יש לנו אחלה משטרה

פנומן 72

New member
יש לנו אחלה משטרה

יום שישי, צומת צבר קרית ביאליק, קטטה בין מספר בני נוער תוך כדי ריסוק בקבוקי זכוכית הדדיים. ניידת משטרה עוברת במקום. עוצרת. וממשיכה בדרכה. בושה שיש לנו שוטרים כאלה.
 

רותוש

New member
../images/Emo45.gif לי נכנס לפני כחודש מישהו הביתה בכוח

ורצה שאני אעשה לו מסאז' ודברים ורק בגלל שחבר שלי היה בבית (ישן), הוא קצת פחד ויצא משם. הלכתי להגיש תלונה במשטרה והם שאלו אותי מה אני רוצה מהם, "הרי כלום לא קרה". אמרתי שאולי אני יכולה להסתכל בתמונות שלהם, לראות אם אני מזהה, כי אחרי הכל, מסתובב אדם מסוכן על ציר מוריה, שרק מחכה להזדמנות שמישהי תהיה לבד בבית, אז הם אמרו שאין טעם שאני אסתכל והראו לי את הדרך החוצה מהתחנה.
 

harhanegev

New member
אז מה, "התפרצות בכוח" זו כבר לא עבירה ?

נמחקה סופית מספר החוקים של מדינת ישראל ? מעניין.
 
בושה וחרפה ! ../images/Emo46.gif אפילו לא לקחו פרטים?

הם מחכים שיקרה משהו ?? אחר כך מתפלאים מריבוי מקרי האלימות כאן.
 

פנומן 72

New member
חבל שזה קרה לפני חודש

אם זה היה טרי הייתי עושה מזה כתבה בעיתון. לא יאומן !
 

רותוש

New member
פרטי הסיפור

מאחר וביקשת, ואני מאוד חושבת שבנות הפורום צריכות לקרוא ולהיזהר, החלטתי לספר את הסיפור כולו- ערב חג שני של פסח מצלצל אצלי בדלת בחור כבן שלושים. אני שואלת "מי זה", והוא עונה שזה משלוח- "עציץ" לכבוד רות, ממשפחת כהן. עכשיו, את השם שלי כתוב על הדלת, ומשפחת כהן נראה לי שכל אחד מכיר אישית משפחה כזו, וגם אני. איך שפתחתי את הדלת הוא דחף אותי מעט הצידה ונכנס לתוך הסלון עם העציץ (שהיה סתם עציץ משומש שהוא הרים מהשכנים), הניח אותו על השולחן בסלון, והתיישב לי על הספה. הוא ביקש ממני לעשות לו קפה, ואני שהבנתי שמשהו חשוד, אמרתי לו שהוא יכול לקבל מים, והוא הסכים. הוא לקח את המים, והתחיל להגיד לי שהוא שליח מהחנות פרחים למעלה ברחוב, עובד נורא קשה ואין לו כסף, והדקות עוברות ואני נכנסת ללחץ כי אני מבינה שמדובר באדם לא בסדר בראש שלא מתכוון לצאת לי מהסלון. אחרי איזה 5 דקות הוא ביקש שאני אכין לו אוכל, ושאל למה אני לא מוכנה להכין לו קפה, ואז הוא אמר לי בקול תקיף: "תעשי לי מסאז'". אמרתי לו שאני הולכת להעיר את חבר שלי, אז היה בשוק ואמר, "מה? חבר שלך פה?"- הצבעתי על דלת חדר השינה הפתוחה, שמהסלון הוא יכל לראות את הרגליים של החבר שלי. הבחור התחיל להתעצבן, אמר לי להביא לי את כל הכסף שיש לי וניסה לגעת בי בזרוע, אני עדיין הייתי בשוק ולא הצלחתי להוציא מילה מהפה להעיר את חבר שלי, שלא שמע את כל זה. אבל איך שהוא תפסתי שניה של אומץ ואמרתי לו- "אתה עכשיו בא איתי לחנות פרחים למעלה ונראה מה הסיפור שלך", אז הוא יצא אחרי מהדירה וברח. אני כמובן הלכתי בתמימותי לחנות הפרחים ברחוב, שאין להם שום שליח שעונה על התיאור הזה. הלכתי למשטרה, והשוטר שם, שקוראים לו אביחי איסמן, שמע את הסיפור הזה באופן מפורט יותר ממה שקראתם כאן, וכל הזמן שאל אותי שאלות מזעזעות בסגנון- "נו, אבל מה הוא עשה לך?" "אבל, הוא תקף אותך?" "הוא אנס אותך?" "הוא בסוף גנב לך כסף? לא." וכל מיני שאלות מזלזלות כאלה. אני אמרתי, שזה רק היה בגלל שדלת חדר השינה הייתה פתוחה והוא ראה את חבר שלי, אבל אם חבר שלי לא היה בבית, בטוח זה היה נגמר רע, והאדם הזה מסתובב עכשיו חופשי על הכרמל ודופק על דלתות. השוטר אמר, שהוא לא מבין למה הגעתי להגיש תלונה, ושלא יעשו עם מה שסיפרתי לו כלום. עניתי לו שזו הסגת גבול, והטרדה מינית, ונסיון לאונס, ומה לא? אי אפשר להגיש תלונה על דבר כזה? הוא אמר לי- "בטח שאפשר להגיש תלונה, אני רק אומר לך שלא יעשו עם זה שום דבר". אמרתי לו שאני זוכרת בברור את הפרצוף של האדם הזה, ואולי אם נוכל לעבור על תמונות של אנשים נוכל למצוא אותו. השוטר ממש צחק עליי, הוא אמר לי שהוא לא הולך לעבור איתי על תמונות של אנשים, ושיתקשרו אליי אם ישמעו סיפורים דומים מהאזור. (ממש...)
 

litzuf

New member
גם אני אישית עברתי ניסיון לאונס

וקיבלתי מאוד קשה.... מזל שעוד היה בי הכוח להכניס לו במקום הכואב... זה היה בעשר וחצי בלילה ... ירדתי לזרוק את הזבל, הגיע אחד השכנים כנראה היה שיכור תפס בכוח, ניסה לנשק ראה שלא הולך התחיל עם יותר כוח קרע ממני את החולצה. אני בוכה אבל כנראה המוח עבד והכנסתי לו וברחתי רועדת לגמרי... לא הלכתי להגיש תלונה כי פחדתי וגם כי ידעתישלא יעשו כלום...
 

גרי רשף

New member
זה לא בדיוק ככה

מי שמותקפת מינית כדאי שתפנה לאחד ממרכזי הסיוע לנשים ותתייעץ כיצד לנהוג. הן הרבה יותר ידידותיות למתלוננת, דואגות ללוות אותה ולסייע לה, וגם עוזרות לה עם המשטרה שלא תמיד מגלה אמפטיה. חשוב לעשות זאת כי התוקף עלול לפגוע בנשים אחרות.
 
../images/Emo45.gif קודם כל לשם.

לא יודעת מתי היה המקרה, פעם היה דרוש המון אומץ להתלונן, בשנים האחרונות יש הרבה יותר מודעות ויותר סיוע לקורבנות.
 

רותוש

New member
ומצד שני

יש גם הרבה יותר ביקורת והרמת גבה, האם היא עשתה את זה כמניפולציה, כנקמה, האם מישהו גרם לה להתלונן, וכל החרא הזה שהרים את ראשו בשנים האחרונות...
 
וזה בדיוק בגלל

שכיום, בעקבות המודעות לנושא, החקיקה, אפשרויות הסיוע שמאוד התרחבו - הרבה יותר נשים פונות ומתלוננות, ואז מן הסתם יש לזה גם יותר הד מהציבור. אז בטוח שתמיד יהיו כמה פרימיטיביים. הביקורת הדוחה הזאת תמיד תתקיים, ההבדל מפעם הוא, שכיום יש הרבה יותר אפשרויות להתמודד עם זה. ולא להישאר בהרגשה שאת לבד וצריכה לשתוק ולהסתיר.
 

MAX D

New member
לא חדש לי לצערי...

השוטרים מפחדים לעשות משהו.. לאיזה מצב הגענו אם השוטרים שלנו, אלו שאמורים לגרום לנו להרגשת ביטחון מפחדים "להסתבך" בקטטות...
 

ghost35

New member
קל מאוד ללכלך

לא מתווכח עם המיקרים שלכם.... אני חוויתי את המשטרה במלוא עוצמתה לפני כשלושה חודשים נכנס אלי לעסק בחור תמהוני וחנק אותי, המשטרה הגיעה תוך 7 דקות מרגע שהתקשרנו (מצלמות האבטחה מתעדות הכל) הגיעו שני שוטרים אינטילגנטיים בדקו את הסרט שהוסרט במצלמה ורצו לחפש אותו הנבלה נתפס! השוטרים היו שירותיים ונחמדים לא כולם מטומטמים ולא כל המשטרה זבל.
 

MAX D

New member
ברור שלא כולם כאלו ואפילו לא 50% כאלו

אבל הבעיה היא שרוב הטלפניות הן כאלו וזה אחד הקווים הראשונים בהם נפגש האזרח עם המשטרה, חוץ מזה שרושם רע משאיר חותם הרבה יותר עמוק ולטווח יותר ארוך. אני בחיים לא אשכח את 2 השוטרים שהגיעו לזירת התאונה שלי (בה רוסק האגן שלי)- וסרבו להזמין בוחן תנועה... זאת ועוד- הם פולטים משפטים כגון: "בטח האופנוע אשם" כשהנתיב של המכונית הפוגעת חסום ע"י מכונית חונה והוא פגע בי בנתיב שלי... יש לי עוד הרבה מאוד דוגמאות שבהן המשטרה איכזבה אותי. מיקרים שהיא נתנה לי הרגשה טובה- יש מעטים כאלו.
 

פנומן 72

New member
99% מקלקלים את כל היתר ...

אני לא רוצה לחשוב איך המשטרה היתה מתייחסת אם לא היה לך תיעוד של מצלמות האבטחה...
 

MAX D

New member
../images/Emo120.gif נואז מה אתה רוצה שנעשה?

תצלם אותם ואז תתקשר... (זה מה שנראה לי כתגובה כשאין מצלמה), מה שכן- גם צילום לא תמיד עוזר, לפני כמה חודשים היתה מכת גנבות של דו גלגליים, בחור כלשהו קלט במצלמת אבטחה את גניבת הקטנוע שלו מחניון. מן הסתם- זו מצלמת אבטחה ולא משהו איכותי, תגובת המישטרה היתה:"אנחנו לא CSI, תחדד את התמונה ואז תחזור אלינו" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3374162,00.html
 

פנומן 72

New member
עזוב אותך

תשמע סיפור אתה מחוויר: לפני איזה שנתיים קראתי בעיתון על בן אדם שפרצו לו לבית וגנבו לו רכוש יקר. כרגיל, המשטרה לא באה והוא הגיש תלונה. אמרו לו - יהיה בסדר, סע לשלום חביבי. אמר להם - הנה לכם סרט ההקלטה של הפריצה, הנה הפרצופים של האנשים, צילומים ברורים ומדויקים. אמרו לו 0 סע לשלום חביבי ונראה מה נעשה. עבר זמן וכמו ברוב המקרים גם המקרה המאוד פשוט שלו תוייק באיזה ארכיב. הלך לברר אמרו לו שהם לא מצאו אותם וחלאס להפריע להם לאכול דונאטס. עכשיו תקשיב לקטע - הבן אדם ישר כמו סרגל וגם בעל ממון לא קטן השכיר שירותיהם של בלשים פרטיים, כי כשאין משטרה אז עובדים לבד, לא ? הבלשים עמלו במרץ שבוע-שבועיים וחזרו אל הקורבן עם תמונות של הגנבים ממקום מחבואם, איפה הם גרים, מה הם עושים כל יום ובאיזה שעה הפורץ הראשי נופח את נפיחת הבוקר שלו. הודה להם האיש בכסף טוב והלך עם זה למשטרה - אמר להם הנה לא מצאתם אותם אז אני מצאתי אותם בשבילכם. פה הם גרים רק ללכת ולקטוף. המשטרה אמרה שאין להם כח אדם לטפל בזה ושיפסיק לבלבל את המוח. הכתבה הזו שמורה אצלי במחשב. אתה קורא את זה ופשוט לא מאמין.
 

MAX D

New member
צריך ממש הפיכה במישטרה

כל השוטרים צריכים לעבור וואחד יישור, לא רק זה- לשים להם מעיין מכשיר מעקב (כמו הוידאו שיש במכוניות המשטרה בארה"ב) ופשוט לבדוק אותם, איך הם פעלו, מה הם ראו... פשוט לבדוק אותם כל הזמן. כמובן שבמידה והוא לא עושה את תפקידו כמו שצריך- ישר מפטרים אותו, בלי פיצויים ובלי כלום. אז אני רוצה לראות שוטר שלא עושה את תפקידו.
 

vladik56

New member
מנטליות של....

"לא נורא למה להתאמץ?...המשכורת נכנסת בסוף החודש" הברירה היחידה...משטרה פרטית...או לאכוף את החוקים בעצמך אחריי הכל המשטרה היא בדיחה
 
למעלה