יש למישהו לינק של אתר בעברית?

ThEEdgE

New member
יש למישהו לינק של אתר בעברית?

אתר בעברית על יו 2??? או משהו דומה דרך אגב בשיר peace on earth בונו אומר "i don´t want to hear it again and again that is gonna be peace on earth" יענו נמאס לו כבר לשמוע על דיבורים על השלום... ובגרסא שבונו עשה בהופעה לזכר אלה שנהרגו ב 11 בספטמבר הוא אומר "i don´t want to hear it again and again that there never gonna be peace on earth" מישהו יודע מה קרה שהוא שינה את דעתו???? ואם מישהו לא מבין ויש לו אינטרנט מהיר שיביא לי את מספר האיסיקיו שלו ואני ישלח לו את השיר
 

ThEEdgE

New member
כן זו אנדריאה קורר עוד להקה מצויינת

גם הקורס הם אחלה של להקה אבל מישהו יש תשובה?
 

Tabasco

New member
אין לי תשובה מדוייקת ../images/Emo108.gif

אבל יש לי השערה. תראה- יכול להיות שהוא לא רוצה לשמוע את שני הדברים האלה! מה זאת אומרת? הוא לא רוצה לשמוע את כולם מתפלספים ומברברים ומדברים על שלום אבל בתכל´ס לא עושים כלום, ומצד שני הוא לא רוצה לשמוע את כל הפסימים האלה שאומרים שאף פעם לא יהיה שלום. הוא רוצה לראות אנשים עובדים, עושים מעשים, מנסים ליצור שלום ולא רק מדברים באוויר. ככה לפחות זה נשמע לי אם באמת הוא אומר את שני המשפטים האלה ו"סותר את עצמו".
 

ThEEdgE

New member
נמשע לי מוזר.....

נשמע לי ומזר מאוד כי זה היה חד פעמי רק במופע של ה 11 בספטמבר לא נראה לי שהתשובה שלך נכונה נראה לי שהוא פשוט שינה את המילים בגלל לחץ וכדי שהקהל במופע לא יפגע עקב אותם ארועים אז הוא שינה כמה מיליםץץץץץ והאתר בעברית לא עזר הוא של וואלה וכבר הייתי בו ומי שמחפש את השיר שאני מדבר עליו עם השינוי מילים הוא יכול לחפש בקאזה או איימש את השיר: u2-peace on earth_tribute to the hearos זה מופיע בתור קליפ (שהוא גם יפה מאוד בשחור לבן) לא בתור שיר למישהו יש מידע על דיסק חדש משהו?
 
האוסף יוצא בקרוב.

ואני חושבת שזה לא בסדר שאתה מעודד כל כך הרבה פעמים הורדות מאיימש/קאזה וכו. מצטערת להיות הורסת שמחות וכאלה, אבל מה לעשות, זה מעצבן אותי. תקנו כבר דיסקים, דאמיט!!!
 

ThEEdgE

New member
אוקי תני לי להבהיר כמה דברים!

דבר ראשון! כל הדיסקים שלי לא רק של יו2 הם מקוריים!!! למרות שאני לא עובד ואין לי מאיפה להשיג כסף ולפי דעתי זה ממש מוגזם לקנות מקורי בגילנו אני קונה מקוריים כי אני משתדל לחסוך כמה שיותר!!! ודבר שני השיר שאני מדבר עליו הוא לא שיר אלא קליפ שלא מופיע בשום דיסק או משהו כזה אחר מכוון שזאת גרסא מיוחדת ל 11 בספטמבר זה חלק מהופעה זה כמו שתורידי מקאזה פרק מ"חברים" ותגידי שזה לא בסדר..... אז זה לא יפגע בכלכלה שלהם ופעם הבאה לפני שאת פותחת פה תבריי דברים
 

Tabasco

New member
חבר´ה ../images/Emo108.gif

אין צורך להתלהט ולהתרגז... איש באמונתו יחייה- מי שחושב שזה בסדר להוריד שירים או לקנות דיסקים צרובים, יעשה זאת, ומי שלא- לא. כל עוד אין משטרה שעושה חיפושים בבתים לראות מי מוריד ומי לי, זה חוקי... אז בואו לא נריב על זה.
 
למה אתה כל כך מתעצבן?!?

גם לי אין כסף כי אני לא עובדת, אבל עדיין אני לא מורידה מהאינטרנט כמעט. רק מתי שאני ממש *חייבת* וגם אז אני משתדלת למחוק את זה כמה שיותר מהר. בכל אופן, אין צורך להתרגז כל כך, רק אמרתי את דעתי!!!!
 
אני איתך moon

אבל שזה מגיע לחומר נדיר או הופעות שלא ניתן להשיג אני חושב שאין בריריה וזה בסדר להוריד! אבל כול אחד שיעשה מה שבא לו!
 

ThEEdgE

New member
אני מתעצבן כי את סתם פותחת פה!!!

אין לך מושג אפילו מי אני או איך קוראים לי ואת כבר מחליטה שאני מעודד הורדת שירים אז זה ממש לא נכון! כי אני אומר עוד פעם כל הדיסקים שלי מקוריים!!! הקטעים שאני מוריד מהאינטרנט זה רק קטעיחם שהיו בטלוויזיה כמו ראיונות שלהם וכו´ או כמו ההופעה הזאת שהייתה בטלוויזיה לזכר ה 11 בספטמבר...... דרך אגב יש ממש עכשיו תוכנית על יו2 בMTV תפתחו מהר!!!!!!!!!!!!!!!
 

ThEEdgE

New member
לא משנה כבר נגמר....

התוכנית כבר נגמרה כנראה ראיתי מהסוף אל היה ממש ממש יפה הם סיקרו את ההיסטוריה שלהם ואת סבב המופעים האחרון שלהם של ELEVATION היה ממש ממש יפה
 
בקיצור, אתה סתם מתעצבן בלי שום סיבה

נראית לעין שיהיה, הריב הזה לא מוביל לשומקום.
 

Tabasco

New member
גם אני פיספסתי חצי... ../images/Emo10.gif ../images/Emo108.gif

אבל החצי שראיתי היה כל כךךךך יפה... יש לבונו מין דיבור סקסי ושקט כזה שהוא עושה רק בראיונות, איזה גבר.
 

Tabasco

New member
איזו תמונה ענקית!!! ../images/Emo108.gif

מאיפה יש לך אותה?
 

Bonos Sister

New member
יש את התמונה בכמה מקומות

והנה יש את התמונה גם כאן:http://www.cnn.com/CNN/Programs/people/shows/bono/profile.html כמו כן, יש שם עוד כמה תמונות.
 

bonowoman

New member
יש לי אתר בעברית!

אני בניתי אבל הוא בתהליכי בני ועוד די ריק.... אמ יש לכמ מידע על הלהקה שאפשר לשימ באתר אז תביאו לי!
 
למעלה