יש לי פסק דין מול בזק בינלאומי

יש לי פסק דין מול בזק בינלאומי

לפני 7 חודשים עדכנתי אתכם שבזק בינלאומי לא ניתקו לי את מנוי האינטרנט זאת לאחר תחנונים בטלפון ולאחר משלוח בקשה כתובה, אז זהו מקץ זמן רב סירבתי להתפשר על סכומים מבזים וזכיתי ב-3000 ש"ח + 300 ש"ח הוצ' משפט. תודה לעו"ד אסף שהמליץ לתבוע ולא להתייאש ממשך הזמן הנדרש ומהסבלנות האינסופית.
אם יעניין אתכם אני אולי אעלה ת פסק הדין כולו בנתייםן למי שיש גישה למאגר משפטי מדובר בתיק 995-07-12 אטיאס נגד בזק בינלאומי.
 
כל הכבוד!


 
יש לי חבר שמעודד אותי לערער למחוזי ...

על קולת העונש. מה הסיכויים לדעתכם?
 
קביעות מאוד נחמדות של השופט:

א. זה שאדם עושה שימוש עסקי במנוי מסוים, וזה שהוא מוגדר אצל החברה כ"מנוי עסקי", עדיין לא עושה אותו מנוי עסקי. כאשר עיקר השימוש הוא ביתי, הרי שהצרכן הוא אינו עוסק, והוא צרכן לצורך חוק הגנת הצרכן.

ב. גם זה שהתובע רכש 11 מנויים, עדיין לא אומר שהוא לא "צרכן".

ג. למרות שהוחזרו הסכומים שנגבו לאחר בקשת הניתוק, הרי שעדיין נפסק פיצוי לתובע. זה חשוב כדי לא לרפות ידיהם של תובעים. לפעמים חברות אומרות לתובעים - "יאללה, כבר החזרנו לך את הכסף... גם ככה אין לך סיכוי". השופט קבע אחרת.

עם זאת, מילת ביקורת - עדיין נפסק פיצוי של רק 3,000 ש"ח. נדמה לי שזה לא מספיק כדי להרתיע את החברות האלו
 
בהתאם לשורה התחתונה שלך -

מכיוון שהפיצוי לא ירתיע את החברה מלעשות מעשים כאלו בעתיד אני רוצה לערער על זה במחוזי מכיוון ששם ייתכן ויתנו לכל מנוי שלא נותק משקל כאילו היה מקרה בודד עם פיצוי בודד וכך אולי הפיצוי יהיה הרבה יותר גדול. בדיון עם השופט הרגשתי שהוא לא רוצה להפציץ עם פסיקה של סכום גדול , איך נומר זאת , אולי מביישנות או מנטייה לפשרנות.
 
למעלה