יש לי בקשה...

hadar

New member
יש לי בקשה...

כמה שהשתדלתי לנסות לכתוב בעמצי אני לא מצליח אני מעונינת לרשום מכתב זה מה שאני מבקשת שיהיה כתוב: לקמילה היקרה שלום (בעברית באותיות ספרדיות) שמי הדס, אני מאוד שמחה שאת וכול צוות ההפקה והשחקנים המדהימים הגעתם לארץ, הגעתכם מאפשרת לנו לשכוח קצת ממה שקורה כאן ולשמח אותנו, ההופעה שלכם היתה מדהימה, כול כך נהנתי וגם כול מי ששמעתי ממנו חושב כך. אני מאוד מקווה שנהנית לשהות אצלנו בארץ, אני נורא מצטעאת שהיתם צריכים לסבול את ההפגנות וחברי הכנסת האלו עם השעורי חינוך שלהם, זה ממש לא במקום לעשות את זה במיוחד כשאתם כאן , אתם אלו שמפיקים אושר רב כול כך לכולם ובמיוחד לי באהבה ענקית הדס אני יודע מאוד למי שיתרגם לי את בהקדם האפשרי

rmoses1

New member
תרגום

mi Camila querida, shalom mi nombre es hadas y soy muy feliz que usted y el equipo y los agentes asombrosos estoy aquí. su llegada permito a nosotros olvidarse, para un poco mientras que, qué está sucediendo aquí, y hacer nos feliz. su demostración era asombrosa, y yo y mis amigos tenían un rato de la rejilla. espero que usted haya gozado aquí y estoy apesadumbrado que usted tuvo que sufrir las demostraciones... que usted está produciendo tanto la felicidad para cada uno y espacially a mí. con muchos de amor, hadas. זה תרגום חופשי ולא מילה במילה, ונעזרתי באתר התרגום של אלטה ויסטה ולכן יכול להיות שהתרגום לא מדוייק. אם למישהו יש הערות אשמח לקרוא. ראובן

במשפט הראשון

זה לא אמור להיות estan במקום estoy? (...que usted y el equipo y los agentes asombrosos estoy aquí)

לילהלי

New member
לא נראה לי

אני חושבת שלא כי אסטוי אקי זה אומר אני כאן ואסטן אקי זה אתם כאן!!!

rmoses1

New member
OK, תודה. הנה המכתב המתוקן

mi Camila querida, shalom mi nombre es hadas y soy muy feliz que usted y el equipo y los agentes asombrosos estan aquí. su llegada permito a nosotros olvidarse, para un poco mientras que, qué está sucediendo aquí, y hacer nos feliz. su demostración era asombrosa, y yo y mis amigos tenían un rato de la rejilla. espero que usted haya gozado aquí y estoy apesadumbrado que usted tuvo que sufrir las demostraciones... que usted está produciendo tanto la felicidad para cada uno y espacially a mí. con muchos de amor, hadas

למעלה