ובכן
מכיוון שאתה, עד שיתברר אחרת, בין הבודדים שלא מקללים רבנים (וגם גוססי, רון-סי, סיברדין, וויזיני זכורים לטוב), אענה לך. התפיסה לקוחה מהבטחות ה' בתנ"ך ובתורה שבע"פ. ככל שאדם מתקרב יותר לה' ועושה את רצון ה', כך יש לו יותר יכולת לשנות את הטבע. כמו שרואים הרבה גם בתנ"ך עצמו. וכן כתוב בספר איוב: "ותגזר אומר ויקם לך" ומשם לומדים שה' גוזר משהו וצדיק יכול לבטל גזירות. וכן כתוב למשל במסכת אבות (ב,ד): "עשה רצונו כרצונך, כדי שיעשה רצונך כרצונו". ויש עוד הרבה מקורות שבטח שכחתי. הגמרא מלאה בסיפורים על תנאים ואמוראים שעשו ניסים. החייאת מתים היתה דבר קטן בתקופתם.