יש למישהו רעיון?

liri g

New member
יש למישהו רעיון?

שלום, אני חדשה בפורום, ויש לי שאלה - אולי מישהו מכם מכיר פתרון. אני מאוד אוהבת לעשות הליכות על הדיסקמן שלי, אני מקשיבה למוסיקה אפילו ברך לחברה, או לתחנת האוטובוס, בקיצור אני כל המן עם האוזניות. עכשיו, הבעיה שלי היא שככה אני לא שומעת אם הפלאפון שלי מצלצל... חשבתי שחייבים להמציא אוזנית כאלה, שמתחברות לדיסקמן, ויש להן עוד חיבור לפלאפון(כמו דיבורית), וכך כל פעם שיש צלצול, הצלצול מפריע למוסיקה וכך שומעים אותו ואפשר ללכת רגועים עם האוזניות ברחוב.... מישהו מכיר דבר כזה או כל פיתרון אחר לבעיה שלי? מה אתם חושבים?
 

liri g

New member
אני שמה אותו על רטט אבל

הרטט בסלולרי שלי חלש מידי ולפעמים אני לא מרגישה, וחוץ מזה יש לי גם מכנסים סלי כיסים....
 

twigy

New member
יש מכשיר כזה.....

גם לי הייתה את אותה הבעיה כמו שלך ! עד שנתקלתי במכשיר שנוקיה פיתחו והוא קטן ולא שוקל כלום ! את טוענת לתוכו שירים מהמחשב (MP3) ואת יכולה לשמוע בו מוזיקה ! המכשיר מתחבר לפלאפונים של נוקיה ועובד על הסוללה שלהם (אפשר גם להכניס לו סוללה אם רוצים אותו בנפרד) וכשהפלאפון מצלצל המוזיקה מפסיקה ואת יכולה לענות. כמו כן יש בו גם רדיו עם התחנות שבסביבה לבחירתך. אם תרצי תשלחי ואני אתן לך את הטלפוןשל הסוכן של יורוקום שממנו אני קניתי את המכשיר.
 

liri g

New member
ואי, גדול!!!

איך טוענים לתוכו שירים מהמחשב? כמה כזה דבר עולה? זה נראה אחלה....
 

twigy

New member
דרך USB

הם מספקים לך תוכנה את מחברת חלק אחד למחשב וחלק שני למכשיר ואז את מורידה לתוכו שירים עם התוכנה המכשיר עולה אלף ש"ח.
 

shirush17

New member
לי פשוט יותר-

ברגע שהפלאפון מצלצל אני שומעת מלא רעשים בדיסקמן, ואי ישר יודעת שזה הפלאפון.. תנסי לשים את הדיסקמן ליד הפלאפון..הקרינה של הפלאפון גורמת להפרעות בדיסקמן..
 

liri g

New member
כן אבל לצערי

לא תמיד יש רעשים חזקים מסקיק בדיסקמן אפילו אם הדיסקמן קרוב מאוד.
 

speedfight2

New member
יש לך רעיון טוב ...

מה שהיא מדברת , זה שונה מהMP3 של NOKIA היא מדברת על מכשיר אונברסלי . שיכול להתחבר לDISCMAN וביום אחר לMINIDISC או למחשב או למה שלא יהיה...
 
למעלה