יש למישהו ידע אודות חברת "אבידר" ?

יש למישהו ידע אודות חברת "אבידר" ?

החברה שידועה בתור ספקית אבטחה לתחבורה ציבורית מפרסמת שהיא מחפשת עובדים בתחום פקחי תנועה למע"צ, מישהו מכיר את הנושא או את החברה ?
 
אפשר לקבל עוד פרטים ?

אני מודה לך על התשובה, אבל אני לא בטוח שהיא נותנת לי כלים כלשהם או הבנה כלשהי. יש לך משהו קונקרטי כנגד החברה ? במידה ואכן אחליט לעבוד איתם אשמח אם יהיו לי דוג' לבעיות שבהם ניתקלו אנשים בעבר עם החברה על מנת שאוכל לוודא שלא אפול לאותו סיפור.
 

avi1976

New member
האם תהיה מעוניין לשתף פעולה

עם אמי"ל לטובת המאבטחים והשומרים?
 
שיתוף פעולה

כפי שציינתי אני לא מועסק כרגע, בעתיד אהיה פתוח לאפשרות. אגב, לפי מה שאני קורא כאן בפורום (אני צופה בו כבר מס' חודשים) הנושא לא ממש מתקדם מבחינתכם, ולמעשה דשים שוב ושוב באותן סוגיות, ובנוסף המאבטחים אותם אתה מנסה לייצג לא כל-כך ששים להתאגד. אני סבור שיש ממש בטענות חלק מכותבי הפורום, ובחלק מהמקומות התנאים הינם מחפירים, אולם אני רואה גם שדעת הקהל והתקשורת נוטה לכיוון המאבטחים ולפיכך התנאים משתפרים וישנה אוזן יותר כרויה מצד בתי המשפט. חוק המאבטחים החדש יכנס לתוקף בתחילת 2007 ובו יוסדרו ההכשרות הנדרשות ולמעשה יוכר המקצוע "מאבטח", ואני מניח שאז העסק יהיה הרבה יותר מוסדר.
 
אוליי אתה יכול לחדש לי כמה דברים

אני מקאוד מקווה שבעזרת השם בחוק החדש ! , העבודה של " מאבטח " תהיה כבר עבודה מסודרת ומאורגנת עם תנאים , שלא יקחו סתם בנאדם ויזרקו אותו כמו כלב בתוך מלונה העיקר שיסתום להם חורים של כוח אדם . ושהלוואי של-כל " מאבטח " או " שומר " יהיה כרטיס מגנטי שיוכל ליצג אותו גם מחוץ לשעות העבודה .
 
כדאי אולי ללמוד את החוק ...

רצ"ב קישור לחוק הסדרת הביטחון בגופים ציבוריים (קישור לחוק עצמו וקישור שני לתמציתו). שימו לב שכיום החוק חל למעשה רק על גופים מונחים המופיעים ברשימות שמפורסמות בסוף החוק. החידוש שיחול בשנת 2007 הוא הרחבת תיאור הגופים המונחים והגדרת ההכשרות הנדרשות ממאבטח בחלוקה לשלוש קטגוריות של מאבטחים. אגב, נושא תעודה מזהה למאבטח מצויין בחוק.
 
קישורים לחוק

נראה לי שהקישורים שהעליתי קודם לא עובדים, להלן תמציתו המצומצמת של החוק, ובכל מקרה פשוט תעשו copy של שם הקובץ שבהודעה הקודמת לחיפוש בגוגל ותגיעו לאותם מקומות. חוק סמכויות לשם שמירה על ביטחון הציבור, תשס"ה-2005 -------------------------------------------------------------------- 2. הגדרות בחוק זה - "מאבטח" - מי שהוסמך לפי סעיף 7 לשם ביצוע פעולות אבטחה ושמירה על ביטחון הציבור לפי חוק זה; 3. סמכות חיפוש בלא צו (א) לשם שמירה על ביטחון הציבור רשאי שוטר, חייל מוסמך או מאבטח, לערוך חיפוש בלא צו של שופט כמפורט להלן: (1) על גופו של אדם, בכלי תחבורה, במטען, בטובין אחרים - בעת כניסה לנמל, לבנין או למקום מגודר; (2) על גופו של אדם, בכלי תחבורה, במטען ובטובין אחרים - בעת כניסה לאחד מהמקומות המפורטים בפסקה זו או בעת הימצאות בהם: (א) תחנת הסעה לרכב ציבורי; (ב) תחנת הסעה לחיילים; (ג) מקום לצורך הסעת חיילים (ד) נקודת בדיקה; (ה) סביבתם הקרובה של כל אחד מהמקומות המפורטים בפסקה זו; (3) על גופו של אדם, במטען ובטובין אחרים - בעת כניסה לרכב ציבורי, בעת הימצאות בו או בעת יציאה ממנו. (ב) היה לשוטר, לחייל מוסמך או למאבטח חשד סביר שאדם נושא עמו שלא כדין נשק, או עומד לעשות שימוש שלא כדין בנשק, או שנשק המוחזק שלא כדין נמצא בכלי תחבורה, רשאי הוא לערוך חיפוש על גופו של האדם או בכלי התחבורה. (ג) (1) חיפוש על גופו של אדם לפי סעיף זה הכרוך במגע גופני ייערך על ידי בן מינו של האדם, אלא אם כן בנסיבות הענין לא ניתן לעשות כן ויש בדחיית החיפוש סיכון בלתי סביר לשלום הציבור, לרבות שלומו של אדם. (2) אין לדרוש מאדם לחשוף בפרהסיה חלקי גוף שבדרך כלל הם מוסתרים אלא כדי למנוע סכנה קרובה לוודאי לשלום הציבור. 4. דרישת הזדהות וסמכות תפיסה מי שהוסמך לערוך חיפוש לפי חוק זה רשאי, לשם שמירה על ביטחון הציבור - (1) לדרוש מאדם, שיש לו סמכות חיפוש לגביו, למסור לו את שמו ומענו ולהציג לפניו תעודת זהות או תעודה רשמית אחרת המעידה על זהותו שהוא חייב בהחזקתה על פי כל דין; (2) לתפוס חפץ העלול לפגוע בביטחון הציבור, שהתגלה אגב החיפוש; חפץ שנתפס לפי פסקה זו יימסר בהקדם האפשרי למשטרת ישראל ויחולו עליו הוראות הפרק הרביעי של פקודת החיפוש, בשינויים המחויבים. 5. סמכויות נלוות (א) סירב אדם לדרישת הזדהות, לחיפוש או לתפיסה לפי הוראות חוק זה, רשאי מי שמוסמך לערוך חיפוש כאמור לפעול בדרכים אלה, ואף להשתמש בכוח סביר לשם כך: (1) למנוע מאותו אדם כניסה למקום או לרכב הציבורי, למנוע הכנסה של מטען או של טובין אחרים למקום או לרכב הציבורי או למנוע כניסה של כלי תחבורה למקום, הכל לפי הענין; (2) להוציא מהמקום את האדם, את המטען או את הטובין האחרים, או להוציא את כלי התחבורה מהמקום - הכל לפי הענין. (ב) סירב אדם לחיפוש, והיה חשד סביר שהוא נושא שלא כדין נשק או עומד לעשות שימוש שלא כדין בנשק, רשאי מי שמוסמך לערוך את החיפוש, לערוך את החיפוש, על אף הסירוב, ואף להשתמש בכוח סביר לשם כך. 6. סמכות עיכוב (א) בסעיף זה "עיכוב" - הגבלת חירותו של אדם לנוע באופן חופשי. (ב) היה לחייל מוסמך או למאבטח חשד סביר שאדם נושא שלא כדין נשק, או עומד לעשות שימוש שלא כדין בנשק רשאי הוא לעכב את האדם עד לבואו של שוטר. (ג) היה לחייל מוסמך חשד סביר שאדם עומד לבצע עבירה העלולה לסכן את ביטחונו של אדם, את ביטחון הציבור או את ביטחון המדינה, רשאי הוא לעכב את האדם עד לבואו של שוטר. (ה) סירב אדם כאמור לעיכוב, רשאי מבצע העיכוב להשתמש בכוח סביר כדי לעכבו. 7. הסמכת מאבטח (1) השר רשאי להסמיך אדם בסמכויות הקבועות בחוק זה, אם שוכנע כי הסמכות נחוצה לשם ביצוע פעולות אבטחה ושמירה על ביטחון הציבור במקום מהמקומות המפורטים בסעיף 3(א) שיש לציבור גישה אליהם או שלגביהם יש רגישות מבחינת ביטחון הציבור או ביטחון המדינה; לצורך כך רשאי השר להסמיך אף מי שאינו עובד ציבור; בהסמכה לפי סעיף קטן זה יקבע השר את סוג המקום שבו ניתן למי שהוסמך לפי סעיף זה להפעיל סמכות לפי הוראות סעיף 3. (2) לגבי נקודת בדיקה, יהיו הסמכויות הנתונות לשר, נתונות גם לשר הביטחון, לפי הענין. (ב) לא תוענק סמכות לפי סעיף קטן (א) אלא למי שקצין מוסמך אישר את כשירותו לשמש כמאבטח כאמור בסעיף 8. (ג) מאבטח לא יעשה שימוש בסמכויות הנתונות לו לפי חוק זה, אלא בעת מילוי תפקידו כשהוא עונד באופן גלוי לעין תג המזהה אותו ואת תפקידו, ויש בידו תעודה חתומה על ידי קצין מוסמך המעידה על תפקידו ועל סמכויותיו, אותה יראה לפי דרישה (בחוק זה - תעודת מאבטח); תוקפה של תעודת מאבטח יהיה לשנה אחת מיום הינתנה, ובלבד שמקבל התעודה משמש בתפקיד מאבטח במקום שנקבע בכתב הסמכתו; השר רשאי להאריך את תוקפה של תעודת מאבטח לתקופה נוספת שלא תעלה על שנה, וזאת כל עוד משמש המאבטח בתפקידו. 8. כשירות מאבטח הקצין המוסמך יאשר את כשירותו של מועמד לשמש כמאבטח אם התקיימו בו כל אלה: (1) הוא אזרח ישראלי או תושב קבע בישראל; (2) הוא המציא אישור מאת רופא מורשה בדבר כשירותו הרפואית כפי שיקבע השר בתקנות, בהתייעצות עם שר הבריאות; (3) נקבעה התאמתו הביטחונית מקום שלמשרתו נקבע סיווג ביטחוני; (4) הוא בעל רישיון לפי סעיף 18(ב) לחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, התשל"ב-1972, או בעל אישור לפי סעיף 19(ב) לחוק האמור או שהוא בעל רישיון או תעודת הרשאה לנשיאת כלי יריה כאמור בסעיף 4 לחוק כלי היריה; (5) אין מניעה, לדעת הקצין המוסמך, להסמיכו כאמור מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור, לרבות מפאת עברו הפלילי; (6) לענין מאבטח שאינו עובד ציבור בנקודת בדיקה, אם התקיימו בו גם אלה: (1) הוא סיים 12 שנות לימוד במוסד חינוך מוכר כמשמעותו בחוק לימוד חובה, התש"ט-1949, או המציא אישור ממשרד החינוך התרבות והספורט על השכלה כללית שוות ערך לכך; (2) הוא עומד בתנאים נוספים באשר לשירותו הצבאי ובאשר להתאמתו לשמש כמאבטח בנקודת בדיקה; (7) (א) הוא קיבל הכשרה מתאימה בתחום האבטחה ובתחום הסמכויות המסורות לו לפי חוק זה, בשים לב לסוג המקום שבו יעשה שימוש בסמכויותיו בהתאם להסמכתו, ולרבות לענין השימוש בסמכויות אלה; ולענין מאבטח שאינו עובד ציבור בנקודת בדיקה - הוא קיבל הכשרה מתאימה גם לסוג התפקיד שאותו ימלא בנקודת הבדיקה. (ב) לענין פסקה זו, אישור הקצין המוסמך, לרבות לגבי: (1) כשירות הגוף נותן ההכשרה ובעלי השליטה ונותני ההכשרה בו, אם נמצא כי אין מניעה לכך מטעמים של שלום הציבור או ביטחון המדינה, לרבות לענין עברם הפלילי; (2) כשירות מקצועית מתאימה של נותני ההכשרה; (3) אופן מתן ההכשרה, תוכנה, היקפה ומקום נתינתה. 10. הפקדת נשק (א) לשם שמירה על ביטחון הציבור רשאי השר לקבוע בצו מקומות שבהם יהיה אסור להכניס נשק או לשאתו. (ב) במקום שנקבע בצו לפי סעיף קטן (א), רשאי מי שמוסמך לערוך חיפוש לפי הוראות חוק זה, לדרוש מאדם הנכנס לאותו מקום, כי יפקיד בעת שהייתו במקום את הנשק שהוא נושא עמו, או למנוע ממנו את הכניסה עם נשק כאמור, אף תוך שימוש בכוח סביר - אם סירב להישמע להוראותיו. (ג) הפקדת נשק לפי סעיף זה תהיה בדרך שתיקבע בתקנות שיתקין השר בהתייעצות עם שר הפנים; תקנות ראשונות לענין זה יובאו לאישור ועדת הפנים ואיכות הסביבה של הכנסת בתוך 90 ימים מיום תחילתו של חוק זה. (ד) אין בהוראות סעיף זה כדי לגרוע מסמכות לאסור הכנסת נשק למקום, על פי כל דין. פורסם ב08.08.05
 

avi1976

New member
החוק במדינת ישראל מפגר בזמן!!!

כל האמור קיים כבר מתוקף פסיקות שונות ונגזר מתוקף חוקים אחרים... מניסיון אני בספק אם הוא יכנס לתוקף ב-2007 (תמיד לוקח שנים עד שחוק כזה עובר, כמו עם חוק הסדרת הבטחון בגופים ציבוריים). אפשר לכתוב עוד 100 חוקים שנגזרים מחוקים שונים או מפסיקות שונות... אך זאת לא הבעיה! הבעיה הינה הבירוקרטיה בכל הזרועות (הממשלה, בתי המשפט והכנסת). בעיה זו יוצרת שחיתויות, אי אכיפה, אי צדק, משוא פנים ושליטה של בעלי ההון, השלטון ובתי המשפט ונטילת כבוד האדם וחרותו מהאזרח הפשוט!
 

dobhy46

New member
קב"ט נכבד ../images/Emo172.gifחג שמח

תראה ידידי מאבטחים ושומרים לא מעוניינים לאתאגד ולהלחם על הזכויות המגיעות להם כדין, פעם היה אחרת כל מה שביקשתי מהמעביד ניתן לי בלי בעיות. עד העלייה הגדולה שהתחילו העולים לעבוד בעבור כל שכר אפילו שכר אפס והמעביד בפעם האחרונה אמר לי תפסיק לחלוב אותי כי בשכר שאתה מקבל אני יכול להעסיק 10 אנשים. והיום זה המצב כולם מפחדים להשאר בלי עבודה . אז למה להתאגד?
 
לא מעוניינים?

בחלק מהמקרים זה נכון- אנשים מאמינים במלוא הרצינות שעבריינות עבודה, גם כשהם נפגעים ממנה, לגיטימית. אין לך מושג כמה פעמים שמעתי את המשפט "אתה לא רוצה- אל תעבוד" מפי בחור בן 21 שרק גמר צבא. פשוט לא יאומן- בכל מדינה אחרת אלה האנשים המובילים מהפכות, כאן הם פותחים את הרגליים. אבל ישנה בעיה חמורה עוד יותר- אתה מכיר את כל השומרים\ מאבטחים שהחברה שלך מעסיקה? 10%? יש לך דרך לכנס את כולם או לפנות לכולם בדרך שלא תיוודע להנהלת החברה לפני שהספקת לעשות משהו?
 
זה " נבלה " וזה " טרפה " ../images/Emo70.gif

" הכל זה חרא
"
 
למעלה