יש עוד הרשמות פתוחות?

יש עוד הרשמות פתוחות?

כנראה שנזכרתי מאוחר מדי, אבל אחרי שהסתכלתי בדף של התק"מ וראיתי ש 99% מהם כבר סגורים, אני די נואש. אז מישהו מכיר מקום לש"ש, מכינה, או טלפון של איזה אחראי כללי שעדיין רלוונטי? תודה מראש.
 
אני יודע

אני יודע, יצרתי איתם קשר. מישהו מכיר אולי מקומות נוספים? לא רק מכינות? שוב תודה.
 
גרעין צמרת,

שלום לך, ביום חמישי הקרוב, ה- 11 לחודש, יש יום פתוח לגרעין צמרת. גרעין צמרת זהו גרעין ש"ש מעורב של דתיים וחילונים. הוא גר בערי פריפריה, מתוך רצון לצמצם פערים שם. העבודה היא גם עם עולים חדשים (בצפת, לדוגמא, גרים בתוך מרכז קליטה לעולים מאתיופיה) וגם עם נוער (נוער במצוקה ונוער נורמטיבי). לפרטים נוספים את מוזמנת לפנות לנתי- 0523849037 בהצלחה!
 
המכינה הירושלמית עדיין פתוחה

שלום שלום, המכינה הירושלמית היא מכינה קדם צבאית חדשה הקמה בירושלים בימים אלה, ומאפשרת שילוב של עשייה קהילתית והתנדבותית בירושלים עם חיי מכינה. המכינה עדיין מגייסת חניכים לשנה הבאה, והיא לא עולה כסף (יש תשלום סמלי של איזה 100 ש"ח ובמקרים בהם יש צורך גם התשלום הזה מסובסד). אם זה מעניין אותך, הכי טוב יהיה להרים טלפון ליעל דומב, 054-8488887, או לבדוק את האתר שלנו: www.hayerushalmit.co.il. יש כנס מתעניינים בסוף השבוע הבא (19-20.3), אז כדאי להזדרז... שיהיה בכיף, ניר, מצוות המכינה.
 
למעלה