יש לי בעייה

SnoopyS*GirL

New member
יש לי בעייה

החבר שלי... הוא כל היום ישן! אפי, מה אעשה?.. הוא כמו איזה דובי חורף קטן ישנוני כל היום... ואני מוזנחת בודדה גלמודה... לא אוכלת, לא שותה, לא ישנה בלילות. אני אוהבת אותו... אבל כמה אפשר?!
 
שלום שלום

מזל שאני פה . תקשיבי בובע, תמצאי לך עיסוק, סריגה, תפירה,בישול,ריקוד ושלא תעיזי להעיר את החבר האומלל שלך שעובד קשה כל השבוע. הוא לא אשם שאת מפונקת! כמובן שאם זו הייתה מישהי אחרת העצה הייתה משתנה פלאים.
> מחכה בשקט לגזר דיני<
 

SnoopyS*GirL

New member
שלום ולא להתראות. עוד בעייה..

יש לי חברה קטינקרית... שמאיימת לגלות לחבר שלי על התלונה הזו!! אז קודם כל, ולמקרה שהוא קורא... אני אוהבת אותו נורא!!
דבר שני.. את אמורה להיות בצד שלי! את בת!! ומי מפונקת אה?.. אני כאן בשירות עצמי... לא מתבכיינת יותר מדי... לא מקלידה ועושה רעש ומעירה את כל הבית... לא משתלטת על מיטות... ובמקום להודות לי, מתלוננים עליי!! אפי, עזרי לי! HELP!!
כי היית נחמדה.. או אפילו שלא היית
 

SnoopyS*GirL

New member
קטינקרית=שטינקרית

למקרה שתהיתם. זהו שילוב מופלא חדש ורענן של מילים שהומצא כמובן, על ידי. תקנאו ותקנאו.
 

רוח הים

New member
אני ממליצה

שבינתיים תבואי אלי... יש לעשות חלונות , תריסים, אבק,שואב,ספונג´ה לבשל לא צריך (עדן כבר בשלה) אבל יש מלא כלים והגז מלא שמן מהטיגונים תאמיני לי... אחרי זה את ישנה יחד איתו כמו שני תינוקות...
 

SnoopyS*GirL

New member
בעצם, כשחושבים על זה..

פתאום נהייתי נוראאאאאאאאאאאאא עייפה ונראה לי שאני מצטרפת אליו.. אהמממ תודה על ההזמנה, אני בטח אנצל אותה מתישהו!!
 

hili

New member
יש לי עצה בשבילך!

לדעתי כל פעם שהוא הולך לישון אז תלכי ותציקי לו.. אל תיתני לו לישון.. למה שתשארי לבדך בעולם הזה רק בגלל שהחבר שלך ישן כל הזמן?! כמה דרישות יש לאנשים?! <או במקרה הזה לחברים?!> מהילי שעוזרת לזוגות צעירים..
 

SnoopyS*GirL

New member
ילדה, את העיצות שלך אני אוהבת!!

ומאמצת,כמובן
>מסנופה שבורחת מהר להתחנף<
 
הילי

לא בשביל זה קראתי לך לפה!! מה את משרד השיכון לזוגות צעירים? מסכן הילד, תנו לו לישון. הוא חולה. > במחשבה שנייה זה גוזל ממני המון אנרגייה לריב איתכן, נו תעירו אותו כבר עם מיים קרים!!<
 

hili

New member
חי!

אפילו את כבר בדעה שלנו..אה ?! חוץ מזה.. עד כמה שזכור לי את תמיד היית נגד הבנים.. לא משנה אם הם היו אשמים או לא.. ולא משנה עד כמה הם חולים גם כן.. אז מה קרה לך?! מה גרם לשינוי?! איך שהתנת?? אני מתגעגעת לעדן הישנה שתומכת בי..ומאשימה את החבר שלי.. איפה העדן הזאת ומה עשית לה?! מהילי שגם כן מקווה שהחבר שלה לא יכנס לפה.. למקרה שכן.. אני אוהבת אותך ליטון..
מהילי שלא מעתיקה מסנופה כלל..
 

SnoopyS*GirL

New member
מים קרים? איזה רוע ../images/Emo23.gif!!

אני דווקא חשבתי על מים רותחים
 

SnoopyS*GirL

New member
המשך הבעייה ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|

או.. עד שכבר השתכנעתי להציק ולהעיר... הוא התחיל לעשות רעשים של אחד שסובל ומסכן!! איזה מאמי... נו, להעיר או לא להעיר?!
 
למעלה