יש לי שאלה לגבי שירות לקוחות גרוע

punikum

New member
יש לי שאלה לגבי שירות לקוחות גרוע

שלום לכם יש לי שאלה הנוגעת לשירות לקוחות עלוב ביותר שאני מקבלת. להלן הסיפור: לפני שלושה שבועות רכשתי מזגן של תדיראן. המתקין התקין אותו ומאז - יש נזילה המתקין בדק וטען שזו בעיה של תדיראן מתדיראן באו (נכון לרגע זה) כבר ארבע פעמים, כל פעם מחליפים משהו אבל הבעיה לא נפתרת מן הראוי לציין שעבור כל פעם כזו עלי להפסיד שעות עבודה, וכן שעל מנת לתפוס אותם עלי להמתין כחצי שעה בטלפון כל פעם, וגם אם המוקדנים מבטיחים שמנהל שירות לקוחות יתקשר אלי (עד כה קבלתי 3 הבטחות כנ"ל) בפועל זה לא קורה. בפעם האחרונה (אתמול) אחרי שעה בערך של צעקות בטלפון, הם הואילו בטובם לבוא לקראתי ולבוא אלי אחה"צ, וכמובן שהם איחרו (לא הודיעו מראש, אף על פי שאני נאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה לשם כך) ו... לא פתרו את הבעיה. כעת הודיעו לי (אחרי שהתקשרתי אליהם בפעם ה - 3 להיום) שהם יכולים לבוא ביום שישי... שזה בלתי אפשרי מבחינתי (יום שישי - יום עבודה) האם יש מישהו שאני יכולה להתלונן בפניו? על הטרטורים, כל השעות שנשארתי בבית? העצבים? הטלפונים? מישהו יודע מהו נוהל הפניה לכלבוטק? ל"סקנדל"? בתודה מראש מיכל
 

Princess14

New member
אפשרכך ואפשר גם אחרת!

מיכל שלום! עצוב לי לראות שני דברים: עצוב לראות שחברה או נותן שירותים נוהגים כך ומפגינים זלזול בלקוח, זאת לאחר שכספי הלקוח כבר אצלם. עצוב לי שמי שנוהגים בו כך מראה חוסר אונים ומחפש היכן לשים פתק בכותל... אין ספק שאם כל צרכן ידע להילחם על זכויותיו בצורה מסודרת ואסרטיבית, יפחת הזלזול בצרכנים. אפשר כמובן לפנות לכלבוטק (יש פורום בתפוז/פורומים/טלביזיה), עיתונים יומיים ואפילו אירגוני צרכנים. אבל למה לא גם בעצמך? למשל, להוציא פקס +מכתב רשום לחברה ,לתאר את הבעיה והטיפול עד כה, לציין שאת רואה באי הסדרת הבעיה הפרה מהותית של האחריות והסכם הרכישה, ואם בתוך פרק זמן סביר לא ישמישו את המזגן את לא מוכנה יותר לסבול ותתקני על חשבונך ואותם תתבעי למשפט בתביות קטנות. לדעתי זה הטיפול הכי מהיר והכי יעיל. מה דעתך? מה דעתכם?
 

גבשבור

New member
שרות גרוע מתחיל בחיפוש מציאות

משהו מנסיוני לטובת הכלל כלל ראשון במזגנים - זה שמייצר ונותן אחריות הוא גם זה שמתקין. בכל המקרים בהם המתקין אינו בא כח הייצרן מתחילים סיפורים ומשחקי פינגפונג. כלל ברזל - אם קונים מזגן תדיראן - המתקין של תדיראן יהיה היחיד לגעת בו אם קונים מאלקטרה - המתקין של אלרטרה....וכן הלאה ונקודתית , עיזבי טלפונים כיתבי מכתב קצר !!! וברור !!! שילחי בפקס´ או בדואר לתדיראן ותראי איך פתאום הכל מסתדר. הם לא יכולים להרשות לעצמם פרסום שלילי. הם ירוצו להשביע את רצונך ויחרגו ממנהגם גם בביטוח המזגן בעתיד - תאמיני לי אני עברתי את זה. אחרי 3 שנים התקלקל לי המזגן שהותקן ע"י הייצרן. הטכנאי מטעמו שהגיע לבדוק פסק כי מי שהתקין שגה בהתקנה. החברה לא יכולה היתה להתכחש לדבריו ולמרות שהאחריות פגה מזמן והמזגן לא היה בהסכם שרות , הכל תוקן וסודר חינם ! אבל התנאי - הכל בכתב שיחת הטלפון שלך נשכחת ברגע שהטלפון בחברה צילצל שוב והלקוח הבא התלונן. המכתב נשאר כעדות צורבת עד לפתרון הבעיה. נסי ותראי בהצלחה
 

shahafz

New member
אני עומד לרכוש מזגן ...

שלום מיכל, אני עומד לקנות מזגן (אלקטרה) ורציתי לדעת היכן רכשת את המזגן ומי התקין לך, כדי לא לעזור לחברה הלא נכונה ...
 

punikum

New member
היי

המזגן שרכשתי - מתדיראן. מאןד, מאןד לא מומלץ! המתקין - לעומת זאת, בחור בשם אלכס, היה מצוין! הוא לא לקח כסף עד עכשיו, עד שכל נושא המזגן יסודר. הוא בא ובדק פעמיים לוודא שהבעיה אינה בהתקנה. אם אתה מעוניין, אני אתן לך את המספר שלו.
 

shahafz

New member
תודה

אני מעדיף חברה גדולה אבל תודה בכל אופן.
 

punikum

New member
תודה לכולכם

תודה לכם על התגובות. על פי עצתכם, שלחתי פקס לחברת תדיראן ולמועצה הישראלית לצרכנות... והפלא ופלא, נשלח "טכנאי בכיר" עוד ביום חמישי (והפעם הוא התקשר, לא אני רדפתי אחריהם) והבעיה תוקנה. הבעיה היתה, לכל המעונין, בריכת ניקוז סדוקה ופית צינור קרועה. אני עדיין עומדת מאחורי המלצתי החמה לא לקנות תדיראן... המון תודה.
 
למעלה