יש לי ילד ל``ל
שלום לכולם, יש לי ילד ADD בן 11 שמטופל כבר שנתיים אצל מלאכית. יש שיפור עצום והיום הלקות הולכת ונעשית משנית. קראתי את דברי האם שפנתה ליועצת והתאכזבה - בני לומד באחד מבתי הספר הטובים ביותר. עם זאת המודעות של הצוות והנכונות שאנחנו ראינו לשיתוף פעולה - שואפת לאפס. המורים לא מבינים את מהות הבעיה וחוזרים בריטואל קבוע על בעיות כמו ``הוא יודע את החומר אבל לא מכין שיעורים !!!`` שזאת אחת ממהויות הלקות. הגעתי למסקנה שהם לא מבינים ולא יבינו. המערכת לא בנויה לטיפול ב``חריגים``. ה``חריג`` צריך להתאים עצמו לכלל. הם רק (!) מורים. גם היועצת מודה בכך. אין עם מי לדבר. עם זאת אסור לוותר ולנסות לעמוד על זכויות הילד ל``ל במערכת כמה שאפשר. האמא הלוחמת.
שלום לכולם, יש לי ילד ADD בן 11 שמטופל כבר שנתיים אצל מלאכית. יש שיפור עצום והיום הלקות הולכת ונעשית משנית. קראתי את דברי האם שפנתה ליועצת והתאכזבה - בני לומד באחד מבתי הספר הטובים ביותר. עם זאת המודעות של הצוות והנכונות שאנחנו ראינו לשיתוף פעולה - שואפת לאפס. המורים לא מבינים את מהות הבעיה וחוזרים בריטואל קבוע על בעיות כמו ``הוא יודע את החומר אבל לא מכין שיעורים !!!`` שזאת אחת ממהויות הלקות. הגעתי למסקנה שהם לא מבינים ולא יבינו. המערכת לא בנויה לטיפול ב``חריגים``. ה``חריג`` צריך להתאים עצמו לכלל. הם רק (!) מורים. גם היועצת מודה בכך. אין עם מי לדבר. עם זאת אסור לוותר ולנסות לעמוד על זכויות הילד ל``ל במערכת כמה שאפשר. האמא הלוחמת.