יש משהו שנשאר איתנו?

גליושע

New member
יש משהו שנשאר איתנו?

חשבתי לפני כמה ימים, שבאמת ככל שמשתנים - ובעיקר מילדות לבגרות - אנחנו די מאבדים את כל מה שיש לנו. אמנם רוכשים דברים (חברים/ערכים/רצונות/אהבות/בית/משפחה וכו') חדשים, אבל מאבדים את... הרוב. אם ככה, מה באמת נשאר איתנו?:S די מוזר לחשוב שעוד כמה שנים אני אהיה בנאדם שונה לגמרי, עם אהבות אחרות וחיים אחרים.
 

magy

New member
משהו תמיד הולך איתנו.....

התכריכים....... ואת זה לא יקחו לנו......
 

ענבר.

New member
אם תסתכלי על זה כשינוי

ולא כאיבוד, זה יעזור? לי, באופן אישי, הדבר הבאמת יחיד ש"מפריע" בתהליך "הגדילה", הוא אובדן התמימות. על כל היתר, אני מברכת.
 

EYTAN155

New member
שלום לידידי וידידותי מימי המהפכה

(וגם לשאר). קראו לי לדגל אז באתי. מה נשאר איתנו? פעם חשבתי שהידע שאגרנו בקופסא שבין האוזניים, מסתבר שכנראה ואני טועה.
 

ענבר.

New member
כל הנחלים הולכים אל הים

ולאן הולך הידע שבקופסא? אז, לאן נטייל השבוע? בוקר טוב לך
 

EYTAN155

New member
אז איפה הייתי השבוע

בצפת+ קברי צדיקים וההצפה החדשה בחולה (צפייה בנחיתת העגורים ,יפה,שווה ואין חשש משפעת העופות). יער לביא,יער בית קשת וסג'רה. מוזיאון לארכיאולוגיה בעין דור. בשבוע הבא אנטליה. לאן הולך הידע ? מתמוסס.......
 

The Damned

New member
כ"כ מזדהה,

בייחוד בתור מישהי שפעם בשנה הכל אצלה מתחלף. ולא מבחירה.
 

הזוייה

New member
מאבדים כי רוצים לאבד.

מה שנשאר לנו הם החוויות, המחשבות, האמונות, השאיפות, הרצון להשתנות, לצמוח. במידה מסוימת כולנו מן משוגעים שמסתובבים בעולם לא ריאלי, עם מציאות משלו, חיים משלו, שלא ממש מתאים לאמות מידה אובייקטיביות. העולם שלנו נותן לנו תחושה תדמיתנית או לעיתים תרמית בגלל שאנחנו מסתתרים מהאמיתיות, מהעומק של הדברים ומקבלים את המובן מאליו ואולי כי לעולם לא נדע האם מאחורי האשליה קיים באמת משהו אמיתי. בגלל זה יש בנו שיגעון- לראות הכל במשקפים וורודות ולשנות מצבי צבירה משמחה לעצב, מכעס לצחוק. כי זה נוח. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים (אם לא אלוהים לפחות משהו).
 
למעלה