יש לי שאלה..

מירי 20

New member
יש לי שאלה..

יש לי שאלה בנוגע לכרטיסי טיסה. אני נוסעת בסוף אוגוסט לתיאלנד דרך איסתא, הכרטיס שלי הוא הלוך ושוב דרך בנקוק. העינין הוא שאני רוצה להמשיך לנפאל, הודו איך אני משנה את הכרטיס, הבנתי שתהיה לי בעיה להיכנס לנפאל/ הודו אם אין לי כרטיס יציאה משםאני מסדרת את זה מהארץ או משם, אני רוצה לסיים בהודו לא רוצה להגיע שוב לתיאלנד ואז ארצה כמה זה הולך בכלל לשנות את הכרטיס שם, זה אפשרי או עדיף מהארץ.. סוכנת הנסיעות שלי לא כל כך עוזרת...
 
בטח למה שתעזור לך?

הרי קשה לה לקבל את העובדה שהיא תפסיד כסף מכך... מה שאת צריכה לעשות זה פשוט מאוד לבקש כרטיס לתאילנד בכיוון אחד ומשם לטוס לנאפל או להודו בעיקרון עד כמה שידוע לי לא צריך להראות כרטיס יציאה משם אבל שלא יתעוררו אי אילו בעיות כדאי לך לארגן את הויזה להודו כאן בארץ (ושוב לא ללכת לסוכנת שתשמח לעשות את הפעולה הזאת תמורת סכום לא מבוטל שקרוי בשם "עמלה") הינה כתובת שגרירות הודו בארץ את יכולה לגשת או להתקשר ולקבל את כל המידע לו את זקוקה כתובת: רחוב הירקון ,140 תל אביב טלפון: 03-5291999 על מנת לקבל ויזה להודו מהשגרירות בת"א לעד חצי שנה עם 1-3 כניסות למדינה יש להצטייד בדרכון שתוקפו ארוך מתוקף הויזה המבוקשת, שתי תמונות פספורט זהות ו-200 ש"ח. הויזה מוכנה תוך יום-יומיים מהגשת הבקשה. שעות הפתיחה של השגרירות לבקשת ויזה הינם: שני עד חמישי משעה 9:00 עד 11:00. תתבקשו לשוב לאחר יום-יומיים על מנת לקבל את הדרכון עם הויזה המיוחלת. כמו כן בשגרירות הודו בקטמנדו שבנפאל יש אפשרות של הארכת או הוצאת ויזה להודו. המחיר לויזה רגילה (בין שלושה לשישה חודשים) הוא 2900 רופי נפאלי (כ-73 רופי לדולר). שעות הפתיחה של השגרירות הינם :במהלך השבוע בין השעות 9:30 ל-12:00 וסגורה בימים שישי, שבת וראשון. כמו כן מומלץ להגיע לפני תשע בבוקר, היות והתור כמעט תמיד ארוך מאוד. גם כאן התהליך אורך בין יום ליומיים אבל שוב לפני שאת נוסעת לשם תתקשרי לברר שכל הפרטים נכונים דרך אגב מה קורה עם חיסונים? התיעצת עם רופא? בהצלחה
 

מירי 20

New member
ברי אז בעצם..

אתה אומר לי לקנות כיוון אחד, לא עדיף לי לקנות הלוך חזור ופשוט לשנות שם או שזה תהליך כזה רציני ומסורבל...
 
האם זה כדאי? זו השאלה

למען האמת אני לא כל כך מבין ויודע מהם בדיוק פני הדברים וכיצד אפשר לשנות שם את יעד החזרה יכול להיות שלא תיהיה לך בעיה ותוכלי לשנות נניח מהודו את החזרה לארץ ולא מתאילנד אבל מה מבטיח לך שזה אכן יקרה ללא תקלות? ואם אין לחברה טיסות מהודו לישראל? או אולי השינוי הזה יעלה לך בהרבה דולרים יקרים? אין יותר טוב מהדבר האמיתי שזה פשוט ללכת לסניף בו קנית את הכרטיס לעמוד על שלך ולדרוש תשובות לכל השאלות אין דבר כזה סוכנת הנסיעות שלי לא כל כך עוזרת... זהו תפקידה והיא שם בשביל זה ,היא לא רוצה לעזור לך? יש מנהלים מעליה ויש למי לפנות (גם אם זה יהיה במחיר של הרמת קול) רק תדאגי שתקבלי את כל המגיע לך ושלא ינצלו אותך ,זה שקנית את הכרטיס לא אומר שתם הסיפור ואין לך יותר למי לפנות.... יש מפסיק מקרים של ניצול ושל נתינת מידע מוטעה אל תהיי עוד איזה מקרה אחד שהצטרף לסטטיסטיקה. בהצלחה
 
למעלה