זה עדיף מזה שלא יעשו כלום..
רק כדי שלא יצעקו עלי שאם מישהו יתחיל החייאה בלי לדעת איך זה רק יכול להרוס, אז אני מתכוון במה שכתבתי בכותרת לזה שאם יש קבוצה של אנשים, אז אם לפחות יש שם אחד ששומר על קור רוח.. והוא הולך שניה, קורא את השלט ומסתכל בדוגמא..זה יכול לעזור. לדעתי הדבר שהכי טוב לעשות זה, להעביר את הקורס 10 לכיתה ט', כשאין עוד את הלחץ של הבגרויות(מד"א מציע בכיתה ח' וט' לעשות קורס 20 בתשלום..אבל אין הענות כ"כ גדולה לפי הניסיון שלי כשעשיתי את זה). אחרי הקורס 10 בכיתה ט' שצריך לעשות אותו לקראת סוף השנה, אולי כמה אנשים ירצו להמשיך לקורס 60 בשביל המחוייבות האישית וגם בשביל ללמוד החייאה וככה יהיו יותר אנשים שמוכשרים בביצוע החייאה. ואז צריך שבכיתה י"א יעשו שוב קורס 10, כדי לרענן את החומר ואז בסופו של דבר, כל התלמידים יעברו בבית הספר פעמיים קורס בהחייאה בסיסית ועוד פעם אחת בצבא, וככה זה אולי ייטמע בהם. ואז במקרה הצורך, אפילו אם עברו 10 שנים מהפעם האחרונה שהם ראו איך מבצעים החייאה, מספיק שהם שניה יסתכלו בשלט שמסביר איך מבצעים את ההחייאה, והכל יחזור אליהם. ועוד דבר, אני בכלל חושב שאת הקורס 10 צריך להרחיב ל 12-15 שעות, כדי שיהיה עוד כמה שעות לתרגולים, שלפחות כל תלמיד יספיק לבצע 2 החייאות.