יש לי שאלה לגבי שירות לקוחות גרוע
שלום לכם יש לי שאלה הנוגעת לשירות לקוחות עלוב ביותר שאני מקבלת. להלן הסיפור: לפני שלושה שבועות רכשתי מזגן של תדיראן. המתקין התקין אותו ומאז - יש נזילה המתקין בדק וטען שזו בעיה של תדיראן מתדיראן באו (נכון לרגע זה) כבר ארבע פעמים, כל פעם מחליפים משהו אבל הבעיה לא נפתרת מן הראוי לציין שעבור כל פעם כזו עלי להפסיד שעות עבודה, וכן שעל מנת לתפוס אותם עלי להמתין כחצי שעה בטלפון כל פעם, וגם אם המוקדנים מבטיחים שמנהל שירות לקוחות יתקשר אלי (עד כה קבלתי 3 הבטחות כנ"ל) בפועל זה לא קורה. בפעם האחרונה (אתמול) אחרי שעה בערך של צעקות בטלפון, הם הואילו בטובם לבוא לקראתי ולבוא אלי אחה"צ, וכמובן שהם איחרו (לא הודיעו מראש, אף על פי שאני נאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה לשם כך) ו... לא פתרו את הבעיה. כעת הודיעו לי (אחרי שהתקשרתי אליהם בפעם ה - 3 להיום) שהם יכולים לבוא ביום שישי... שזה בלתי אפשרי מבחינתי (יום שישי - יום עבודה) האם יש מישהו שאני יכולה להתלונן בפניו? על הטרטורים, כל השעות שנשארתי בבית? העצבים? הטלפונים? מישהו יודע מהו נוהל הפניה לכלבוטק? ל"סקנדל"? בתודה מראש מיכל
שלום לכם יש לי שאלה הנוגעת לשירות לקוחות עלוב ביותר שאני מקבלת. להלן הסיפור: לפני שלושה שבועות רכשתי מזגן של תדיראן. המתקין התקין אותו ומאז - יש נזילה המתקין בדק וטען שזו בעיה של תדיראן מתדיראן באו (נכון לרגע זה) כבר ארבע פעמים, כל פעם מחליפים משהו אבל הבעיה לא נפתרת מן הראוי לציין שעבור כל פעם כזו עלי להפסיד שעות עבודה, וכן שעל מנת לתפוס אותם עלי להמתין כחצי שעה בטלפון כל פעם, וגם אם המוקדנים מבטיחים שמנהל שירות לקוחות יתקשר אלי (עד כה קבלתי 3 הבטחות כנ"ל) בפועל זה לא קורה. בפעם האחרונה (אתמול) אחרי שעה בערך של צעקות בטלפון, הם הואילו בטובם לבוא לקראתי ולבוא אלי אחה"צ, וכמובן שהם איחרו (לא הודיעו מראש, אף על פי שאני נאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה לשם כך) ו... לא פתרו את הבעיה. כעת הודיעו לי (אחרי שהתקשרתי אליהם בפעם ה - 3 להיום) שהם יכולים לבוא ביום שישי... שזה בלתי אפשרי מבחינתי (יום שישי - יום עבודה) האם יש מישהו שאני יכולה להתלונן בפניו? על הטרטורים, כל השעות שנשארתי בבית? העצבים? הטלפונים? מישהו יודע מהו נוהל הפניה לכלבוטק? ל"סקנדל"? בתודה מראש מיכל