יש מלים שפגיעתן כמדקרות חרבו של אויב
מרבים כיום להתיחס הן לחיוב והן לשלילה להסכמי שלום ומתכוונים לרוב לאוסלו וישנם גם החוזרים קצת אחורה עד להסכם קמפ דייוד בין בגין לסדאת הסכמי שלום אני שואל הרי במהדורתו הערבית של זה כן זה המילה המשמשת בשפה הערבית לשלום בין איש לרעהו בין שבט לשבט ובין עם לעם או מדינה לרעותה אינו ניזכר ולו פעם אחת סלאם בערבית משתמע במשמעות שונה לחלוטין דתית שמיימית ונוהגת ביחס לניפטר כמו אצלנו עליו השלום המילה הנעדרת מכל הסכמי השלום במהדורתם הערבית ושאך היא הולמת את מושג השלום היא צולח איך זה שאף אחד לא שם לב לתרמית זו הוא הדין ביחס לשמוש במונח פלסטינים בעת מלחמת העולם השנייה מילא תפקיד מסויים בארצות הברית הועד למען פלסטינה חופשית מיסודו של הלל קוק שהיווה את נציגות הארגון צהצבאי הלאומי בארץ ישראל אויבינו הפכו מונח זה המציין יהודים על ראשו לתועלתפ התעמולתית על מנת שיציין ערבים ואנחנו באיולתנו ניגררנו אחריהם והנחלנו להם נצחון-חינם אם שם הארץ בשפות הלועזיות פלסטין והערבים הם הפלסטינים שזו אכן הונאה בדמות שטיפת מוח עצומת ממדים אזי השומע יסיק מיסקנתו ביחס לבעלות החוקית על אותה ארץ שכך קוראים לה וכך מכנים את תושביה זאת ועוד כל ערבי ששני הסולטנים האחרונים שתלו את סבו בשנות השבעים של המאה התשע עשרה והלאה מאי שם בדאולה העותומנית לאי שם בארץ ישראל הוא תושב בפי עיתונותנו וקהלנו מה שאין כן ביהודי המעז לאוות למושב לו את לב ליבה של מולדתו מזה ארבעת אלפים שנה שהוא לעומת הערבי איננו אלא מתישב או מתנחל עד שלא נתקן שימושים לשוניים מעוותים ומוליכי שולל אלה שהם בעוכרי עצם קיומנו הלאומי בארצנו לא ניוושע החיים והמוות ביד הלשון סורמרע החברוני
מרבים כיום להתיחס הן לחיוב והן לשלילה להסכמי שלום ומתכוונים לרוב לאוסלו וישנם גם החוזרים קצת אחורה עד להסכם קמפ דייוד בין בגין לסדאת הסכמי שלום אני שואל הרי במהדורתו הערבית של זה כן זה המילה המשמשת בשפה הערבית לשלום בין איש לרעהו בין שבט לשבט ובין עם לעם או מדינה לרעותה אינו ניזכר ולו פעם אחת סלאם בערבית משתמע במשמעות שונה לחלוטין דתית שמיימית ונוהגת ביחס לניפטר כמו אצלנו עליו השלום המילה הנעדרת מכל הסכמי השלום במהדורתם הערבית ושאך היא הולמת את מושג השלום היא צולח איך זה שאף אחד לא שם לב לתרמית זו הוא הדין ביחס לשמוש במונח פלסטינים בעת מלחמת העולם השנייה מילא תפקיד מסויים בארצות הברית הועד למען פלסטינה חופשית מיסודו של הלל קוק שהיווה את נציגות הארגון צהצבאי הלאומי בארץ ישראל אויבינו הפכו מונח זה המציין יהודים על ראשו לתועלתפ התעמולתית על מנת שיציין ערבים ואנחנו באיולתנו ניגררנו אחריהם והנחלנו להם נצחון-חינם אם שם הארץ בשפות הלועזיות פלסטין והערבים הם הפלסטינים שזו אכן הונאה בדמות שטיפת מוח עצומת ממדים אזי השומע יסיק מיסקנתו ביחס לבעלות החוקית על אותה ארץ שכך קוראים לה וכך מכנים את תושביה זאת ועוד כל ערבי ששני הסולטנים האחרונים שתלו את סבו בשנות השבעים של המאה התשע עשרה והלאה מאי שם בדאולה העותומנית לאי שם בארץ ישראל הוא תושב בפי עיתונותנו וקהלנו מה שאין כן ביהודי המעז לאוות למושב לו את לב ליבה של מולדתו מזה ארבעת אלפים שנה שהוא לעומת הערבי איננו אלא מתישב או מתנחל עד שלא נתקן שימושים לשוניים מעוותים ומוליכי שולל אלה שהם בעוכרי עצם קיומנו הלאומי בארצנו לא ניוושע החיים והמוות ביד הלשון סורמרע החברוני