יש לי שאלה.

יש לי שאלה.

היי, אני לא בפורום הזה או משו, אבל בכל מקרה יש לי שאלה. ביום ראשון [25.3] הייתי בת"א וכאלו.. אקיצר הייתי בדיזינגוף ולפתע אני רואה מישהי שממשממשממש דומה לאיי אוטסקה! היה לה אותה שיער! [אדום מגניב כזה גם קצת תלתלים] היה לה אותו פרצוף! והיא הייתה קצת נמוכה. ולא הספקתי לצלם אותה או לשאול אותה אם זאת היא. בקיצור, אפחד לא מאמין לי. אז השאלה היא אם היא באמת בישראל? מישו יודע משו? תודה בכל מקרה מיכל^^.
 

מ א י י ק

New member
לאלאלאלאלאXDD../images/Emo19.gif

אין מצב שהיא פה בארץ,אם היא הייתה פה כבר הייתי מחכה לה במלון, לא יושב בבית ;] חחח
 

nadav1232

New member
לא נראה לי O_O

או שכן?...! XDD לא לא, אני לא חושב שיש לה זמן לטייל בארצות כרגע.. 0.0 כי הזמרות ביפן יותר מדי עסוקות ><
 

Omer Kun

New member
XD

בדר"כ שאנשים מפורסמים יוצאים לחופשה אז אנשים לא יודעים על זה.. אל תשכחו את הסיפור הזה על מיאבי בקניון בצרפת... אבל הסיכויים שזאת תהיה היא באמת קלושים... אולי סתם אחת שדומה לה בטירוף כי בתכלס, מה יש לה לחפש בדיזינגוף?! X_X' אם זה היה קורה באילת זה היה נשמע יותר אמין... אבל דיזינגוף?! XD (ומה לעזאזל יש לה לחפש בישראל?!?!) טוב, זה יותר מידי מטריד! מי מתנדב להתקשר לכל המלונות בת"א ולשאול אם יש שם אחת שקוראים לה איי אוטסקה. כי אם היא בארץ ואני אפספס אותה אני ארצח מישהו!!@!@!@$ (או מישהי... שלא צילמה אותה! ד_ד) יום טוב D:
 

Hearts Queen

New member
הסיכויים די קלושים,

במיוחד כשרוב היפנים חושבים שאנחנו עדיין בתקופת הגמלים והחול...
 

last day

New member
עזבי גמלים

נראה לי הם חושבים שעוד אותם לא גילינו XD
 

sonaku

New member
עזבי,אותם גילינו.

אותנו לא X_X גם ככה אנחנו וואנבי אמריקהXD
 

last day

New member
כן אנחנו וואנבי אמירקה...

היפנים יותר גרועים מאיתנו XD
 

oracle

New member
XD האמת שהם יותר וונאבי אירופה~

ביחוד תקופת הבארוק וכאלה.. כל מה שיש בו הרבה מלמלות וגינוני טקס.. P=
 
אני יודעת שזה נשמע הזוי

ואני יודעת שאין לה ממש מה לחפש בישראל, בדיזינגוף X_X אבל מה הסיכויים שהיא גם יפנית גם יש לה אותו צבע שיער וסוג שיער ואותם פנים והיא קצת נמוכה, שיכפלו אותה או משו?D: אה והיא הסתובבה עם אמא שלה ואחותה אם למישו את תמונה של אחותה זה מאוד יעזור כי ככה אני אוכל להיות בטוחה, השיניים שלה מקדימה קצת עקומות [של אחותה] אז.. בטח אתם חושבים שלקחתי משו, אבל רציני ._. אמ, מיכל?
 

sonaku

New member
ראיתי יפניות באיזור הזה

בד''כ חברות של היפים שיש להם כסף לנסיעה ליפן ולא להודו. טוב נו,לא המון,אבל כזה פה ושם. אני בספק אם זו היא או קרובת משפחה...חבל שבאמת לא צילמת אותה,אם היתה לנו תמונה שלה אז עוד היינו יכולים להשוות בינהן.
 

SHA NA NA

New member
יש הרבה יפנים בישראל

גם מטיילים, מקויה, ובעיקר כאלו שלומדים כאן, במיוחד בירושלים. קרה לי מקרה מצחיק כשהיתי בירושלים ונכנסתי לחנות מגזינים. באתי לשאול את המוכרת (שתקעה את הראש באיזה מגזין) אם יש להם את הספר של פרויטס והיא הסתכלה עליי במבט חמוד ואמרה "אטו... אני לא חושבת, אבל אפשר להזמין" (היא היתה יפנית)
 
למעלה