יש לקוות שהיא צודקת ובקרוב ניפטר מהכולירה

dory30

Well-known member
 

dory30

Well-known member
היא צודקת במאה אחוז אני גם חושב ככה כמה זמן
אני האחרון להסכים עם ההרינג, אבל עד שאני לא רואה בעיניים שוטרים מובילים אותו עם נשק מחוץ לגבולות ישראל (או הממשלה) מבחינתי עדיין הסכנה קיימת.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מעניין שהיא כותבת את הדברים בדיוק בשבוע בו גם על-פי הסקרים הממסדיים נתניהו עולה ומתגבר בבחירות הבאות :). אמנם יש סקרים שחוזים כך כבר זמן רב, אבל עד כה בערוצים הממסדיים התעקשו להגיע לשקלולים אחרים. כעת גם שם מודים שהציבור ככל הנראה ירצה לראות בהמשך כהונת נתניהו גם לאחר הבחירות הבאות, מתי שלא תיערכנה. במצב כזה לטעון שראש הממשלה מרגיש ש"הכל סוגר עליו" ושאר המצאות, זה חביב, זה קליט, אבל זה די מנותק מהמציאות :). ס"ה עוד כותבת שלא יודעת להבדיל בין עמדתה האישית לעמדת כלל הציבור. בעיה שרואים אותה גם הרבה בפורומים השונים כאן.
 

dory30

Well-known member
בעיה שרואים אותה גם הרבה בפורומים השונים כאן.
בעיה? כלומר, אסור לאנשים להביע דעה שאינה מתיישבת עם שלך? עוד מעט תתלונן שבכלל העליתי פוסט איתה ותדרוש את השעייתי ואת הורדת הפוסטים הנ"ל (כולל שלי) כי מדובר בהסתה לגזענות. בכלל מיכל בייניש נרצחו אלפי אנשים ב-7 באוקטובר, נחטפו 250 איש שקרוב למחציתם בשבי, בגללה הצפון בוער, בגללה הכלכלה בשפל, ישראל בחרם מדיני ותרבותי, בגללה הפשע משתוללת, בגללה סינוואר ונסראללה מנהלים לנו את החיים מאוקטובר ועד היום. היא הבעיה, נכון? אולי פשוט לצבוע לה את השיער בשחור ולתלות אותה בכיכר העיר (כמו שעשו למכשפות בימי הביניים כידוע) , ושהכלבים יאכלו את בשרה? בחיי שאתה צריך אשפוז לצד שחר.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
בעיני כן. אתה לא חושב?
כלומר, אסור לאנשים להביע דעה שאינה מתיישבת עם שלך?
אהה... לאאא... היכן בדיוק ראית אותי כותב משהו כזה? רוצה לנסות לקרוא שוב? אעזור לך: מה שכתוב שם, הוא ש(זאת בעיה ש)אנשים לא מבדילים בין דעתם האישית לדעת כלל הציבור וסבורים (באופן בעייתי בעיני) שאם הם מחזיקים בדעה כזאת או אחרת וכך גם הסביבה הקרובה אליהם (נפשית או גיאוגרפית), זאת דעת כלל הציבור רובו ככולו.

כעת יותר מובן?
עוד מעט תתלונן שבכלל העליתי פוסט איתה
יקירי מצידי תעלה סרטונים ליליים איתה :). לא יודע מי זאת והיא לא ממש מעניינת אותי, תתפלא לשמוע :). להתלונן על פוסטים שמישהו מעלה זה בכלל משהו שאני לא נוהג לעשות. אז צר לי, אבל תצטרך לחפש מישהו אחר לנבוח עליו.
ותדרוש את השעייתי
חחח, זה בכלל משהו שמעולם לא עשיתי כאן :). בעצם אולי פעם אחת, עם איזה גולש שכל פוסט שלו ייחס סממני נאציזם לכל מיני יהודים עד שזה הפך להיות בלתי נסבל לחלוטין. אם כי גם אז לא "דרשתי" כמובן, אלא קראתי למנהלת אותה פורום לעשות זאת והשארתי את זה לשיקול דעתה. דומה, אבל לא ממש :). רוצה להמציא עלי עוד משהו או שכעת עוברים לשורות הענייניות?
ואת הורדת הפוסטים הנ"ל (כולל שלי) כי מדובר בהסתה לגזענות.
פשש... שמע ידידי, יש לך בעיה של תדמית אישית נמוכה, לא מהעולם הזה. אתה חייב לטפל בזה. במלוא הרצינות...
בכלל מיכל בייניש נרצחו אלפי אנשים ב-7 באוקטובר, נחטפו 250 איש שקרוב למחציתם בשבי, בגללה הצפון בוער, בגללה הכלכלה בשפל, ישראל בחרם מדיני ותרבותי, בגללה הפשע משתוללת, בגללה סינוואר ונסראללה מנהלים לנו את החיים מאוקטובר ועד היום.
אהה. אלו הפוסטים הלא-פוליטיים שהכרזת שתכתוב רק מהם :)? הבנתי. ובכן זה אולי יבוא לך כהפתעה, אולי אפילו כהלם מוחלט. אבל אני לא מרגיש צורך להפוך כל דיון וכל נושא, כל שרשור וכל פוסט למשהו פוליטי או רל"בי. מבין שלך קשה בלי זה, אבל זה משהו שאתה תצטרך להתמודד איתו בלעדי. אני אסתפק בדיבור על הדברים האלה בשרשורים בהם זה קצת יותר רלוונטי. עמך הסליחה.
היא הבעיה, נכון?
אולי. אין לי מושג. כאמור, לא מכיר אותה. אתה כנראה כן אז אם אתה מכריז כך, לא אתווכח. אני בס"ה הצבעתי על בעיה מאוד ספציפית ובשום שלב בחיי לא הגדרתי אותה עצמה כבעיה. אבל כאמור, אני זורם איתך בכיף.
אולי פשוט לצבוע לה את השיער בשחור ולתלות אותה בכיכר העיר (כמו שעשו למכשפות בימי הביניים כידוע) , ושהכלבים יאכלו את בשרה?
ואללה? היא גם מכשפה? פיחסה. אם כי אולי באמת כדאי לתלות אותה בכיכר העיר. אבל מהר, לפני שתפעיל עלינו את כישופיה (אם כי תמיד הייתה לי חולשה למכשפות, אז ברשותך לא אגיע לטקס). בהצלחה!
בחיי שאתה צריך אשפוז לצד שחר.
בהחלט יתכן. אולם לפני שתחליט בכל זאת בקשה אחת קטנה לי, קרא שוב את מה שכתבתי למעלה. הפעם עשה זאת לאט יותר. במידת הצורך, בקש עזרה מהילד של השכנים. לאחר מכן, תמצא את הקשר בין דברי לתגובתך עליהם. מבטיח לך 25 ש"ח על כל נקודת הקשר שתמצא. בהצלחה כבר אמרתי היום?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לאחותך העקומה תקרא ככה.
הייתי עושה זאת בשמחה. אלא שאחותי לא עקומה, כך שלא אוכל לעשות זאת לצערך. תצטרך לפרט קצת יותר למי אתה בדיוק קורא לי לקרוא ככה. אם אתה כבר מפרט, רצוי שתפרט גם איך אני בכלל אמור לקרוא לאותה אחות, שכן אין שום קריאה/כינוי מיוחד בקטע שציטטת. ס"ה תיאור מצב מסוים שנלמד מדבריך (ואשר בתגובתך האחרונה הזאת רק חיזקת אותו).

אז יקירי... עושה רושם שלא טרחת לקרוא שוב את התגובה הקודמת עליה הגבת. חבל, כי זה ישאיר את תגובתך עליה כחסרת כל משמעות או רלוונטיות. אבל זו זכותך כמובן. אני לגמרי יכול להבין שאדם עקום (מבין מדבריך שלאחותך יש אח כזה) מתקשה להודות בפה מלא שהוא כלל לא קרא את מה שהוא מגיב עליו ו/או לא הבין מאומה מהדברים. אבל זה בסדר. הכל בסדר והכל נסלח.

בכל מקרה, מאחר ואין לי עודף חשק להשקיע זמן ואנרגיה בקריאת קללותיך והשמצותיך, בוודאי לא כאשר אתה מגלה דעתך שוב ושוב שאתה כלל לא קורא את תגובותי, ניפרד בזאת להערב בתת השרשור הזה.

בעברית פשוטה: מיצינו.
 

SupermanZW

Well-known member
טענותיה צודקות, אך תחזיתה, לצערי, שגויה. גם אם יהיו בחירות מחר, נתניהו כנראה יזכה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
טענותיה צודקות, אך תחזיתה, לצערי, שגויה. גם אם יהיו בחירות מחר, נתניהו כנראה יזכה.
מעולה :).
אבל אכן הגברת, כמו רבים כל כך לפניה גם כאן בפורום (תפוז בכללותו), מלבלבים בין דעתם האישית והדעה שהם שומעים בבועה בה הם חיים, לדעת כלל הציבור הישראלי. נדמה להם, כמעט תמיד, שיש הלימה בין השניים ובדרך כלל, בוודאי עבור מחנה הרל"ב הפבלובי, זה פשוט לא המצב. סקרים שונים כבר מעידים כך מזה זמן רב. לאחרונה גם הסקרים של הערוצים הממסדיים התחילו ליישר עם זה קו. אז לא שאפשר לפתע פתאום לסמוך על סקרים. אבל ראשית זה מלמד משהו את אלה שכן סומכים על סקרים, שנית זה נחמד לדיונים אקדמאיים ולכל הפחות בהם טוב יעשו הרל"בים הפבלוביים אם יתייחסו לעולה מהם כשזה סותר לחלוטין את טענותיהם בדבר 'העם חושב' ו'לעם נמאס' וכדו', ושלישית בהחלט אפשר בדרך כלל ללמוד על מגמות מהסקרים הללו, אם כי צריך כמובן לקחת בחשבון את השקלול שנעשה ע"י המכונים, פעמים רבות (מדי) מבלי שהם מבינים באמת את מי הם סוקרים ואת הלכי רוחו ונפשו (זה למשל מה שגורם לגולשים רבים בתפוז לטעון שמפלגתו של סמוטריץ' לא עוברת את אחוז החסימה, מבלי שהם מבינים שעמדתם זו נובעת בס"ה משקלול שגוי של מכוני/עורכי הסקרים ושאין כל סיבה בעולם לסבור שזה מה שיקרה בפועל. כמובן שבזמן אמת זה יוצג כ'שינוי' שחל לפתע פתאום, אולי בעקבות איזשהם צעדים שהמפלגה נקטה, ושאר מרעין בישין, ואף מכון סקרים לא יודה בכך שהוא פשוט חירטט בנושא :)).
 
למעלה