יש לי הרגשה...

יש לי הרגשה...

שב"הוט" אפילו לא טורחים לענות לנו..... לא רק שהתשובות שלהם ממש חוזרות על עמצם- גם הנוסח אותו דבר ב-ד-י-ו-ק!!! "שלום, במה אוכל לעזור" משהו כמו.. "אנחנו בהוט דואגים לסדרות מגוונות"....וכל זה עם ד"ר פיל... "אני מבטיחה להעביר את זה הלאה.." "הי'ה לי נעים לשוחח. את מוזמנת לפנות אלינו שוב בכל עת.." משהו כזה.... תגידו שזה לא נראה כאילו התשובות כבר כתובות מראש והם לוחצים על איזה כפתור וזה בא אליכם..... !!!!!
 

Neta20B

New member
בדיוק!

כל מה שאמרת נכון ב100%. הקטע הזה עם הסדרות וריענון תוכן ובלה בלה.. זה אותו מכתב שהם שולחים לכל אחד שפונה אליהם בקשר לסדרה, בלי ממש לטרוח לקרוא מה כתוב, גם אני קיבלתי כזה. וזה באמת נראה שיש להם תשובות מוכנות מראש, גם כשאני קראתי את זה אתמול ישר קיבלתי את הרושם שיש שם נוסח לכל דבר והם פשוט בוחרים מה לענות..כי זה נראה טכני לחלוטין. עד מתי הזלזול..
 
כרגע דיברתי איתם שוב...

והם ענו לי בדיוק כעמו שענו לי פעם שעברה... "אנו רוצים לתת תוכן מגוון"... בדיוק אותו דבר!! אחרי כמה שניות הופיעו איזה 5 הודעות מלאות על זה שהם רק רוצים לעזור לנו... אחרי זה אפילו לא טרחו לענות לי.... חוצפה!!!!!!!!!!!!
 
למעלה