יש לי הרבה חצלולים לאחרונה

וולפהרט

New member
יש לי הרבה חצלולים לאחרונה

בשניים מהם חיפשתי מקומות שהייתי בהם בחלומות עבר, ולא הצלחתי להגיע לשם, אבל הגעתי קרוב.
הצלחתי ללכת על קיר אנכי, כמו שנמלים הולכות.
והלילה שאלתי אנשים איך קוראים להם וניסיתי לזכור את השמות. זכרתי רק אחד שאמר שקוראים לו אֵלזוּ. זכרתי שזה כמו אלזה, אם סיומת U.
 
יפה

לפני הרבה שנים היה לי חלום צלול שבו הגעתי למקום מקסים בטבע. מאז כשאני חולמת חלומות צלולים אני הרבה פעמים מנסה להגיע לשם שוב אבל לא מצליחה.
בזמן האחרון, אם יש לי חלומות צלולים, אני שואלת את הדמויות מי הם. לפעמים אני מופתעת מהתשובה.
 

וולפהרט

New member
כן? יפה!

מה ענו לך? מחקר דמויות ומקומות זה העיסוק האהוב עלי בחצלולים
 
למשל בחלום הצלול האחרון שלי

בסוף השבוע הלפני אחרון, כשכבר ידעתי שאני חולמת, מישהו התקשר אליי, כשעניתי שמעתי קול שלא זיהיתי והוא גם בעצם נשמע כאילו הוא עומד ממש לידי ולא מדבר בטלפון. שאלתי אותו "מי אתה"? ולהפתעתי הוא אמר "זה אבא". הופתעתי כי הוא בכלל לא נשמע כמו אבא שלי, קול אחר לגמרי. אבל זרמתי עם זה ואחרי שיחה קצרה שאלתי אותו למה הוא נשמע מוזר והוא אמר שהוא לא מרגיש טוב. זה עדיין נשמע מוזר כי זה לא נשמע שהוא "לא מרגיש טוב" אלא בכלל קול של אדם אחר, ולא של אבא שלי אבל עדיין המשכתי עם הסיטואציה והשיחה. היה מעניין.
ובאמת, כשאני שואלת דמויות מי הם בחלום, זה כדי לבדוק מה הדמות הזאת מייצגת בתת מודע שלי.
 

וולפהרט

New member
:)

אצלי זה שונה, זה בשביל העולם היצירתי.
אני אוהבת להשתמש בשמות, מקומות ורעיונות מחלומות שלי ביצירות שאני יוצרת במציאות, ומתייחסת אליהם ברצינות, כאילו החלום הוא מימד אחר, משהו גדול שצריך להנציח ולחקור, ולא איזה חלק אפור במוח שלי.
אני לא מייחסת את מה שהדמויות אומרות לי לעצמי או למה זה אומר לגבי, אלא רושמת לי: פגשתי את זה וזה והוא כזה וכזה, צריך לארגן איתו עוד פגישה.
יש לי למשל סוס שחור ודי גמיש בשם נייטמר. הופיע בשני חלומות עד כה, מקווה שיופיע בעוד:)
 
למעלה