יש למישהו ניסיון עם איטלסופה?

מסתערת

New member
יש למישהו ניסיון עם איטלסופה?

מצאנו ספה שמוצאת חן בעיניינו בחברת איטלסופה במחיר מאד סביר. לצערי אחרי שראינו כמה הודעות לא מחמיאות (בלשון המעטה) בתפוז וניסיון רע של חברים עם נטוצי (חברת ה"אם") גורמים לנו להתלבט מאד האם לבצע את הרכישה אצלם. האם יש למישהו ניסיון עם החברה? האם מישהו רכש אצלם ספה והיה מרוצה / לא מרוצה מהשרות והספה? אשמח לשמוע על ניסיון של אחרים (טוב או רע).
 

פיטנגו4

New member
גם אני אשמח לשמוע

גם אני שמתי עין על ספה מדהימה שלהם. החלופה היא ספה די דומה של .... נטוצ'י...
 

מירי172

New member
אם נורא בא לכם על מאוד על הספה

אפשר לנקות באמצעי זהירות: לתת מקדמה קטנה במעמד הרכישה, ואת כל השאר לחלק לצ'קים דחויים, במקרה וקורה משהו לא נעים כמו למשל איחור לא מוסבר או שהספה מגיע עם פאקים, אפשר לבטל את הצ'קים. חוץ מקצת עצבים, נזק גדול לא צפוי.
 

מסתערת

New member
יש תנאי תשלום קבועים וסבירים

בסה"כ לרשת יש תנאי תשלום די בסבירים- 30% בהזמנה ו-70% באספקה. לא יודעת אם הנושא אינו פתוח למו"מ. בכל מקרה ביטול צ'קים אינו חוקי. צריך לקחת את זה בחשבון לפני שיוצאים "למלחמה" עם רשת גדולה כמו שילוב של נטוצי עם איטלסופה.
 

RachelP75

New member
איטלסופה - קצת מידע...

לפני כ-11 שנים, כשגרתי בארה"ב רכשתי ספה של נטוצי. חברתי רכשה בחנות אחרת ספה של נטוצי וקיבלה איטלסופה. גילינו שזה לא נטוצי כי הדגם שקיבלה היה שונה מעט ממה שראתה בתצוגה. בסופו של דבר היא החליטה להשאר עם הספה הנ"ל. פשוט כי לא היה לה כוח להמתין 5 חודשים לספה אחרת של נטוצי (ככה זה בארה"ב כשמזמינים תוצרת איטליה, בצבע שאין במלאי...) כיום - לאחר 11 שנים ספת הנטוצי שלי ניראית זוועה, והאיטלסופה שלה ניראית לא רע בכלל. שתינו גידלנו ילדים על הספות, אני יותר הקפדתי על נקיון ותחזוקה, הילדים שלי כמעט ולא אכלו עליהן, ושלה דווקא כן, ולמרות הכל - האיטלסופה ניצחו באיכות
ועוד דבר, מבירור שערכנו בזמנו, גילינו שאיטלסופה היא חברת בת של נטוצי, אשר מייצרת בברזיל. לא יודעת אם זה עדיין כך, אך זה מה שהיה באותה תקופה. בקיצור הספות שלהם לא רעות בכלל. בהצלחה!!
 

מסתערת

New member
תודה רבה

אכן המחירים בנטוצי הם כפולים בערך ממש שיש באיטלסופה. הם מספרים שהספות מיוצרות באיטליה (מכאן השם אילטסופה). זמן אספקה באמת ארוך מאד (3-4 חודשים). יש להם שרות של "ספה זמנית" בעלות של כ- 400 ש"ח שזה נשמע נחמד...
 

RachelP75

New member
איטלסופה לא מיוצר באיטליה, עד כמה שידוע לי

אבל למי איכפת? העיקר שיהיה יפה ואיכותי
דרך אגב, אם ממש משנה לך, תחפשי על הספה בתצוגה, בטוח יש פיתקית (בדרך כלל בתחתית הספה) עם "made in ..." כך תוכלי לדעת היכן מיוצר. מבחינתי לפחות הוכח שהם לא פחות איכותיים מנטוצי. בהצלחה!
 

מסתערת

New member
זה לגמרי לא משנה

מה איכפת לי איפה מיוצר... כל עוד זה איכותי ומגיע באמת המוצר שהזמנו ולא הסיפורים הגרועים שקראנו עליהם בפורום צרכנות בתפוז.
 

פיטנגו4

New member
מי שמקבל סחורה פגומה

צריך לסרב לקבל אותה. הצרות מתחילות ברגע שהסחורה אצלך, ובעל הבית מקבל תשלומים ולדעתו גם סיפק סחורה. אז הוא יכול למרוח אותך. מי ששילם מחיר יקר עבור רהיט יקר סוג א', לא אמור להכניס הבית מוצר סוג ג'. המצב זהה בדיוק למי שהזמין ספה אדומה וקיבל ירוקה. זה לא מה שהוזמן. פשוט לאמר למובילים להחזיר, אפילו בתשלום ההובלה(כמה זה 200 ש"ח יחסית לעלות ספה של נטוצ'י?!?). לאחרונה הסכמתי לקבל כסאות שאינם בגוון הנכון, ולא בגימור הנכון. הבטיחו לי שישלחו לי נגר שיצבע אז שחררתי את המובילים. אחרי שבוע התחרטו, אמרו שהצביעה בלתי אפשרית, והחזירו את הכסף. זה יפה מאד, אבל לקח להם עוד חודש וחצי לקחת את הסחורה חזרה, ובינתיים הבית שלי נראה כמו מחסן רהיטים.
 

מסתערת

New member
לא תמיד רואים את הכל ברגע הראשון

אל תשכחי שהסחורה לרוב עטופה לפחות בניילון ותלונות על גוונים לא אחידים ועל ריפוד חסר ועלוב הם לא תמיד משהו שרואים בנוכחות המובילים. לנו יש בעיה למשל עם הדלתות פנים- החלק העליון (ורק העליון) של ההלבשות של הדלת צבוע בגוון אחר ולא הגוון הנכון. רואים את זה רק אחרי שמרכיבים את הדלת. וגם אחרי שראינו את זה - מיד דיברנו עם החברה שאמרה שישלחו צבעי שיצבע את החלקים האלו. לכן המשכנו בהרכבה. כבר 3 חודשים אחרי והצבעי עדיין לא הגיע והתגובה של החברה (דלתות יוקרה) הייתה שצביעה של צבעי לעולם לא תראה חלקה ואחידה כפי שזה עכשיו... מיותר לציין שאנחנו מאד כועסים! אבל מה האלטרנטיבה? לחיות ללא דלתות פנים 3 חודשים? כל הכסף שולם להם. ועכשיו אנחנו רודפים אחריהם... ורודפים... ורודפים...
 

פיטנגו4

New member
אז לא לשלם למובילים

פותחים הכל בנוכחותם. שיחכו. ואם אין סבלנות, אז שיחכו בלי סבלנות. והם יקבלו עוד כמה גרושים על ה10 דקות האלה... לתת להם שתיה קרה ועוגיות . אפשר לצרף תירוצים בחצי הומור: "בעלי/אשתי אמר/ה לי לא לשלם לכם אם אני לא רואה הכל אחרת אני חוטפ/ת גט" לגבי הדלתות שלכם- מבינה אתכם לגמרי. - אני רדפתי שנה אחרי פנדור עם צרות קצת יותר גדולות מגוון לא מתאים. למשל: דלתות שלא נסגרות או לא נפתחות... לגבי הגוון - לא לוותר. שיביאו את כל ההלבשה של כל הדלת, ולא רק חלק אחד. וכך תקבלו מראה אחיד. מכתב מעו"ד יזרז מאד את התהליך.
 

מסתערת

New member
אף אחד לא מכיר????

אף אחד לא קנה משם? לא מכיר משהו שקנה? מעצבות- יש לכן המון ניסיון ולקוחות- אף אחד לא קנה משם ספה?
 
אנחנו קנינו מהם לפני שנתיים ומרוצים מאוד

המחיר היה סביר, זמן האספקה היה ארוך (כחודשיים) והם עמדו בו. הספות יפות, איכותיות ונוחות מאוד, שורדות ילדים וחתולה ונראות כחדשות.
 

פיטנגו4

New member
אין על עיצוב האיטלקי

אין ! אני בחרתי (עדין לא קניתי) דגם אחר. הבעיה מבחינתי היא שהם לא מוכנים לרפד אותו בבד. רק בעור, הניסיון שלי עם ספות עור של אחרים היה רע, אם יושבים עם מכנסיים קצרים, נוצר דבק בירכיים שלא מאפשר להתרומם...לא יודעת אילו איכויות עור יש להם. אני מניחה שאיכות העור של הספה "שלי" דומה לשלכם. אז שאלה: בקיץ - איך זה לשבת על הספה עם מכנסיים קצרים? נדבקים?זה נעים?
 
בספות העור הקודמות אכן סבלנו מהדביקות הקיצית

באלה לא. אני לא מבין גדול בסוגי עור אבל הוא באמת נעים למגע ונותן תחושה של מוצר איכותי. את מוזמנת לנסות
אם כי לא ממש קיץ עכשיו...
 
למעלה