יש סיכוי שיסגרו את ספיבק

RIKI8

New member
יש סיכוי שיסגרו את ספיבק

אני פעילה שם בספיבק ואוהבת את המקום הזה כי שם קבלתי יחס חם שלא כל כך מקבלים בכל מקום. הלוואי שהם יצליחו לפתור את הבעיה הכספית. ושלא יסגרו את מועדון ואת הפעילות שסוף סוף מצליחה. אומנם אין כל כך הרבה חברה וחבל כי קצת יש שינוים. עצוב לי אם יסגרו את מועדון כי אני חושבת על החברה הנכים הקשים שנמצאים שם איפה יקבלו יחס חם כזה ואיכפתיות ופעילות כזאת או אחרת. אני אם יסגרו את הפעילויות אמצע משהו אחר מקווה. אבל הלוואי שזה לא יקרה. למה תמיד דבר טוב בסוף נסגר? מה יהיה הסוף במדינה הזאת הכל יסגר ולא תיהיה מדינה? לא יהיה טוב בחיים בשנים הקרובות? מדאיג אותי המצב במדינה שלנו. מפחיד עצוב אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. האם יהיה אי פעם טוב בחיים?
 
RIKI8, אם מרכז ספורט אילן יסגר,

לא יאמן. סוגרים לנו את הדלתות בכל פינה? בזכות מוסד מכובד זה, הגיעו רבים מדליות זהב למדינה בתחרויות בינלאומיות כמו באופימפיאדות. אוי לבושה שמרכז ספורט כה חשוב, לא יקבל תקציב ע"י שירותים מיוחדים של המוסד לביטוח לאומי או ע"י ספונסרים אחרים. מדליות זהב מביאות כבוד למדינה. עבור זה צריכים להתאמן. במקומות היחידים שמתאימים נכון להיום הם ספיבאק ובית הלוחם. צריך חעשות כל שאפשר כדי שלנוער יהיה היכן להתאמן. בכל ענפי הספורט, במגוון קטגוריות, או סתם אימון לשם הפעלת אברים. דבר חשוב מעין כמוהו. מי שאיננו יכול או מסוגל לעסוק בספורט תחרותי יכול לשחק שח מט או בדמינגטון. כל אחד ויכולתו. חשוב מכל,יציאה מהבית למטרה חשובה ונעלה. האם הנהלת ספיבאק פנתה לסיוע לקרן לשירותים מיוחדים של המוסד לביטוח לאומי?
 

swfm

New member
שיפתחו את ספיבק לכל הנכים!

כתבתי על זה מספר פעמים. צריך מסה קריטית של חברים כדי לקיים פעילות רצינית. כנ"ל בקרית חיים. כרגע הם מעדיפים ילדים ונערים (כמשתמע מראשי התיבות "איל"ן") ומחזיקים קבוצות ייצוגיות קטנות של בוגרים. אגב, פניתי כבר ל"קרן לפיתוח שרותים" בביטוח לאומי. הם עוזרים לבנות, לא בתפעול שוטף או פיקוח. ריקי - אני לא יודע כמה שנים את בספיבק. פעם היה עוד יותר חם, אפילו לא היה מקום חניה בשעות פעילות. ב- 1968 הייתה אולימפיאדה שם. חוץ מזה - לא אלמן ישראל. "אתגרים" ועמותות אחרות מפתחים יותר ויותר ענפי ספורט נכים. חלקם משתלבים במתנ"סים, חלקם ב"שטח". יש להם כבר הישגים גם בתחום התחרותי, אם כי לא באותם ענפים ש"ספיבק" התמחה בהם בימיו הטובים. לסיכום - עם כל ההערכה שיש לחלק מאיתנו להנהלות המועדונים, שמתם לב שרובם לא התחלפו כבר עשרות שנים? אולי כדאי להזרים "דם חדש"?
 
למעלה