יש לי שאלה...

Relina

New member
יש לי שאלה...

מישהו כאן אוהב את מדבוט? או שאני המעריצה היחידה? או...ריקושו....
 

יאקומו

New member
מדבוט! דיג´י ליסטה? תקראי בבקשה!

והכי את... לפני שאני יגיד, אני חייבת לומר שאני יודעת שזה נדוש, ובטח תגידו "נו באמת!", אבל אני אוהבת את... מדבי! עם היציאות התותחיות שלו (ואני לא מתכוונת לטילים והיריות שלו... איך שהוא צוחק על כל העולם... לדיג´י-ליסטה!: את יכולה לבקש (רק אם את יכולה) מתפוז לעשות פורום מיוחד למדבוט? בבקשה?
 
מדבוט../images/Emo23.gif

מדבוט זו סידרה יפה ובכלל כל הסידרות היפניות הם יפות. אני חושבת שריקושו הוא ענק.
 

helix2

New member
מדבוט.. (הנוסטלגיה..)

בסדרה ענקית (הדיבוב איכותי והקרבות מעניינים לדעתי). רק דבר אחד מפחיד אותי.. רוב-רובו (או איך שלא כותבים את זה.. כנופית הרובוטים בכל מקרה)... מישהו\י מסוגל\ת להסביר לי מה הרעיון שלהם? התלבושות עם הריצ´רץ הענק שיש להם בחליפה, והשמות (שרימפליפס... רק מהדמיון לשרימפס נוזל לי רוק מרוב רעב...)... אבל נקודת זכות לחבר´ה הרעים: הדיבוב שלהם טוב והקולות לא רעים בכלל). מדבי (ושאר המדבוטים) באמת מיוחדים (במיוחד העיצוב של הרובוטרים). כאוהב רובוטים (רובוטריקים) מדבוט עושה לי תחושה מעט.. נוסטלגית... בקיצור מדבוט ודיג´ימון הן הסדרות האהובות עלי: מדבוט בשביל הנוסטליה ודיג´ימון בגלל העלילה ואני ממליץ על שתיהן בחום רב. בתודה Helix2 (ICQ# 82222631)
 

Digi Lista

New member
טוב אז ככה...

מיועד ליאקומו ולשאר מעריצי מדבוט. כמו שציינתי גם אני מאוד אוהבת מדבוט, ומדבי בכלל הורג אותי מצחוק, אם אתם רוצים שיפתח פורום למדבוט כאן בתפוז אתם צריכים לשלוח להם אימייל(יש מקום שמיועד להצגת רעיונות לפורומים חדשים...)אחר כך תפוז ישאלו הרבה יותר מידיי שאלות(זה לפחות מה שאני עברתי) ואז מגיע הריאיון האמיתי, נטע שאחראית על הפורומים מתקשרת(או במקרה שלי אני נאלצתי להתקשר אליה כי פספסתי אותה כשהיא התקשרה...)והיא מזמינה אתכם לריאיון אישי פנים מול פנים(אלא אם אתם גרים רחוק כמוני ואז זה ריאיון טלפוני בלבד...)הריאיון נועד לצורך התרשמות אישית שלה, אחר כך אם היא החליטה לפתוח את הפורום(לא באופן רשמי עדיין, רק שדף הניהול יגיע אליכם ותוכלו להכניס ככול העולה על רוחכם...)היא תגיד לכם את המספר שלו ותבקש ממכם שתחליטו על קוד כניסה לתפריט הניהול(לא בהכרח סיסמת החבר שכתבתם כשהצטרפתם לתפוז כחברים...), ובסוף אחרי שהכול מוכן תשלחו לה אימייל והיא תעלה את הפורום לאוויר(רק שאין לדעת באיזו שעה כמו שקרה לי...). בכול אופן אני מאחלת בהצלחה מכול הלב והנשמה למי שיפנה וגם יתקבל בבקשה לניהול. ועוד משהו(מצטערת, יש לי דרישות מתפוז...) למרות אהבתי הרבה למדבוט כאן רצוי לדבר רק על דיג´ימון(בשביל דיבורים על מדבוט לפחות עד שיפתח פורום בנושא אפשר בפורום "מנגה ואנימה"), אני יודעת זה דיי עצוב שאי אפשר לדבר על עוד סדרה כול כך אהובה אבל אלו הוראות ההנהלה(אם כי אני אפנה אליהם עכשיו ואשאל אותם אם בכול זאת אפשר לפחות זמנית לדבר על מדבוט)
 

Digi Lista

New member
ביררתי...אפשר לדבר על מדבוט.

אם לאף אחד זה לא מפריע והרבה אוהבים מדבוט להנהלת תפוז אין בעיה אם העניין כול עוד מדברים גם על דיג´ימון(יש להם רעיון אולי להפוך את זה בעתיד לפורום משותף...)טוב אז דברו על מדבוט...
 

יאקומו

New member
תודה דיג´יליסטה!

אני חושבת שאני מדברת בשם כולם (או לפחות בשם אלה שמעריצים מדבוט) כשאני אומרת: תודה דיג´יליסטה! את מנהלת הפורומים הכי טובה!
 

Digi Lista

New member
../images/Emo92.gifשמחה לעזור ו../images/Emo51.gif

על המחמאה, אני לא יודעת כמה אני טובה(אני מניחה שיש יותר טובים ממני)אבל אני בהחלט משתדלת לרצות את כולם...
 
למעלה