ב2020 דובר על 200 אלף קורקינטים בישראל
ואופניים חשמליים המספר דומה.
עכשיו מה קרה פה?
רוב גדול של הרוכבים האלה ברחו מהקטנועים שנסעו על בנזין
לא בגלל הנוחות או יוקר הדלק, אלא יותר בגלל מחירי הביטוח שרק הולכים ותופחים.
ביטוח של קטנוע בינוני יכול להגיע כיום ל 5 אלף שקלים מדי שנה והמחירים רק הולכים וגדלים.
עד שבאו כלי הרכב החשמליים הקטנים והורידו (כרגע) את מחיר הביטוח ל....0
אז אם אני צריך להגיע לתוך העיר ובשביל זה אני רוכש קטנוע יקר ועלול לשלם כל שנה 5 אלף שקלים
והאופציה שעומדת לרשותי היא לעבור לאופניים או קורקינט חשמלי, אני אעבור מבלי לחשוב פעמיים.
דבר שגורם להפסדים גדולים לחזירי הביטוח שלא יודעים שובע מהו
והלוואי שכולנו נלמד להצביע ברגליים ובכל איבר אפשרי כדי ללמד את החנזיריאדה לקח.
כמה רוכבים בקורקינטים חשמליים במקום לנסוע ברכב? תופתעו - וואלה רכב
ואופניים חשמליים המספר דומה.
עכשיו מה קרה פה?
רוב גדול של הרוכבים האלה ברחו מהקטנועים שנסעו על בנזין
לא בגלל הנוחות או יוקר הדלק, אלא יותר בגלל מחירי הביטוח שרק הולכים ותופחים.
ביטוח של קטנוע בינוני יכול להגיע כיום ל 5 אלף שקלים מדי שנה והמחירים רק הולכים וגדלים.
עד שבאו כלי הרכב החשמליים הקטנים והורידו (כרגע) את מחיר הביטוח ל....0
אז אם אני צריך להגיע לתוך העיר ובשביל זה אני רוכש קטנוע יקר ועלול לשלם כל שנה 5 אלף שקלים
והאופציה שעומדת לרשותי היא לעבור לאופניים או קורקינט חשמלי, אני אעבור מבלי לחשוב פעמיים.
דבר שגורם להפסדים גדולים לחזירי הביטוח שלא יודעים שובע מהו
והלוואי שכולנו נלמד להצביע ברגליים ובכל איבר אפשרי כדי ללמד את החנזיריאדה לקח.
כמה רוכבים בקורקינטים חשמליים במקום לנסוע ברכב? תופתעו - וואלה רכב