יש לי שאלה אליכם בקשר לחברות

אבירן171

New member
יש לי שאלה אליכם בקשר לחברות

אם איזו חברת תעופה כל אחד טס? אני מנסה לברר משהו כי אולי עושים פה עוקץ מכוון מראש למשלחות. אני לא יכול לספר הרבה כרגע, ביינתים אני צריך רק את השמות. שמות כמו: "ELAL Israel Airlines,Israir,Arkia החברה הופלנית(אין לי מושג אפילו אם קיימת אחת כזו) וכו'. תודה רבה מראש. אבירן..
 

נטלי 100

New member
לוט.. LOT

לא ממש ממליצה עליה בהתחשב בעובדה שהיא איבדה לי את המזוודה בטיסה לפולין
 

אבירן171

New member
זה בסדר

בUNITED שברו לי מסך מחשב כמה טלפונים ועוד כמה דברים.. אבל זה ידוע מראש שאי אפשר לתבוע אותם, בהתחשב בכך שנמלי התעופה הראשים שלהם אלה ה-3 העמוסים בעולם(JFK,La Gaurdia,NEWARK)... אבירן..
 

Liraz 6q

New member
../images/Emo45.gif

אנחנו טסנו איתה בהלוך היה מזעזע המטוס היה כלכך צפוף ומסריח.. פשוט סבלנו 4 שעות.. בחזור חזרנו עם חברה אחרת.. ממש לא זוכרת את השם שלה.. אבל הייתה טובה בהרבה..
 

Old Cat

New member
החברות נבחרות במכרז

הבחירה נעשית במכרז די קשוח שמבוקר על ידי כמה וכמה אנשים. כך גם סידורי הקרקע ומשרדי הנסיעות בישראל שמארגנים הכל וקשורים למשרדים דומים בפולין. כרגיל במכרז, יש יתרון להצעה זולה למרות שבמחיר זול לא תמיד אפשר להבטיח שירות טוב. במכרז מסוים חברת אל על לדוגמא לא השתתפה כלל במכרז בגלל שהמחירים נמוכים מדי לטעמה ולא היתה מכונה להתמודד במחירים כאלו. החברה הפולנית LOT (אינך יודע בכלל אם יש כזו אבל אתה כבר מעלה סבירות ל"עוקץ"?) משתתפת בבמכרז מסיבות תדמית ופירסום, תוך תמיכה מסוימת של הממשלה הפולנית שרוצה להראות שהיא מסייעת לביקורים הללו, פחות מנימוקים כלכליים ולמעשה בכך די מפסידה על השירות הזה. המחירים של החברה הזו לרוב לא נמוכים וזה השירות היחיד בו היא מוכנה לעבוד במחירים כאלו. בנוסף, אצל עובדים רבים בחברות הללו יש רתיעה מלתת שירות לקבוצות בני נוער ישראלים, בגלל ההתנהגות בטיסה. מספיק שבטיסה אחת יהיו 10 מופרעים שמתנהגים שלא כיאות, ובמשך 10 טיסות שלאחר מכן ירגישו את היחס של העובדים במטוס. גם הם בני אדם ובעלי רגשות והדברים מחלחלים ומשפיעים.
 

אבירן171

New member
סבבה.. אל על טובים בגלל הטייסים

אם אתם הייתם יוצאי ח"א עם 6000 שע"ט ועוד כמה מאות תרגול בשביל להגיע לאיירליין, גם אתם הייתם כאלה טובים(או שהמוגבלים בינינו לא..). טוב אני אבדוק, בינתיים תודה. אבירן..
 

Old Cat

New member
לא רלוונטי

אף אחד לא בודק ושואל על שעות הטיסה, ולא בהכרח נסיון בח"א שווה במטוסים אזרחיים, ובכל העולם טייסי תובלה אזרחית אינם יוצאי חיל אויר. רק בישראל חברת תעופה נתפסת כסידור עבודה לפורשי חיל אויר, בכל העולם יש קורסים מסודרים לטייסים והכשרות מסודרות במערכת האזרחית בלא כל בעיה. המכרזים נעשים בהיבטי שירות ועלות, זה הכל.
 

מדריך1

New member
תקון טעות

במכרז לחברות התעופה, לא הנותן את המחיר הזול נבחר. ועדת המכרזים של משרד החינוך, קובעת את מחיר הטיסה על פי קריטריונים שהם קבעו. כל חברה המעונינת להצטרף למכרז, מצטרפת, כאשר מעבר למחיר הקבוע החברות מתחייבות לספק מטוסים בגודל מסוים, להיות מוכנות לטוס מספר פעמים בשבוע, לטוס "גב אל גב" ועוד. בגלל תנאים קשים אלה קיימת בעיה של רצון חברות התעופה,להשתתף. לדוגמא- אל על מסרבת זה מס' שנים להצטרף, בעיקר בגלל המחיר. לוןט מצטרפת , ולא מפסידה. לברברן- טייסי לוט הם מהטובים שבעולם, לא פחות מאל על. ויש לי הרבה אלפי שעות טיסה כעט עם כל החברות. אין שום עוקץ, אל תחפש דברים שאינם ולו רק על מנת לעשות רושם.
 

אבירן171

New member
לOLDCAT

אני יודע ודוגמה טובה היא מייק ריכפלד, טייס איירליין בדלתא האמריקאית(כותב בפורום "תעופה קלה") ויש עוד שגם נמצאים בפורום "חובבי תעופה". אפילו אנוכי בעתיד יהיה טייס איירליין בעתיד כמו מייק וגם באמריקה והנני מכיר את כל התהליכים. פשוט אני אומר, שבגלל כל מה שהטייסים בארץ עוברים, הם נחשבים לבין הטובים ביותר, שהבחירות קפדניות ועובדים הרבה שעות ורק שיודעים שאתה מתאים אתה זוכה להיות טייס. הכל מתחיל בPPC ומסתיים בATP. בח"א לא שואלים אומנם על שעות טיסה, אבל אתה צריך כמה בשביל להוציא את הרשיון המסחרי כדי להתקבל אחרי זה לאל על, מהסיבה הפשוטה שיש הבדל מטוס פרופלור דו מנועי לבין מטוס סילון שטס מעל מאך. אבירן..
 

אבירן171

New member
ישראייר לא רעה, בהתחשב שכמעט ירטו

אותה אתמול(4.3.2007) כי הקשר היה דפוק במטוס(בעיה שלא קשורה לטייסים אבל המטוס כמעט יורט). הטייסים שלהם טובים(אני מכיר כמה) והם עושים טיסות כמעט כמו ליעדים אל על עושה. רק מה, לישראייר, כמה לחברה לארקיע, אין בואינג 747-400 שזה המטוס 4 מנועי המכונה "ג'מבו"(מילה בסווהיליאת שאומרת "שלום") שהוא יחודי לאל על(יש לה 4 כאלו ו4 747-200, גם 4 מנועי. לצי המטוסים שלה, אפשר להיכנס לאתר אל על). ועוד דבר קטן, ישראייר עושה טיסות בשבת. אני טסתי עם ישראייר לתאילנד וחזור, והטיסות היו טובות, הנוסעים לא(מזל שרוב הטיסה הייתי בקוקפיט אז לא שמעתי את המפגרים). עוד דבר חשוב ביותר, ישראייר שברה ביום שישי האחרון(2.3.2007) את המונופול הישראלי של בואינג בכך שרכשה איירבוס 320, מטוס של החברה האירופית לטיסות קצרות ואולי יהיה מכרז לרכוש גם איירבוס 330, מטוס לטווחים בינונים עד ארוכים. בקשר לארקיע, לא חברה מיוחדת בכלל, היא החברה ששולטת ב"שוק טיסות הפנים"(לאילת וחזור), יש לה צוות שאני לא הכי מכיר(פגשתי פעם כמה טייסים אבל לא משהו מיוחד....), אבל אני מניח, שיחסית לטייסים, הם אמורים להביא אותכם בשלום.. אבירן..
 
למעלה