יש לי שאלה לאור..שבאמת מעסיקה אותי...

יש לי שאלה לאור..שבאמת מעסיקה אותי...

אגב היא מעסיקה אותי רק בעשר דקות האחרונות חחח בואו נבהיר לפני זה כמה דברים א.אני לא דתייה ולא מתיימרת,חילונית לכל דבר. ב.אני במערכת יחסים ארוכה ואין לי איזה קראש על אור,עברתי את הגיל הזה(אל תיקח אישי אה? יש לך את נלה
). עכשיו, השאלה שמעסיקה אותי. אתה הרי דתל"ש שהפסיק להאמין עקב נוסחה שסביר להניח רק אתה וכמה מרצים מהטכניון מכירים.(או שזה היה שילוב של כמה וכמה נוסחאות? WHATEVER..) עכשיו.. השאלה שלי.. ניסית פעם לפענח את הקשר שלך עם נלה בעזרת כל הנוסחאות האלו? אם כן, מעניין אותי לדעת לאיזו מסקנה הגעת ומה היחס שלך אליה(למסקנה,לא לנלה) אם לא.. לחיוב או לשלילה איך אתה חושב שהיית מגיב? הרי לגבי האמונה באלוהים הלכת ברמה הקיצונית ומבחור חרדי הפכת לחילוני מן המניין.. אתה חושב שהיית נפרד ממנה בגלל זה או לחלופין מציע נישואים? לכל השאר,אל תאכלו אותי חיה...זה פשוטם מעניין אותי תפיסת העולם הזו...
 

mass

New member
../images/Emo6.gif

רק אסטרולוגים מנסים לקשר נוסחאות לקשר בין אנשים...
 
לצורך העניין

שמעתי שקיים איזה הסבר כימי במובן של כימיה המדע. אולם לא זכור לי אם ההסבר הזה הוא בגדר תאוריה או שהוכח. תאורתית אני מאמינה שניתן לתאר את עוצמת הרגש עבור זוג ספציפי כלשהו כפונקציה מתמטית, היות שהיא משתנה בהתאם לפעילויות שהצד השני מבצע ( לדוגמא מתגברת כשרואים את בן הזוג ישן כי הוא חמוד ככה) ותלויה סביבתית ( גשם שמעלה את העוצמה, בוס צורח שמוריד אותה למשל) ובריאותית ( השפעת כאבי ראש וכד'), פחות משוכנעת שניתן להכליל פונקציה כזאת לכלל האנושות - כאן כבר באמת נזדקק לאור ( החנון)
.
אור, מצאנו לך נושא לדוקטורט.
 

mass

New member
למה את מאמינה שניתן לתאר את עוצמת הרגש כך?

הצלחת לעשות כך? או שסתם נראה לך הגיוני שאפשר על סמך ניסיונך בעבר? אם כן, על איזה ניסיון מדובר?
 

Thumpers

New member
אני חייבת להסכים איתך.

רגע זה קונספט בני האדם המציאו בכדי להסביר תחושה. אי אפשר לתת לזה נוסחא.
 
נוסחא בספק,

תחושה היא למעשה מכלול תגובות פיזיולוגיות לפעילות מוחית מסוימת. קשה לי לראות כיצד מתארים תופעה כזאת ע"י נוסחא. אולם לדוגמא אם פעילות כזאת גורמת בפרט להזעה מוגברת, למה לדעתך לא ניתן לתאר פונקציונלית מכלול כללי של תגובות פיזיולוגיות כאשר ציר ה-Y יהווה מדד לעוצמה ואילו ציר ה-X מדד לזמן, וכן הלאה?
 

Thumpers

New member
כי יש משתנים נוספים.

התאהבות גורמת ל...הזעה אמרת? סבבה. גם [הדגש]אם[סדגש] כל האנשים המאוהבים היו מזיעים - עדיין יש דברים נוספים שגורמים לאותה תגובה, כמו להרבה מהסימפטומים של התאהבות - ולכן את לא יכולה, עד שלא תבודדי את המשתנים - ליצור גרף שכזה.
 
הינה לכם חפירה נפלאה בויקי ../images/Emo45.gif.

לי אישית אין כח להתעמק יותר במה שאין לי את הכלים לתאר פונקציונלית ( אני חלשה בכימיה, ביולוגיה ופיזיולוגיה, אני כן שוקלת ללמוד אותן), אני מניחה שהמאמר ימחיש היטב את התאוריה המדוברת. עקרונית אני נוטה לומר "איני יכולה" אך ורק אחרי שאני מנסה, וכן נדיר שאומר "בלתי אפשרי" כי מה שאיני יכולה אינו בהכרח לא ניתן לביצוע.
 

Thumpers

New member
מקסים :)

אם כי עדיין, לדעתי, אי אפשר לנסח נוסחא לאהבה :)
 

Light18m

New member
בזמני הפנוי

באוניברסיטה הייתי עונה למודעות על השתתפות בכל מיני ניסויים ומקבל קצת כסף. ראיתי גם פרסומת שדרושים זוגות בשלושת החודשים הראשונים של הקשר למחקר על הבסיס הביולוגי להתאהבות. רציתי להשתתף בזה עם נלה, אבל היא אמרה שמספיק לה ניסוי חברתי אחד.
 

auah vfuxht

New member
היי אור,מה נשמע? אז אתה ונלה עדיין ביחד?

שיהיה לכם המון בהצלחה
 

is00

New member
תוותרו.

כל עוד התוכנית באוויר, אתם לא תקבלו תשובה מאור לגבי הזוגיות שלו ושל נלה(או מאף אחד אחר שקשור להפקה). תחכו חודש, בהנחה שהם לא יודחו לפני הגמר, ותקבלו תשובות, אני מאמין.
 
למעלה