הטובלרון הכי אחרון שיצא, הזה עם השוקולד הלבן בפנים, והציפוי החום מבחוץ.. הוא נמס.. הוא לא הכי טעים, אבל לפחות נמס..
 

maayan15

New member
שונאת שוקולייט?!?!!??!!?!?!

את צוחקת עליי?...זה אחד השוקולדים הכי טעימים שיש!! וגם לא אוהבת טובלרון?..ששחור אגב, הכי טעים!....אני אפילו לא אנסה להבין... מעיין (קצת נסחפתי עם הסימנים בכותרת....אבל זה בגלל ששוקלייט זה טעים!!...ממש ממש טעים!)
 

zimes

New member
הבעיה שלו היא הטעם המתקתק.

איפה טכנולוג המזון שימציא שוקולייט מריר? ומה עם מקופלת מריר? (אני משערת שזו אותה בעית טכנולוגיה).
 

maayan15

New member
אבל היתרון שלו...

זו ההתפוררות בפה....אוי....רק לחשוב על זה.....
 

ליאן.

New member
אבל אבל ..

הפורום לא משמין בכלל!!! את יכולה לקרוא, לכתוב, לחלום ולפנטז על שוקולד ואז לבוא לספר לנו על כך.. וכל זאת במחיר של 0 קלוריות !
 

Niti

New member
בנות עקשניות!../images/Emo41.gif

טובלרון לבן! שום נמס בפה! על שוקולד צריך להילחם! זה כמו גלידה! צריכה להיות קשה! איכסה נמס! כל ה"נמס בפה" ו"קרמריה"... הולכים על הטופ- "בן אנד ג´ריס" או "האגן דאז!" ושוקולייט- אתן רציניות? זה באמת דיאטטי? פשששש.... יופי של המצאה! ליאן- הפורום הזה מאוד משמין! הלכתי לאכול היום שוקולד אחרי הרבה זמן שאני מתנזרת ממנו! מחר חמישה חצ´קונים חדשים! תודה רבה!!!!
 
למעלה