יש מקום לתלונה פיצוי?

sinairo

New member
יש מקום לתלונה פיצוי?

אני אמנם לא שייכת למכללה , אבל אשמח לקבל עצות . בסופ"ש תכננתי הפתעה לחבר שלי - לילה רומנטי בסוויטה במלון. החבילה שהזמנתי כללה : סוויטה, חנייה חינם,בופה חינם, ועוד מספר דברים.. שעת הכניסה הייתה ב 14:00 בצהריים ( כמובן שזה לא קרה..) כשהגענו למלון נרגשים..הגענו ב 14:30..התעסקנו עם החנייה כ 45 דקות כיוון שהרשימה של המלון לא הייתה מעודכנת לאלו ששמורים להם מקומות בחנייה. לאחר המתנה רבה קיבלנו תגובה כי אין מקום בחנייה ושלחו אותנו לחנות בחניה שעולה 80 שקל.. כשאר כולי נרגזת פנה אלי אחד הפקידים האחרים , והוא לעומת זאת הועיל בטובו להדפיס רשימה חדשה ומעודכנת ולראות שאני ברשימת החנייה. כעבור 45 דקות של התעסקות בחנייה הגענו לקבלה..שם המתנו עוד כחצי שעה כיון שהחדר שלנו לא היה מוכן ( לאחר ששעת הכניסה הייתה אמורה להיות 14:00..והשעה כבר הייתה שלוש ורבע ) פקיד הקבלה לא טרח להגיד לי שהחדר לאמוכן ואני רואה אותו מתלחשש כל הזמן עם הפקידים האחרים שיכינו את החדר..ורק כך הבנתי שהחדר לא מוכן..לאחר חצי שעת המתנה בלובי..בגלל המתנה החליט הפקיד לפנק אותי בהמתנה של חצי שעה נוספת בפובה ( שזה משהו ששילמתי עליו גם ככה..והוא מדבר כאילו עושה לי טובה) - השעה כבר הייתה 15:45. שם המתנו עוד כ45 דקות עד שהחדר היה מוכן. כמובן ביקשו לדבר עם המנהל שהגיע רק אחרי חצי שעה ( לאחר שנאר לנו " עוד כמה דקות.") הוא ניגש אלינו בתגובה " מה אתם רוצים?" , הסברנו לו את המצב וכמובן דרשנו פיצוי כלשהו. לא רק שלא קיבלנו פיצוי..קיבלנו ממנו יחס מזלזל , לא אדיב, רק היה חסר שיגיד לו " לכו מהמלון" כל ההתרגשות התנפצה, כל היינו חסרי חשק כל חשק להכנס לחדר ...וכמובן שאני הרגשתי מאוד לא נעים מהחבר שלי שאני מייבשת אותו כל הזמן בחנייה, בלובי, בבבופה..ועוד שאנו מקבלים כזה יחס מזלזל מהמלון. להחלטנו לשכוח מזה לסופ"ש ולהנות ביחד...כשהגענו לחדר..לא קיבלנו את "מתנת המלון" שהייתה כלולה בחבילה, ולא מים מינרליים שגם כן הייתה כלולה בחבילה. למחרת שמו לב שגם המצעים לא הוחלפו והיו מלאים בשיערות..וכמובן שהחלפנו. בכל מקרה כבר לא היה לנו כוח להתלונן.. בקיצור....שרתון מוריה תל אביב- לברררררררוווווחחחחחחחחחח !!! האם מישהו יכול לתת לי עצות לניסוח הולם וזועם של מכתב תלונה?
 
למעלה