יש לכם אתר וורדפרס? תרכשו רק אחסון וורדפרס

תוכן-מקודם

Member
מנהל
responsive-design-website-devices-isolated-white-background-3d-rendering-mockup.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK​
הלכתם לאיבוד בין שלל האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם? הבחירה החשובה ביותר שאותה תצטרכו לעשות היא בחירת האחסון שעליו ישב האתר שלכם. מדובר על התשתית של האתר, ולכן היא אמורה להיות כזאת שעומדת בכל הקריטריונים שלכם. רוב האתרים כיום בנויים על וורדפרס, וכל מי שבונה אתר חדש מקים אותו בפלטפורמה הזאת. זוהי הסיבה שבגללה שווה לכם מראש לרכוש אחסון וורדפרס ולא אף אחסון אחר. מה תוכלו להרוויח ברגע שתרכשו אחסון שמיועד מלכתחילה לאתרי וורדפרס?

חברת אחסון שמתמחה בפלטפורמה​

ההיכרות של חברת האחסון עצמה ושל הצוות שלה בוורדפרס חשובה מאוד עבורכם. בטח אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הזה, ויכולות להיות לכם לא מעט שאלות. מראש תרצו לדעת כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי עבורכם. אם תרכשו אחסון וורדפרס, תהיה לכם אפשרות לקבל תמיכה מלאה מחברת האחסון. לכל שאלה שתהיה לכם תקבלו תשובה שלא משתמעת לשתי פנים. זוהי הסיבה שבגללה מראש מוטב לכם לחפש אחסון מהסוג הזה.

התקנת וורדפרס בלחיצת כפתור​

עוד סיבה לרכוש אחסון וורדפרס היא שבאחסון הזה תוכלו להתקין וורדפרס בלחיצת כפתור. לא תצטרכו להתעסק עם קודים מסובכים או עם מהלכים שאין לכם מושג כיצד לבצע אותם. הדרישה כלפיכם תהיה רק להתחבר אל ממשק הניהול, וללחוץ שם על אחת מהאפשרויות. תוך מספר שניות יותקן וורדפרס על האחסון שלכם, ומכאן תוכלו לעבוד על האתר. מה שהיה מסובך עד לא מזמן הופך לעניין פשוט מאוד, כזה שאתם תוכלו ליישם אותו בעצמכם.

אבטחה ייעודית לוורדפרס​

פלטפורמת וורדפרס איכותית ככל שתהיה מביאה איתה גם לא מעט בעיות שונות. האבטחה של הפלטפורמה עצמה היא טובה, אך כמובן שהיא לא מושלמת. אחסון וורדפרס נועד על מנת לכסות את החורים הקיימים בפלטפורמה המקורית. כלומר תוכלו לדעת כי האחסון הזה יספק לכם את ההגנה האולטימטיבית על האתר עצמו. רוב חברות האחסון גם מבצעות התאמות שונות בשביל להגביר את רמת האבטחה עד המקסימום האפשרי. מהיום אינכם צריכים לקחת סיכונים כאשר אתם בונים אתר וורדפרס.

עלות שכולם יכולים לעמוד בה​

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי אחסון וורדפרס יעלה יותר בהשוואה לאחסון רגיל. המציאות היא שתוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של חבילות שונות, כל חבילה מן הסתם מגיעה עם מחיר שונה. כך שאין סיבה שתמצאו את עצמכם במצב שבו העלות של החבילה לא תהיה בהתאם ליכולות שלכם. כיום אחסון אתרים באופן כללי, בדגש על אחסון וורדפרס כמובן, מגיע בעלויות סבירות בהחלט. כל בעל אתר יוכל להרשות לעצמו לשלם את המחיר, ולראות את האתר גדל וצומח. אם האתר יממש את הפוטנציאל שלו, תדעו כי עשיתם את שלכם.
 
למעלה